Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
bayali' Alıntı:
beni korkutan daha önce 6 yıl kadar hyosung motor diye bi motor gelmişti şimdi ise pyasada 1 kaçtane var oda genelde tamirci önlerinde yedek parçası yok tu yani ne bileyim bu motorun yedek parça durumu nedir alınca zaten 2.eli nasıl satıcam dediğin zaman elinden çıkarmak zor olurmu ben antalyadan yazıyorum burada fazla tutulmadı bu moror çevremdede yok sayılacak kadar az işallah parça sorunu yoktur

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11299

bu linki biraz incele istersen, sadece motosiklet.net'te kaç tane hyosung olduğunu göreceksin ki her gün yenileri ekleniyor.

kolay gelsin.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
arkadaşım bu motor çok satar ama fazla saglam olacagına inanmıyorum tamam yeni bir motor piyasada gounuş falan harika farlar falan hayabusa ya benziyo ama 2 sene bu motorun omru yeni palşayanlar için ancak harika seçim 4 büyükten şaşmıcan :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
29
Arkadaşlar gerçekten bu motorun yedek parça sorunu yoksa alınabilecek güzel bi motor.Bazı arkadaşlar yedek parça sorunu yaşadıklarını söylemişler ne kadar doğrudur bu??
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
29
arkadaşlar parça sorunu yaşayan var mı diye sormuştum ama cevap gelmedi herkes ilgisiz mi bu motora acaba??
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
motor sesi nasıl peki,, yüksek cc li motora benziyomu yoksa egzozda modifiyemi lazım..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Tifosi12' Alıntı:
motor sesi nasıl peki,, yüksek cc li motora benziyomu yoksa egzozda modifiyemi lazım..
600 lük bir makinenin sesini bekleme yanlız egzozunda modifiye yapılmış bir 250 cc comet gördüm alev atıyor hırlıyordu bende yaptıracaktım ama garanti gider dediler otur aç kontağı dinle yeri titretiyordu...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Arkadaşlar gerçekten çok güzel bir motor.Eğer paranız varsa ve temiz ikinci el bu fiyata başka motor bulamıyorsanız gerçekten çok güzel bir motor.MT izmirde muharrem arkadaşımızda var.yakından gördüm gerçekten güzel :cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dün akşam 250cc lik bir makinayı gördüm yawww. scooterden bu motora geçmek nasıl olur...:silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dün akşam 250cc lik bir makinayı gördüm yawww. scooterden bu motora geçmek nasıl olur...:silent:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
68
Gayet iyi oLur. Benimde uzun sureLi scooter deneyimim var vitesLi kuLLanabiLiyorum. Şimdiki aLacağım motor inş. ya cbf250 yada gt250r ki gönLüm gt'den yana ama para durumLarı işte :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet arkadaşlar. bu motora malesef bende aşık oldum.
topic'i baştan sona okudum. olumlu ve olumsuz birsürü yazı var. ama asıl olan bu motorum 600cc görünümüdür.
en yakın zamanda benide aranızda göreceksiniz inş.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
9
hasta kaldim 250CC motor icin boyle kasa gercekten harika bence sınıfının 1 numarasi :salut:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkadaşlar Şimdiye kadar japon race motorlarda görmeye alıştığımız sıralı silindirin aksine hyosung'un Race modellerinde V motor kullanılmaktadır. Bildiğim kadarıyla V motorlar hep choper cruiser tarzı motorlarda kullanılmıştı. Hyosung race modelinde V motor kullanılmasının amacı sizce ne olabilir.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
aythakan' Alıntı:
Arkadaşlar Şimdiye kadar japon race motorlarda görmeye alıştığımız sıralı silindirin aksine hyosung'un Race modellerinde V motor kullanılmaktadır. Bildiğim kadarıyla V motorlar hep choper cruiser tarzı motorlarda kullanılmıştı. Hyosung race modelinde V motor kullanılmasının amacı sizce ne olabilir.

Ducatilerde de her zaman 90 derece açıyla yerleştirilmiş V tipi motor kullanılır. 4 silindirlileri V4 tür.
V tipi motorlar yapısı itibariyle sıralı silindirlilerden daha fazla güç/hacim oranına sahiptirler.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Motorun lansmanında gösterilen en büyük yeniliklerden biride bu motoru tasarlayan ve diğer Japon lara da motor tasarlayan Japon Hamamatsu firmasının bu motorda ki özellikler ile rakiplerinin önüne çıkacak yeni teknolojilere sahip olmasıdır. V motor crato 'nun da bahsettiği gibi güç/hacim oranından dolayı cruiserlarda tercih ediliyordu ancak Formula 1 araçlarında da kullanılan V motor ile performansda arttırıma gidilmiş.

Bunu diğer firmalar önceden neden kullanmamış, Allah 'ın Kore 'lisi yapmış Japon düşünememiş mi peki? diyecekler içinde bir not düşelim, sokak kullanımı için üretilen düşük cc li motorlarda bu tarz bir teknoloji geçmişte pek çok üreticinin ekonomik nedenlerden dolayı üstüne düşmediği bir çalışmadır, V-twin 250cc motorda kullanılan bu teknoloji geliştirilerek kullanımı yaygınlaşabilir.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Aşağıya doğru daralan huni şeklindeki karterin en alt noktasında olan emme borusu tam gaz hızlanmalarda, sert frenlemelerde ve hatta motosikleti şaha kaldırdığınızda bile yağlamanın eksiksiz yapılabilmesini sağlıyor.
Evren Aydın.

Yukarıda bahsedilen motosiklet V2 motorlu Ducati.

Yanlış hatırlamıyorsam Hyosungun Ducatiye motor ürettiği söylenmişti. Yukarıda bahsedilen özellik Hyosungun 250 ve 600 lük race motorlarında da mevcutmudur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
aythakan' Alıntı:
Yukarıda bahsedilen motosiklet V2 motorlu Ducati.

Yanlış hatırlamıyorsam Hyosungun Ducatiye motor ürettiği söylenmişti. Yukarıda bahsedilen özellik Hyosungun 250 ve 600 lük race motorlarında da mevcutmudur.

Hyosung ducatiye değil suzukiye motor üretiyormuş. Ducati motorlarını İtalya'daki fabrikasında üretmekte
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Suzukinin hangi modellerinde kullanılan motorlarını üretmekte bu konuda bilginiz varmı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst