hyosung gt250r kullanıcı boyları

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
resim arşivime baktım bunu buldum ama dediğin gibi iki ayağımında yere tam(taban olarak) basacağını sanmıyorum gerekte yok zaten ama bu resimdeki gibi basması herkesi idare eder
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
benim boyum 170 rx125sm ye biniyorum ayağım deyiyor mu diye sorarsan (sele yüksekliği 845)

bazen!

ilk başlarda çok düştüm ama sonra alıştım. tecrübe ettikçe boy sorununu bir şekilde hallediyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst