Hyosung GT250R Sticker + Uygulama

Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
Uzun zamandır yapmak istediğimiz tasarımı sonuna uyguladık :) Sizlerle paylaşmak istedim..
Bu kapak resmi :D

hyon.jpg


Bu ilk hali
6131.jpg


Uygulama

6144.jpg

6149.jpg


Biraz çabuk bitti ama :D

6184.jpg


Gri çizgiler üstüne alev ayrı bir hava katttı

6249.jpg


54'süz zaten olmaz

6315.jpg


Ejder özel istek , kankam koltukta ejder görmedi mi olmaz :D

6398.jpg


Depoyu da kanatlandırdık

6466.jpg


Kuyruğa da değişik bir şekil yerleştirdik ama gayet güzel oldu

6514.jpg


istediğimizi yaptık :) Teşekkürler..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arka koltuktaki çıkar ... bu arada 54 yerinde 66 olsa daha yakışıklı olurdu....:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
gerçekten çok yakışıklı bi motor olmuş :) çalışmalarınızın devamını diliyorum :)
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
arka koltuktaki çıkar ... bu arada 54 yerinde 66 olsa daha yakışıklı olurdu....:cherry:

arka koltukta daha önceden de ejder vardı , arkadaş ejdersiz kabul etmiyor ( laf anlamıyor :D )

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

gerçekten çok yakışıklı bi motor olmuş :) çalışmalarınızın devamını diliyorum :)

teşekkürler güzel uygulamalar yaptıkça paylaşırım :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Gayet Güzel Olmus Ama alevler Olmasa Sanki daha bir şık olabilirdi.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Alevler iyi olmuş bence,

Alevler olmasa Honda CBR 125R modelinin hormonlusu gibi...

Motorun ilk haline bakacak olursak çok başarılı tebrik ederim...

Malzeme temini, maliyeti gibi konularda daha detaylı bilgi verebilirseniz güzel olur...
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Çalışma çok iyi bana kalırsa. Yani üzerinde emek var.
Fakat şahsen ben olsam bu şekilde bir motosiklet satın almazdım.
İnsanınn aklına binbir türlü şey geliyor ikinci elde.
Umarım sıkıntı yaşamazsınız.
Fakat uygulama gayet hoş olmuş, alevler olmasa çok orjinal görünebilirdi bence.
Elinize sağlık.

Bir şey soracağım, ön dişli neden açıkta?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
harcanan emek güzel. Ama biraz apaçilik kokuyor.. bu yüzden koltuktaki artçı ejder arkadaşı kaldır.. 54 yerinede 24 yaz :)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
teşekkürler güzel uygulamalar yaptıkça paylaşırım :)

benim 150-23'e de güzel bişeyler planlasak bn burda yaptrsam :) nası olur :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
güzel uygulama olmuş ellerine sağlık kazasız belası ve dikkatimi çeken bişey söliyim ön janttaki ve arka janttaki sticker ler aynı renk deil sanki biraz sırıtmış güle güle kullan :rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Emeğine sağlık fakat çok abartılı olmuş.Bence alev figürünün altındaki gri desen çok orjinal durmuş yakışmış.Çok boğmuşsunuz motoru
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
en beğendim yeri deposu yani kanatlar oldu diyebilirim eski haline göre daha modern durmuş kazasız belasız kullanırsın inşallah
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
Gayet Güzel Olmus Ama alevler Olmasa Sanki daha bir şık olabilirdi.

yok ya alevsiz çok basit duruyo , alev geçişli renk olduğu için ayrı bir hava kattı , birçok kişi de aynı şeyi söyledi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Alevler iyi olmuş bence,

Alevler olmasa Honda CBR 125R modelinin hormonlusu gibi...

Motorun ilk haline bakacak olursak çok başarılı tebrik ederim...

Malzeme temini, maliyeti gibi konularda daha detaylı bilgi verebilirseniz güzel olur...

teşekkürler , ben zaten reklamcıyım , her türlü malzeme elimde mevcut , motosiklet ise arkadaşımın

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Çalışma çok iyi bana kalırsa. Yani üzerinde emek var.
Fakat şahsen ben olsam bu şekilde bir motosiklet satın almazdım.
İnsanınn aklına binbir türlü şey geliyor ikinci elde.
Umarım sıkıntı yaşamazsınız.
Fakat uygulama gayet hoş olmuş, alevler olmasa çok orjinal görünebilirdi bence.
Elinize sağlık.

Bir şey soracağım, ön dişli neden açıkta?

öncelikle teşekkürler , motoru arkadaşım zaten 0 km aldı , alev olayı ise dediğim gibi daha ayrı bir hava kattı motora , alevsiz resimde görüldüğü gibi çok sade :) ön dişli kapağı değişecek şimdilik açıkta :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

harcanan emek güzel. Ama biraz apaçilik kokuyor.. bu yüzden koltuktaki artçı ejder arkadaşı kaldır.. 54 yerinede 24 yaz :)

teşekkürler ama bu biraz zevk meselesi olduğu için apaçilik kısmı kişiye göre değişir :) o ejder öyle böyle bir ejder değil arkadaşım için çok önemli :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

teşekkürler güzel uygulamalar yaptıkça paylaşırım :)

benim 150-23'e de güzel bişeyler planlasak bn burda yaptrsam :) nası olur :)

bende teşekkür ederim :) senin motora da birşeyler yapmak isterim ama burası sakarya orası malatya :D bilgisayarda yapınca iş sadece başlıyor , uygulama kısmı asıl önemli yeri :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

güzel uygulama olmuş ellerine sağlık kazasız belası ve dikkatimi çeken bişey söliyim ön janttaki ve arka janttaki sticker ler aynı renk deil sanki biraz sırıtmış güle güle kullan :rendeer:

teşekkürler , jantlar için şöyle bir bakış açısıyla bakmanı söyleyebilirim , alevler de kırmızıdan sarıya gidiyor jantlar da kırmızı önde sarı arkada :) birazda bu açıdan bak

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Emeğine sağlık fakat çok abartılı olmuş.Bence alev figürünün altındaki gri desen çok orjinal durmuş yakışmış.Çok boğmuşsunuz motoru

belki biraz abartı olabilir ama çok abartı değil :D , gri desen çok güzel ama alevle birlikte daha da bir güzel , istediğimiz zaman istediğimiz yeri rahatça sökebiliriz şimdilik bu halde

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

en beğendim yeri deposu yani kanatlar oldu diyebilirim eski haline göre daha modern durmuş kazasız belasız kullanırsın inşallah

teşekkürler :) evet depo son dakika golü oldu , daha önceden farklı bir tasarım vardı ne yapalım diye düşünürken böyle birşey aklımıza geldi ve uyguladık :) teşekkürler inşallah hepimiz kazasız belasız kullanırız :)
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
el emeğine sağlık güzel çalışma... amma o yan grenaj da ki gri yapıştırma olmasa alevler çok daha göz alıcı olur depo ve artçı koltuğunda olanlarda bence fazlalık olmuş
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
el emeğine sağlık güzel çalışma... amma o yan grenaj da ki gri yapıştırma olmasa alevler çok daha göz alıcı olur depo ve artçı koltuğunda olanlarda bence fazlalık olmuş

teşekkürler :) belki sadece yan grenajlardaki gri + alev olsa daha sade ve hoş olabilir . İşte bu bizim için bir başlangıç oldu birdahaki sefere daha derli toplu olabilir şimdilik böyle gider :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst