Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
21
Aslında alırken gerçekten çok tereddüt yaşıyordum. Nasıl olacak şimdi, herkesin aklına gelen klişe sorular işte.
Motoru ben iş yeri arkadaşımdan aldım. 0 Km alırken yanındaydım yani. Tanıdığım ve bildiğim bir motor.
Haftasonu,
Beylerbeyi , Kandilli , Beykoz , Riva taraflarında ufak bir gezinti yaptım.
İşin aslı çok hoşuma gitti. V motor olmasından mıdır nedir bilemedim ama çok seri bir motor. 4. vites'e çok nakir atmama rağmen 170 gibi hızları çok kısa sürede görebiliyor. Tork olarak çok güçlü bir yapıya sahip olduğundan gazı açtığınızda motor "ben gidiyorum sıkı tutun diyor" :)

Go Pro mevcut değil ama en azından deneyimlerimi paylaşıp fotoğraflar ekliyebilirim.

2r44bw4.jpg
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Aslında alırken gerçekten çok tereddüt yaşıyordum. Nasıl olacak şimdi, herkesin aklına gelen klişe sorular işte.
Motoru ben iş yeri arkadaşımdan aldım. 0 Km alırken yanındaydım yani. Tanıdığım ve bildiğim bir motor.
Haftasonu,
Beylerbeyi , Kandilli , Beykoz , Riva taraflarında ufak bir gezinti yaptım.
İşin aslı çok hoşuma gitti. V motor olmasından mıdır nedir bilemedim ama çok seri bir motor. 4. vites'e çok nakir atmama rağmen 170 gibi hızları çok kısa sürede görebiliyor. Tork olarak çok güçlü bir yapıya sahip olduğundan gazı açtığınızda motor "ben gidiyorum sıkı tutun diyor" :)

Go Pro mevcut değil ama en azından deneyimlerimi paylaşıp fotoğraflar ekliyebilirim.

http://i60.tinypic.com/2r44bw4.jpg
Hayırlı olsun,benimde çok merak ettiğim bir modeldi GT 650 R.Ama bütçeme uygun temiz bir motor bulamadım bende 600f aldım.
Yine de yolda birtane GT 650R görürsem sahibinden isteyecem bi tur kullanmak için :) o kadar merak ediyorum.
 
Katılım
27 Ara 2011
Mesajlar
15
Arkadaşlar gt250r bakarken buna rastladım, bi bakarmısınız?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-8500-km-156414852/detay/

alınır mı sizce?

nelere dikkat etmek lazım kontrol ederken motoru?
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Arkadaşlar gt250r bakarken buna rastladım, bi bakarmısınız?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-8500-km-156414852/detay/

alınır mı sizce?

nelere dikkat etmek lazım kontrol ederken motoru?

motor temiz km orjinal benimde takip ettiğim bir motordu.Ama daha bir hafta önce satıldığı fiyatı duysan şok olurdun heralde.O yüzden bu paraya bence alınmaz.Geçen hafta 2011-2012 gt250r parasına satıldı.Alan arkadaş baya kar koymuş anlaşılan.Sonuç olarak temiz motor. Ben bir önceki sahibiyle konuşmuştum ama işte yetişemedim ve ilandaki arkadaş almış.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Orjinal Debriyaj balataları komple + debriyaj sacları komple + yaylar komple =375TL
Sadece 5000km kullanıldı. Yalanı dolanı yok kendi motorumdan çıkma.
Almayı düşünen 3-4 güne benimle irtibata geçsin

Hyosungsource fiyatı 500tl +kargo
Kanuni fiyatını söylemiyorum bile
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
SİYAH (KARBÜRATÖRLÜ İÇİN) DEPO-KRANK KOLU VE BİYEL KOLU-DEBRİYAJ KAPAĞI-VİTES DİŞLİ AKSAMI KOMPLE-SİLİNDİR GÖMLEĞİ-EKZANTİRİK MİLİ ÖN- UYGUN FİYATA SATILIKTIR. İLGİLENENLER MESAJ ATABİLİR..
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
başlık öldü galiba ama bende niyetlendim bu gt650ra ama şüphem şu motosikletin parça piyasası nasil bilmiyorum faal kullanıp şu şu kronik sorunu kendini hazırla dermisiniz sabit hastalıkları varmıdır yani eger istanbul ve cevresinde satan varsa numaramı aktarıcam
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
5
Merhaba;

SUZUKİ BANDİT PARÇALARI

ÜRÜNÜMÜZ ORJİNAL

Hyosung GT 650 R

Temiz Çıkmadır

Olmayan ürünlerin ilanını koymuyoruz

Çeyrek Asır Tecrübemizle Hizmetinizdeyiz

TR 66 0001 5001 5800 7306 0796 88 VAKIFBANK

ERDAL GÖÇER MOTO ŞÖHRET

+Kargo Karşı Ödeme Hesaba Para Düştüğü gibi kargo Gönderimine onay verilecektir.

MOTO ŞÖHRET

ARIZA TESPİT - SERVİS VE PARÇA

0507 262 96 96

0537 265 91 76

İSTANBUL
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst