Gayet Güzel Olmus Ama alevler Olmasa Sanki daha bir şık olabilirdi.
yok ya alevsiz çok basit duruyo , alev geçişli renk olduğu için ayrı bir hava kattı , birçok kişi de aynı şeyi söyledi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Alevler iyi olmuş bence,
Alevler olmasa Honda CBR 125R modelinin hormonlusu gibi...
Motorun ilk haline bakacak olursak çok başarılı tebrik ederim...
Malzeme temini, maliyeti gibi konularda daha detaylı bilgi verebilirseniz güzel olur...
teşekkürler , ben zaten reklamcıyım , her türlü malzeme elimde mevcut , motosiklet ise arkadaşımın
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Çalışma çok iyi bana kalırsa. Yani üzerinde emek var.
Fakat şahsen ben olsam bu şekilde bir motosiklet satın almazdım.
İnsanınn aklına binbir türlü şey geliyor ikinci elde.
Umarım sıkıntı yaşamazsınız.
Fakat uygulama gayet hoş olmuş, alevler olmasa çok orjinal görünebilirdi bence.
Elinize sağlık.
Bir şey soracağım, ön dişli neden açıkta?
öncelikle teşekkürler , motoru arkadaşım zaten 0 km aldı , alev olayı ise dediğim gibi daha ayrı bir hava kattı motora , alevsiz resimde görüldüğü gibi çok sade

ön dişli kapağı değişecek şimdilik açıkta

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
harcanan emek güzel. Ama biraz apaçilik kokuyor.. bu yüzden koltuktaki artçı ejder arkadaşı kaldır.. 54 yerinede 24 yaz
teşekkürler ama bu biraz zevk meselesi olduğu için apaçilik kısmı kişiye göre değişir

o ejder öyle böyle bir ejder değil arkadaşım için çok önemli

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
teşekkürler güzel uygulamalar yaptıkça paylaşırım
benim 150-23'e de güzel bişeyler planlasak bn burda yaptrsam

nası olur
bende teşekkür ederim

senin motora da birşeyler yapmak isterim ama burası sakarya orası malatya

bilgisayarda yapınca iş sadece başlıyor , uygulama kısmı asıl önemli yeri

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
güzel uygulama olmuş ellerine sağlık kazasız belası ve dikkatimi çeken bişey söliyim ön janttaki ve arka janttaki sticker ler aynı renk deil sanki biraz sırıtmış güle güle kullan :rendeer:
teşekkürler , jantlar için şöyle bir bakış açısıyla bakmanı söyleyebilirim , alevler de kırmızıdan sarıya gidiyor jantlar da kırmızı önde sarı arkada

birazda bu açıdan bak
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Emeğine sağlık fakat çok abartılı olmuş.Bence alev figürünün altındaki gri desen çok orjinal durmuş yakışmış.Çok boğmuşsunuz motoru
belki biraz abartı olabilir ama çok abartı değil

, gri desen çok güzel ama alevle birlikte daha da bir güzel , istediğimiz zaman istediğimiz yeri rahatça sökebiliriz şimdilik bu halde
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
en beğendim yeri deposu yani kanatlar oldu diyebilirim eski haline göre daha modern durmuş kazasız belasız kullanırsın inşallah
teşekkürler

evet depo son dakika golü oldu , daha önceden farklı bir tasarım vardı ne yapalım diye düşünürken böyle birşey aklımıza geldi ve uyguladık

teşekkürler inşallah hepimiz kazasız belasız kullanırız
