hyosung gv 250 s&t kanuni mi oldu ?

Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,

Kusuruma bakmayın çok acelem olduğundan forumu doğru düzgün araştırmadan sormak zorunda kaldım.

Yeni bir binici olacağım, çok detaya giremedim ama hyosung 250 gv tipi motor uygun göründü, inşallah almak istiyorum tam siteden de 2009 modellerini görünce gidip sorayım, fiyat konuşalım dedim, gittiğim dükkanda hyosung 250gv lerin 2008 den itibaren s&t kanuni olduğunu söyledi adam ve o modelleri gösterdi, kanuni'lerin enjeksiyonlu yeni nesil filan olduğunu söyledi ..

Bilgi doğru mudur adam beni mi yiyor acaba ? Seçmesine seçtim motoru ama alırken dikkat etmem gereken bir şeyler var mı ? Yorumlarınızı esirgemezseniz ( ve başlık kapanmazsa :D ) yarın almayı planlıyorum ..

saygılar, iyi akşamlar
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar,

Kusuruma bakmayın çok acelem olduğundan forumu doğru düzgün araştırmadan sormak zorunda kaldım.

Yeni bir binici olacağım, çok detaya giremedim ama hyosung 250 gv tipi motor uygun göründü, inşallah almak istiyorum tam siteden de 2009 modellerini görünce gidip sorayım, fiyat konuşalım dedim, gittiğim dükkanda hyosung 250gv lerin 2008 den itibaren s&t kanuni olduğunu söyledi adam ve o modelleri gösterdi, kanuni'lerin enjeksiyonlu yeni nesil filan olduğunu söyledi ..

Bilgi doğru mudur adam beni mi yiyor acaba ? Seçmesine seçtim motoru ama alırken dikkat etmem gereken bir şeyler var mı ? Yorumlarınızı esirgemezseniz ( ve başlık kapanmazsa :D ) yarın almayı planlıyorum ..

saygılar, iyi akşamlar


Evet............
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
4
Sağolun ! İyi bir motor olduğu belli, artık alması ve tanıması kaldı, forumda da öğrenecek çok şey var oh oh süper :D

iyi akşamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst