Hyosung gt 250 mi ? 250 r mi ?

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım... Hyosung gt 250 motorsiklet bana daha cazibeli daha özgür bi tarz olarak görünüyor r ise sadece kaslı bir motor ve tek ayıran bana göre ön panel ben alıcak olsam gt 250 commet alırdım ya siz ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
tarz meeselesi ve görünüme nekadar önem verdiğine bağlı. bir de işte r da digi km saati var ve gidon biraz daha sağlam gibi görünüyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2sıde farklı bı tarz zevkten zevke degısır ben gt250R derdım cunku SS makınalar tarzım dıyelım daha SSe gecemedık ama neyse
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
R de önde çift disk var en büyük artısı bu bence.Motor aynı olduğu için comet mantıklı.Comet birde daha rahat gidon olarak.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Ben tarzıma yatkın olarak comet derim ama gerçekten çok beğeniyorum o makineyi eğer bir gün 250cc alırsam ybr cbf 250değil hyosung 250 comet olucak.:):)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar artçı durumu nasıl bi kaç kez sordum ama net bir yanıt alamadım :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst