- Katılım
- 20 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,271
bayali' Alıntı:beni korkutan daha önce 6 yıl kadar hyosung motor diye bi motor gelmişti şimdi ise pyasada 1 kaçtane var oda genelde tamirci önlerinde yedek parçası yok tu yani ne bileyim bu motorun yedek parça durumu nedir alınca zaten 2.eli nasıl satıcam dediğin zaman elinden çıkarmak zor olurmu ben antalyadan yazıyorum burada fazla tutulmadı bu moror çevremdede yok sayılacak kadar az işallah parça sorunu yoktur
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11299
bu linki biraz incele istersen, sadece motosiklet.net'te kaç tane hyosung olduğunu göreceksin ki her gün yenileri ekleniyor.
kolay gelsin.