- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Benim önceki çekimlerimde kullandığım kamera aparatını Gv250nin gidonuna taktık ve titreşim diye birşey kalmadı
Önceki kullandığımız kameraya göre bu kameranın kalitesi düşük olmasına rağmen güzel oldu
İşte Slayerrr ve ben:cat: :
[YT]tRsjukqjfOs[/YT]
Öz eleştiri yapmam gerekirse peglere basış şeklimi değiştirmem lazım
3.11 de yaptığım dalgınlığı bir kaç defa yaşadım.Sanırım en sonunda viteslerle uğrasırken bi arabanın üstünden uçacam ama hadi hayırlısı:queen:
İşte Slayerrr ve ben:cat: :
[YT]tRsjukqjfOs[/YT]
Öz eleştiri yapmam gerekirse peglere basış şeklimi değiştirmem lazım
3.11 de yaptığım dalgınlığı bir kaç defa yaşadım.Sanırım en sonunda viteslerle uğrasırken bi arabanın üstünden uçacam ama hadi hayırlısı:queen: