Hyosung Gv 250 onboard and Gt250r

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Benim önceki çekimlerimde kullandığım kamera aparatını Gv250nin gidonuna taktık ve titreşim diye birşey kalmadı :) Önceki kullandığımız kameraya göre bu kameranın kalitesi düşük olmasına rağmen güzel oldu :)
İşte Slayerrr ve ben:cat: :
[YT]tRsjukqjfOs[/YT]

Öz eleştiri yapmam gerekirse peglere basış şeklimi değiştirmem lazım
3.11 de yaptığım dalgınlığı bir kaç defa yaşadım.Sanırım en sonunda viteslerle uğrasırken bi arabanın üstünden uçacam ama hadi hayırlısı:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ediyorum Ali videoda senin görünmediğin her saniyeyi silmişsin :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Güzel olmuş müzik yerine motor sesi istiyoruz bidahkine :D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
düşük hızlarda güzel kamera, ama yüksek hızlardada görmek isteriz seni ve kamerayi :p
Güzel olmuş emeğinize sağlık kardeşim..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Güzel olmuş müzik yerine motor sesi istiyoruz bidahkine :D
Ses çok kötüydü yoksa sesi kapamayıp müziği üstüne ekliyicektim :)
düşük hızlarda güzel kamera, ama yüksek hızlardada görmek isteriz seni ve kamerayi :p
Güzel olmuş emeğinize sağlık kardeşim..
teşekkürlerbu öylesine bi turdu.yüksek hızda rüzgardan dolayı titreşim artacaktır benim motora depo üstüne koymak lazım kamerayı yüksek hız için
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Muhteşem ikili işbaşında :cat:
Çok güzel video olmuş.

Deme öyle, ağzından yel alsın.
Tekeriniz her daim düz bassın.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Evet paniğini gördüm :)
Az kaldı tıklatıyodun, gidişi çok iyi görünüyor motorun.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
lastiklerime hiç güvenemiyorum shinko lastik var üzerinde olmadık yerlerde bırakıyo kendini :)

Şu olayıda anlamıyorum, bir çok motorun üzerindeki lastikleri
değiştirmek gerekiyor. İnsanlar zaten zar zor para denkleştirip
alabiliyorlar motorlarını. Koy şu motorlara iyi bir lastik.
Ben sırf lastik yüzünden vazgeçmiştim sıfır CBF150 almayı.
4 küsür milyar ver sıfır motor al, git sonra hemen lastikleri değiştir.
En önemli konuların başında geliyor lastik mevzusu.
Asfaltla olan ilk bağlantımız sonuçta.

En kısa zamanda iyi bir çift lastik alırsın inşallah :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Şu olayıda anlamıyorum, bir çok motorun üzerindeki lastikleri
değiştirmek gerekiyor. İnsanlar zaten zar zor para denkleştirip
alabiliyorlar motorlarını. Koy şu motorlara iyi bir lastik.
Ben sırf lastik yüzünden vazgeçmiştim sıfır CBF150 almayı.
4 küsür milyar ver sıfır motor al, git sonra hemen lastikleri değiştir.
En önemli konuların başında geliyor lastik mevzusu.
Asfaltla olan ilk bağlantımız sonuçta.

En kısa zamanda iyi bir çift lastik alırsın inşallah :cat:

Evet ama kaliteli lastik oluncada 0fiyatınıda etkiliyo tabiki.Yinede daha iyi olurdu.
scooter ınkiler 40tl tanesiydi michelin.
şimdi michelin arka lastik 300tl cik önde ona çok yakıt bir fiyat :queen:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Evet ama kaliteli lastik oluncada 0fiyatınıda etkiliyo tabiki.Yinede daha iyi olurdu.
scooter ınkiler 40tl tanesiydi michelin.
şimdi michelin arka lastik 300tl cik önde ona çok yakıt bir fiyat :queen:

Off yaa, çok paraymış gerçekten.

Gerçi ortalama olarak iyi bir kask parası :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motorun yollara, yollar sana yakışıyorsunuz :wiinkk:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Benim önceki çekimlerimde kullandığım kamera aparatını Gv250nin gidonuna taktık ve titreşim diye birşey kalmadı :) Önceki kullandığımız kameraya göre bu kameranın kalitesi düşük olmasına rağmen güzel oldu :)
İşte Slayerrr ve ben:cat: :
[YT]tRsjukqjfOs[/YT]

Öz eleştiri yapmam gerekirse peglere basış şeklimi değiştirmem lazım
3.11 de yaptığım dalgınlığı bir kaç defa yaşadım.Sanırım en sonunda viteslerle uğrasırken bi arabanın üstünden uçacam ama hadi hayırlısı:queen:

güzel bir video olmus slayerınde elıne saglık :D ( motoru kullanma acısından )
fakat ben her zaman sagdan sollamaya karsı bırısıyım aman dıkkat .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst