Aslında alırken gerçekten çok tereddüt yaşıyordum. Nasıl olacak şimdi, herkesin aklına gelen klişe sorular işte.
Motoru ben iş yeri arkadaşımdan aldım. 0 Km alırken yanındaydım yani. Tanıdığım ve bildiğim bir motor.
Haftasonu,
Beylerbeyi , Kandilli , Beykoz , Riva taraflarında ufak bir gezinti yaptım.
İşin aslı çok hoşuma gitti. V motor olmasından mıdır nedir bilemedim ama çok seri bir motor. 4. vites'e çok nakir atmama rağmen 170 gibi hızları çok kısa sürede görebiliyor. Tork olarak çok güçlü bir yapıya sahip olduğundan gazı açtığınızda motor "ben gidiyorum sıkı tutun diyor"
Go Pro mevcut değil ama en azından deneyimlerimi paylaşıp fotoğraflar ekliyebilirim.
Motoru ben iş yeri arkadaşımdan aldım. 0 Km alırken yanındaydım yani. Tanıdığım ve bildiğim bir motor.
Haftasonu,
Beylerbeyi , Kandilli , Beykoz , Riva taraflarında ufak bir gezinti yaptım.
İşin aslı çok hoşuma gitti. V motor olmasından mıdır nedir bilemedim ama çok seri bir motor. 4. vites'e çok nakir atmama rağmen 170 gibi hızları çok kısa sürede görebiliyor. Tork olarak çok güçlü bir yapıya sahip olduğundan gazı açtığınızda motor "ben gidiyorum sıkı tutun diyor"
Go Pro mevcut değil ama en azından deneyimlerimi paylaşıp fotoğraflar ekliyebilirim.