- Katılım
- 8 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,480
Bende motul 5100 koyduğumdan beri boşa geçme sorunundan büyük ölçüde kurtuldum. Ben 2 günnlüğüne komple çamurluğu sökmüştüm ancak sırtımdaki çamurlardan bıkıp geri taktım. Katlanır plakalık yapıcaktım kendim sonra onada üşendim satıcam diye ellemedim. Hazır katlanır plakalıklar var ancak dikkat etmek lazım sağlam olmayanları var, sonra plakalık tekere dik açılıp başınıza bela olabilir.