Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
aythakan' Alıntı:
Suzukinin hangi modellerinde kullanılan motorlarını üretmekte bu konuda bilginiz varmı.

Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığının 1. Mesajından Alıntıdır;

Hyosung Motors & Machinery Inc. 1978 yılında 1957 yılında kurulmuş olan Hyosung Group of industries şirketinin alt şirketi olarak hizmet vermeye başladı. Kore pazarında Changwon'da ve 1979 'da Güney Kore 'de Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı. 1986 Senesinde firma kendi bünyesinde bir ar-ge (araştırma-geliştirme) departmanı kurmuş ve aynı yıl kendi üretimi motosikletleri piyasaya sokmuştur. 1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı olmuştur.

2003 yılında Hyosung Motors & Machinery Inc. firması yönetiminde özerklik sağlayarak Hyosung Group Of Industries 'in geleneksel ticaret politikaları dışına çıkarak globalleşme yönünde adım atmaya başlamış, model gamını genişletmek ve alıcı kitlesini büyütmek için 650cc lik motor üretimini tamamlayarak (Kore 'nin ilk 650cc motoru) Avustralya, Kuzey Avrupa ve ABD pazarlarına girmiş, halen üzerinde çalıştığı 1000cc lik motor projesi ile pazarda ki paylarını arttırmaya çalışmaktadırlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Yağlama konusunda aklıma takılan bir kaç nokta var. V motorlar düşük devirlerde 6-8 bin aralığında yüksek tork sağladığı için kullanılmakta. 250 cc race modelinde 13.000 devir ve 11 devirdede redline giriyor sanırım. Yüksek devirlerde devamlı kullanımda (10-15 dakika) 10-11 bin devir aralığında kullanıldığında yağlamada herhangibir sorun çıkartırmı. Yada bu şekilde kullanan arkadaşımız varmı aramızda.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
3
aythakan' Alıntı:
Yağlama konusunda aklıma takılan bir kaç nokta var. V motorlar düşük devirlerde 6-8 bin aralığında yüksek tork sağladığı için kullanılmakta. 250 cc race modelinde 13.000 devir ve 11 devirdede redline giriyor sanırım. Yüksek devirlerde devamlı kullanımda (10-15 dakika) 10-11 bin devir aralığında kullanıldığında yağlamada herhangibir sorun çıkartırmı. Yada bu şekilde kullanan arkadaşımız varmı aramızda.
kişisel tecrübelerime dayanarak söyleyebilirimki. değil 11.000 13.000 devirde bile yağlama problemi yapacağını düşünmüyorum.yıllardır race motor alıp satıyorum aprilia rs125 hariç aldığım bütün motorlar 4 silindirdi ve tamirini yapan ustalar bile yüksek devirde yağlama sorununa garanti vermediler.nedeni ise çok basit, 4 silindirli yarış motorlarında kırangın blok ile bütünlüğünü yatak diye tabir edilen parça sağlıyor.ama hyosung da bu bütünlüğü bilyalı sistem yapmışlar ve bilyanın ömrü yataktan daha uzun ömürlüdür.ve bu bilya sürekle yağın içinde çalışıyor.bence kesinlikle problem yapmaz çünkü bana yapısı itibariyle çok sağlam gözüküyor ama emin olmak için bu motordan olan arkadaşlarında görüşlerini almamız lağzım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Yorumlardan anladığım kadarıyla motoru oluşturan ekip Japonyada gerçekten bu konuda isim yapmış ünlü bir grup üstelik bu güne dek kötü bir yorumda okumadım bu tip sistemi uygulayan başka bir marka varmı çok merak ediyorum sonuçta tam olarak yansıtmasa temelde örnek olarak çok farklıda olsa Mazda RX7 serisinde kullanılan vankel motorlar gibi bir olayla karşılaşmayı hiç istemem bir arkadaşımızın kullandığı GT R modelinde bilya dağıldı bakalım sonuç ne olacak motordan sıkıntı yaşayan ilk örneğimiz arkadaş oldu sonucu bende merakla bekliyorum makineyi normal şartlarda zorlanmadan kullanıyorum Allah nazardan saklasın fazla ısındığına bile şahit olmadım ...
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
2
selam

crato' Alıntı:
skull verdiğin bilgiler için teşekkürler. ebat konusunda tereddütlerim vardı, söylediklerine bakılırsa gayet yeterli. mutlu oldum:p
bugün dayanamayıp taksimdeki bayiye gittim ama ne göreyim taksimdeki bayi uçmuş!:cyclopsan :silent: yerinde yeller esiyor :pale: ilk incelemeyi yapamadım yani. neyse, siz nereden aldınız motoru? hangi bayiden?


dediğin gibi tasimdeki galerıyı kapadılarr eğer kararlıysan almak için ben istinyedeki galerısınde tanıdıyım var caner ustaa veya murat usta bunlara gıdıp nıck ımı sölesen sana herturlu yardımcı olurlarr sarıyer istınye reto motor galerını ismii gereken ilgiyi görursünn
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
redline55' Alıntı:
dediğin gibi tasimdeki galerıyı kapadılarr eğer kararlıysan almak için ben istinyedeki galerısınde tanıdıyım var caner ustaa veya murat usta bunlara gıdıp nıck ımı sölesen sana herturlu yardımcı olurlarr sarıyer istınye reto motor galerını ismii gereken ilgiyi görursünn
Cratonun çoktandır bir GT 250 R model motosikleti var:)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1
Arkadaşlar ben 3 yıldır motosiklet kullanıyorum ve artık altımda bisiklet gibi kalan RX115'lik delidolumu bırakıp bundan daha büyük bi motor almaya karar verdim. Hyosung 250 Comet beğenim olan Naked tarzında ve gözüm kaldı. Bi tane almak için girişimlerim başladı bu arada dağıtımcı firmadan test sürüşü istedim henüz haber gelmedi bekliyorum. Honda cbf250'ye nazaran (teknoloji altyapısı dışında) daha artıları olan bi motor olduğunu düşünüyorum, (ya da sanıyorum):)
Lakin benim de kafamda yeni motor alacak pek çok insan gibi soru işaretleri dolaşıyor ve kafam karışıyor. En başta "motosiklet teorisi" yazı dizilerinden yanlış anlamadı isem, motosikleti büyütürken kademeli gitmekte fayda var. Bu mantıkla 16 beygirlik bi motordan birdenbire 50 beygirlik bi motora geçmek bana yanlış geldiği için 250 cc 30 beygir civarında bi motorla bir kaç yıl daha gelişip ondan sonra 50 ve üzeri beygirliklere bineyim diyorum; bu yanlış bi düşünce mi??? Yoksa Hyosung 250'yi direkt pas geçip 500 cc'lik gs500 veya er5 gibi bi alet almayı mı tavsiye edersiniz
Diğer soru işareti: Malum olduğu üzere aldığımız motoru büyük ekseriyetle şehir içinde kullanıyoruz, Dur-kalk'larla ilerliyoruz. Şehirlerarası gezilere öyle zaten zaman ayıramıyoruz. Bu durumda "250'lik motora 7 milyar verene kadar gidip bu paraya iyi bi ikinci el 500cc motor alayım hem de ciddi bi motorum olur" düşüncesiyle 250 cc yerine 500 cc alığımızda yakıt tüketimi bu trafik şartlarında ne kadar fark eder. Yani 250 cc ile 500 cc arasında gerçekten iki katı yakıt tüketimi oluyor mu. Ayrıca bu fazla yakıt tüketimi 500 cc'lik motorumuza öyle her canımız istediğinde atlayıp turlama isteğimize ket vuruyor mu.
Teşekkürler ederim...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
doludeli' Alıntı:
Arkadaşlar ben 3 yıldır motosiklet kullanıyorum ve artık altımda bisiklet gibi kalan RX115'lik delidolumu bırakıp bundan daha büyük bi motor almaya karar verdim. Hyosung 250 Comet beğenim olan Naked tarzında ve gözüm kaldı. Bi tane almak için girişimlerim başladı bu arada dağıtımcı firmadan test sürüşü istedim henüz haber gelmedi bekliyorum. Honda cbf250'ye nazaran (teknoloji altyapısı dışında) daha artıları olan bi motor olduğunu düşünüyorum, (ya da sanıyorum):)
Lakin benim de kafamda yeni motor alacak pek çok insan gibi soru işaretleri dolaşıyor ve kafam karışıyor. En başta "motosiklet teorisi" yazı dizilerinden yanlış anlamadı isem, motosikleti büyütürken kademeli gitmekte fayda var. Bu mantıkla 16 beygirlik bi motordan birdenbire 50 beygirlik bi motora geçmek bana yanlış geldiği için 250 cc 30 beygir civarında bi motorla bir kaç yıl daha gelişip ondan sonra 50 ve üzeri beygirliklere bineyim diyorum; bu yanlış bi düşünce mi??? Yoksa Hyosung 250'yi direkt pas geçip 500 cc'lik gs500 veya er5 gibi bi alet almayı mı tavsiye edersiniz
Diğer soru işareti: Malum olduğu üzere aldığımız motoru büyük ekseriyetle şehir içinde kullanıyoruz, Dur-kalk'larla ilerliyoruz. Şehirlerarası gezilere öyle zaten zaman ayıramıyoruz. Bu durumda "250'lik motora 7 milyar verene kadar gidip bu paraya iyi bi ikinci el 500cc motor alayım hem de ciddi bi motorum olur" düşüncesiyle 250 cc yerine 500 cc alığımızda yakıt tüketimi bu trafik şartlarında ne kadar fark eder. Yani 250 cc ile 500 cc arasında gerçekten iki katı yakıt tüketimi oluyor mu. Ayrıca bu fazla yakıt tüketimi 500 cc'lik motorumuza öyle her canımız istediğinde atlayıp turlama isteğimize ket vuruyor mu.
Teşekkürler ederim...
Ben GT 250 Comet kullanıyorum sıkışık trafikte 4-5 litre arası yakıyor 100 kmde üstelik motor hacmine göre kıvrak ve gösterişli bir motosiklet.
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
hyosung kullancıları başlığında +1 konusu var bir bakın arkadaşlar katılımın sayısına göre bir buluşma ayarlıycaz etüd yapıyoruz...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
5
250 r

arkadaşlar bence fiyatı iyi.. honda cbf 250 le yamaha nın 250 lik modeline göre çok iyi ..ayrı garnajsız gt250 180 yapıyo.. bu makinede v motor falan var herhakde 200 210 yapar diyorum
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
5
komtan hayırlı olsun bende aldım kırmızı yarın allah nasip ederse gidip öncel motordon alıcam plaka takıldı allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin hepimize...frende koruyucu madde varmış o yüzden zor oluyo 1 aya çıkarmış o madde.sağlıcakla kalın...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar ben daha henuz 150 km. Suana kadar hic bir zaman ısınma sorunum filan olmadı hatta hic jikleyi dahi kullanmadım. Fakat bende sole bir sorun var, gelci sorun olup olmadigini bilmiyorum motoru yarım saat kadar kullandıktan sora asiri derecede bir ısınma oluyor sag ayagimda resmen sıcaklıgı hissediyorum, bu normelmidir sizce tamamen motorun sag tarafinin yane egzost tarafindan bukadar sıcaklık gelmesi ?
 

ctk

Katılım
1 Eki 2004
Mesajlar
36
Test güzel,motorda güzel :cat: ben runnerdan sonra bu motoru almaya karar verdim bakalım farkı görecez ...
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
4
ya ustadlar

ya ustadlar bu 250 r en fazla ne kadar yapıyor ben de ciddi bi şekilde dusunuyorum bu motoru

evvallah qqqqqqqqqqqqqqqqq
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Yabancı sitelerde GT250R icin "2 yıl sınırsız garanti" lafı var..
Boyle birseyi burada da bulabiliyor muyuz??
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
arkadaşlar bu motorun şu andaki güncel fiyatı nedir???
adana civarında servisi var mı???
global motor web sitesi açılmıyor ben şu anda almayı düşünüyorum da??
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
nightwatcher' Alıntı:
arkadaşlar bu motorun şu andaki güncel fiyatı nedir???
adana civarında servisi var mı???
global motor web sitesi açılmıyor ben şu anda almayı düşünüyorum da??
Şu an 8250 ytl Adanada iki tane servis var ancak her an %10 civarı zam bekliyoruz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst