- Katılım
- 13 Nis 2014
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 2014 model hyosung gt250r var alalı 2.5 ay oldu 4400 km de suan şöyle bir sıkıntım var debriyaj devamlı gevşiyor vede gazı sonuna kadar çevirdiğimde 2-3-4-5 viteslerde direk hız kesiciye geliyor sonra hızlanıyor saçma sapan bir işlem oluyor bir iki usta debriyaj balatasını yemişin birşeyler dedi ne kadar doğrudur bilmem ama ücreti ne kadardır bunun ? garantiye girer mi ?