- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Kusuruma bakmayın çok acelem olduğundan forumu doğru düzgün araştırmadan sormak zorunda kaldım.
Yeni bir binici olacağım, çok detaya giremedim ama hyosung 250 gv tipi motor uygun göründü, inşallah almak istiyorum tam siteden de 2009 modellerini görünce gidip sorayım, fiyat konuşalım dedim, gittiğim dükkanda hyosung 250gv lerin 2008 den itibaren s&t kanuni olduğunu söyledi adam ve o modelleri gösterdi, kanuni'lerin enjeksiyonlu yeni nesil filan olduğunu söyledi ..
Bilgi doğru mudur adam beni mi yiyor acaba ? Seçmesine seçtim motoru ama alırken dikkat etmem gereken bir şeyler var mı ? Yorumlarınızı esirgemezseniz ( ve başlık kapanmazsa
) yarın almayı planlıyorum ..
saygılar, iyi akşamlar
Kusuruma bakmayın çok acelem olduğundan forumu doğru düzgün araştırmadan sormak zorunda kaldım.
Yeni bir binici olacağım, çok detaya giremedim ama hyosung 250 gv tipi motor uygun göründü, inşallah almak istiyorum tam siteden de 2009 modellerini görünce gidip sorayım, fiyat konuşalım dedim, gittiğim dükkanda hyosung 250gv lerin 2008 den itibaren s&t kanuni olduğunu söyledi adam ve o modelleri gösterdi, kanuni'lerin enjeksiyonlu yeni nesil filan olduğunu söyledi ..
Bilgi doğru mudur adam beni mi yiyor acaba ? Seçmesine seçtim motoru ama alırken dikkat etmem gereken bir şeyler var mı ? Yorumlarınızı esirgemezseniz ( ve başlık kapanmazsa
saygılar, iyi akşamlar