Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
depo sallanmasını problemden sayma bence muhtemelen 3 - 5 vidası vardır alt tarafta tutan ama onları sıktırırsın geçer egzos sesi ni de bahane edip baya bi 10000 km falan o dediğin yüksek devirlerde kullanma daha güzel açılır motor bu arada daha 1000 km devirmemişken o devirlere çıkman sakıncalı aslında düşük devirde kullanmanı tavsiye ederim ben en azından ilk 1000 km de tabi motorun rodajını yapıp ta veriyolarsa bilemem :) debriyajın dipte kavramasından kastın debriyaj kolunu bırakmaya başlar başlamaz hemen kavrama ise debriyajı biraz tam tersi ise gevşet debriyaj koluna gelen debriyaj telinin girdiği yerde bi ayar vidası var onun sıkıp gevşeterek yaparsın bu işlemi bu motorlar benimde ilgimi çekiyo ama bunlar bile pahalı benim için neyse inşallah sizler memnun kalırsınız da bizde paramız olunca tereddütsüz alırız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler aman rodaja dikkat et derim ben sonra çok iyi performans
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cgl125' Alıntı:
depo sallanmasını problemden sayma bence muhtemelen 3 - 5 vidası vardır alt tarafta tutan ama onları sıktırırsın geçer egzos sesi ni de bahane edip baya bi 10000 km falan o dediğin yüksek devirlerde kullanma daha güzel açılır motor bu arada daha 1000 km devirmemişken o devirlere çıkman sakıncalı aslında düşük devirde kullanmanı tavsiye ederim ben en azından ilk 1000 km de tabi motorun rodajını yapıp ta veriyolarsa bilemem :) debriyajın dipte kavramasından kastın debriyaj kolunu bırakmaya başlar başlamaz hemen kavrama ise debriyajı biraz tam tersi ise gevşet debriyaj koluna gelen debriyaj telinin girdiği yerde bi ayar vidası var onun sıkıp gevşeterek yaparsın bu işlemi bu motorlar benimde ilgimi çekiyo ama bunlar bile pahalı benim için neyse inşallah sizler memnun kalırsınız da bizde paramız olunca tereddütsüz alırız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler aman rodaja dikkat et derim ben sonra çok iyi performans

önerilerin için gerçekten saol fakat motorun bazen bu devirlere çıkarken zorlanmadıgını düşündüğüm zaman cıkıyorum ve yüksek devirlerde suanda maximum 4-5 saniye kalıyorum motor oldukça rahat ve kendinde iken yoksa zorlanmayacagını bende biliyorum , ilk 1ooo km de problemsiz kullanayım sonra ztn tek teker ile devam ederim :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
cok guzel bı motor bende dun ku bostancı beers bulusmasında gordum cok ılgımı cektı ama fıyat sankı bıraz yuksek gıbı geldı nese hayırlı olsun arkadasım nıce 700 kmlere
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
speedrunner' Alıntı:
Evet arkadaşlar alalı ,
Negatif ,

Depom sallanıyor ,
Farların kapanmaması,
korna sesi,
Egzoz sesi,
Vites geçişleri birazda olsa kavrama olayı çok dipte gibim

önce tekrardan hayırlı olsun, benim kara pisi'nin ikizine iyi bak :wiinkk:

negatif olarak belirttiğin noktaları sorun olarak görmemelisin diye düşünüyorum. debriyaj benim motorda da çok dipte kavrıyordu, debriyaj kolununun dibindeki kontralı vida yardımıyla ayarlayınca hiçbir sorun kalmadı. Korna sesi konusunda haklısın, gür sesli bir korna ile değiştirmek gerek (zira eralpt de yaptığı testte aynı şeyi söylemişti) Egzoz sesi rodajdan sonra toklaşacaktır ancak rodaj süresinde makinayı fazla zorlamamanı tavsiye ederim. Vites geçişleri benim motorda da biraz sorun, aslında iki çakmak taşını birbirine vurmak gibi birşey, çat çut diye vites geçiyor ama zamanla o da düzelmeye başlıyor, hatta ilk gün benim motor boşa bile geçmiyordu :)
Bir tek farların kapanmamasını anlamadım, anahtarını kapattığında da mı kapanmıyor?

kazasız belasız sürüşler dilerim :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
yok canım o zaman kapanıyodur farları.. yoksa akümü dayanır :)
giderken kapanmaması iyi bişi aslında.. istesende kapayamıosn ama görünürlüğünü arttırıyo.. farın da açık olsun yolun da :)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Egzost sesini gerçekten ben de beğenmedim:farao: Geçen gün Bostancı'ya gelen arkadaşın motoruna 1-2 defa gaz verdim, böyle tok bir sesi yok, Kanuni Race'in egzost sesi daha güzeldi:cat: Ama Hyosung dış görünüş itibariyle çok kaliteli görünüyor:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Arkadaşlar güzel günlerde binin
Sizden ricam sabah motorun geç ısınması promlem yaratıyor mu? ilk çalışmada sıkıntınız oldu mu hiç ve artçı konforu ile uzun yolda sürücü pozisyonu sıkıntılı mı?
Yolunuz açık olsun!
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
açıkyol' Alıntı:
Arkadaşlar güzel günlerde binin
Sizden ricam sabah motorun geç ısınması promlem yaratıyor mu? ilk çalışmada sıkıntınız oldu mu hiç ve artçı konforu ile uzun yolda sürücü pozisyonu sıkıntılı mı?
Yolunuz açık olsun!

motorun geç ısınması ile ilgili bir problem yaşamadım ben. ilk çalıştırmada hiç sıkıntım da olmadı. artçı konforunu bilemiyorum tabi :) çok uzun süreli oturmadım ben açıkçası :) ama uzun boylu birinin artçı olarak son derece konforlu bir yolculuk yapacağını pek sanmıyorum.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum güle güle kullan bende hyo düşünüyom ama model biraz farklı gv-250
birde mangırı denkleştirebilsek bu adamlar taksit neyn yapıyomu acep
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CEVAP 1:

Eğer artçının boyu 180 cm arası ise hiçbir problem yaşamassın dostum arkadaşımla 180 cm boyunda olanla 50-60 km yaptım hiç bir problem yaşamadım ama üstü birisde binmedi valla bilemiyeceğim o yüzden , ama gayet güzel ,
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Geçen salı günü komtan arkadaşımızın makinasını kullandım makinanın eksoz sesi dışında herşeyi güzel 600cc lik makina gibi duruşu gerçekten güzel makina ama şahsen ben o makinaya 8000ytl vermem yani 600cc lik makina temiz alırım hee arkadaş acemi büyük makina hastası biraz güçsüz görünüm on numara paramda var kime ne deyipte alınan bir makinadır.

Güle güle kullansın crato ve komtan abi bide ona eksoz takılmalı bi eksik o walla
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
7
Hyosung'un yurt dışı fiyatları 250R modeli için 6000 dolarlarda geziyor. En azında http://bikepoint.ninemsn.com/ sitesinde arattığımda ikinci elleri o fiyatlara satılıyor. Bizim fiyatlar bunlara göre çok iyi. Pek çok kişi bu motorun fiyatına fazla diyordu. Ben mi bişi kaçırıyorum yoksa Hyosung şu anda Türkiye'de ucuz mu ??????
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilizbo' Alıntı:
Hyosung'un yurt dışı fiyatları 250R modeli için 6000 dolarlarda geziyor. En azında http://bikepoint.ninemsn.com/ sitesinde arattığımda ikinci elleri o fiyatlara satılıyor. Bizim fiyatlar bunlara göre çok iyi. Pek çok kişi bu motorun fiyatına fazla diyordu. Ben mi bişi kaçırıyorum yoksa Hyosung şu anda Türkiye'de ucuz mu ??????

hyosung suanda türkiyede ucuz cünkü bundan önceki ithalatcı gerçekten cok sorumsuzdu fakat şimdiki itlahatcı hiçte öyle değil yani global motor , ve hyosung 1 sene içerisinde türkiyede %70 oranında daha büyüyeceğini ve bir çok servis ağıda acacagını söylüyor başta , İStanbul sonra ankara ve izmir'deki servis ağlarını genişletip sonra bütün türkiyeye dağılma hedifini kurtarıyor. gelelim türkiyedeki ucuzluğa , emin olun 1 sene sonra hyosung bu fiyatlarda olmayacak
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
puma007' Alıntı:
hoparlörleri açın ve sesi duyun ispanyada bu motor 3800 euro yani 6000 ytl
http://www.hyosung.com.es/


Bu motor Türkiye'de 1 sene sonra bu kadar ucuz olmayacak diyorsunuz ama puma007'nin de dediği gibi İspanya'da bal gibi 3800 euro (~6080 ytl ).Üstelik kıyaslama yaparsak rahatlıkla İspanyollar'ın alım gücü bizden fazla diyebiliriz ve İspanyollar tam anlamıyla motosiklet delisi bir ulus.

Nasıl iş bu ?

Tabii ki orada Honda'nın Yamaha'nın vs. 250 cc spor modelleri varsa iş değişir.Rekabet yüzünden fiyatı düşük tutmak zorunda kalırlar.Bildiğim kadarıyla yok 250 cc spor modelleri Honda'nın Yamaha'nın falan (Ya da ben hiç duymadım) , olmasa bile genel olarak İspanaya'da motosiklete talep çok fazla olduğundan Hyosung fiyatları düşük herhalde.

Eğer sebep bunlar değilse biz de oradaki gibi bir fiyatı hakkediyoruz diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar sesten başka buyuk bi sorunu yok bu makınananın anladıgım kadarıyla ıyı bır eksozla 600 makınanın sesını alırmıyız acaba
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
ATARLİ sana www.globalmotor.com.tr forumunda aldığım bir yazıyı sana okutmak istedim dostum sakın egsoza karışma derim


öncelikle hrkze slmlr.nasipse yeni partide bu modeli almayı dşünüyorum fakat performans ekzozu takılınca ses durumları nasıl olur değermi acaba faydası we zararı ne olur performans we yakıt tüketimini ne düzeyde etkiler we bu tip şeyler motorun garanti kapsamından çıkmasına sbep olurmu???bilgilerinizi paylaştığınız için şimdiden teşekkürler...


evet cevap gecikmiyor...


Değerli katılımcımız ;

Hyosung Motosikletlerinde herhangi bir parçanın veya elamanın ; bakım, onarım veya yenileme amaçlarının dışında herhangi bir kişi tarafından çıkarılması veya değiştirilmesi garanti kapsamı dışında kalmasına sebep olur.

Gürültü kontrol sistemine ( Susturucu grubu ) müdahale etmek de buna dahildir. Ayrıca bu motosikletin egzost sistemi periyodik bakım gerektirmez.

Bilgilerinize sunar, güvenli sürüşler dileriz.

Saygılarımla,

Özcan Ekici
Global Motor A.Ş.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
124
Merhabalar , bende inşallah bu motordan almak istiyorum . Bu motoru nereden aldınız ? ne kadara mal olduğu hakkında bilgiler verebilir misiniz? resimler ve yorumlar için çok teşekkürler..
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
12
İlk defa motor alacak birine önerir misiniz? Ayrıca bu motorla günde 300 - 350 km yapan var mı? uzun yola gidilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst