Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
94
PArca sıkıntısı kesinlikle yok kanuninin kendi sayfasından sipariş verip evine gelebildigi gibi yetkili servislerden de alabilirsin. Yurt dışı alış verişi varsa hyosungsource ten de alabiliyorsun 10-15 günde koreden direk geliyor...

Yag yakma sözkonusu kesinlikle değil ancak kötü rektifi ye yada işcilik varsa olası onunda motorla alakası yok...

Teşekkür ederim cevap için. Bir sorum daha olucak. Bana önerebileceğiniz bir model yılı var mı? Mesela ''2009 dan aşağılarda şu yok alırsan bu sene sonrasındaki modellere bak'' gibi
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
parçaların büyük bir çoğunluğu var, olmayan da zaten hemen geliyor. zenonun dediği gibi alternatif alışveriş noktası istersen hyosungsource.com 'dan da faydalanabilirsin ama çoğu zaman yeteri kadar fiyat avantajı olmuyor.

motor sağlamsa yağ yakmaz yıprandıktan sonra yakmaya başlar, düzgün kullanılmışı 100bin km den önce yağ yakmaz. adam gibi kullnınca motor ömrü 200bin km nin üzerindedir.

istediğin modeli al, yeterki iyisine denk gel. model yılı ne kadar yeni olursa temizine denk gelme ihtimalin artar. iyi bir yetkili serviste motoru dinlet, test ettirt, voltaj ölçümü yaptırt.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Şafak 62 :pale: Gerçekten de çok özledim. İnsan sitede gezinemiyor, yollarda gezinemiyor, ye-iç yat-kalk. Başka bir şey yok.


restherock Muhtemelen senin kulağına da Hyosung'lar krank kırıyor diye bir şeyler gelmiştir. İnanma böyle şeylere, şehir efsanesi bunlar. Yedek parça konusunu da çok dert etme. Günümüz imkanları ile her türlü halledilebiliyor. Takıldığın her noktada buradan yardım alabilirsin. Ben ebay ve hyosungsource ten bir çok alış veriş yaptım. Hiç birisinde de problem yaşamadım. Toplu sipariş yaptığın zaman çok daha ucuza alabilirsin. Mesela ihtiyacının yanında 3-5 tane yağ filtresi hava filtresi eklersin toplamda çok daha ucuza gelir.
 
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
41

merhaba arkadaşlar, bu soketin nereye gittiğini ve neden yanmış olabileceğini bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

gt250 ye arka çanta demiri takabilecek bir demirci ve usta arıyorum bildiğiniz var mı acaba...?
hazır çanta ve çanta demiri elimde mevcut, alüminyum çanta düşünürsen eğer...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gt250-arka-canta-ve-baglantisi-159764264/detay/
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/678/062029.jpg[/URL]
merhaba arkadaşlar, bu soketin nereye gittiğini ve neden yanmış olabileceğini bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------


hazır çanta ve çanta demiri elimde mevcut, alüminyum çanta düşünürsen eğer...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gt250-arka-canta-ve-baglantisi-159764264/detay/


soket bilgisayar araç bağlantısı olmalı sanırım,arıza tespiti için kullanılıyor...

çanta demiri güzel ancak bana sadece demir lazım çantam var tek demir düşünürsen iyi olur tabii makul bir fiyat olursa daha da iyi olur...
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,

Sitede bu motorla ilgili yazilmis iletilerin buyuk kismini okudum. Benim de aklima yatmaya basladi bu motor. Butcem itibari ile 2010 model gt 250lere bakiyorum. Ancak kafami kurcalayan bisey var. Kimi saticilar 2007 2008 araclar icin 7000 tl gibi ucretler isterken 2010 model araclarin fiyatlari 6000 kusurlerde geziyor. Bunun nedeni nedir acaba? Hani kronik bir sorun mu vardir 2010 modellerde?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hayır 2010 larda bir sorun yok.
O dediğin arkadaşlara yavruları şahin gözüküyor ondandır. Büyük ihtimalle kendileri 5-5.5bintl fiyatlara aldı şimdi motora aldığı lastik zincir ne varsa üzerine işçilikleri ve + pazarlık payı koyarak birine itelemeye çalışıyorlar.
Tabi ki o fiyata satamazlar.
2010 serisi birşey bak kendine ;)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
2
Hocam yorumun icin tesekkur ederim. Su durumda elimdeki cbf 150yi satip ya da takas edip bir gt 250 naked almaya karar vermis bulunuyorum. Bir de satis ilanini koymadan once cbf 150 nin bakimini yaptirmak istiyorum. Ankarada duzgun bir usta bulabilirsem ne ala. Bulamazsam yine servise goturecem el mahkum...
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
1
[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/678/062029.jpg[/URL]
merhaba arkadaşlar, bu soketin nereye gittiğini ve neden yanmış olabileceğini bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------


hazır çanta ve çanta demiri elimde mevcut, alüminyum çanta düşünürsen eğer...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gt250-arka-canta-ve-baglantisi-159764264/detay/
Çanta demiri duruyorsa görüşelim kardeş.
Burdan telefon verebiliyomuyum bilmiyorum. Mail vereyim. [email protected]
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
31
Herkese Selamün Aleyküm. Bir süredir 125 cc motor kullanıyorum. Ancak bana yetmemeye başladı. 250 cc arayışlarına girdim. Araştırırken gt250 naked'i gördüm. Size bir kaç sorum olacak. 1-)Gt250'nin 0'ı üretilmekte mi?
2-)Yedek parça durumu nedir?
3-)Kronik problemi varmı ?
4-)Ben uzun seayahtları seviyorum bu motor kaldırabilirmi uzun yolculukları?
5-)Titreşim ve konfor durumu nedir?
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1-)Gt250'nin 0'ı üretilmekte mi?
---Üretiliyor ancak sanirim artık TR ye gelmeyek GTR geliyor ama comet gelmiyecek.
2-)Yedek parça durumu nedir?
---bir çok japonda olsada gt de parca sorunu yok en kötü Koreden 2 haftada geliyor.
3-)Kronik problemi varmı ?
---Kronik denilcek sorunların maliyeti 30TL o yüzden o var bu var yazmıyorum. ( Buji Piposu catlatması gibi NOT: Krank falan kırmıyor.)
4-)Ben uzun seayahtları seviyorum bu motor kaldırabilirmi uzun yolculukları?
---Ben 30.000 KM kullandım Birkac Link fikir verir
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/109266-nevsehir-kapadokya-aksaray-ihlara-vadisi-nigde-aladaglar-konya-side-ve-antalya.html

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/118989-akdeniz-antalya-cirali-demre-2000-km-06-07-2013-13-07-2013-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/120631-izmir-gumuldur-hipocamp-bayram-gezisi.html

5-)Titreşim ve konfor durumu nedir?
---250cc ler arasında orta titreşimde denebilir rahatsız eden bir durumu yok yolcu konforu iyi ama artcı konforu o kadar iyi degil.
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
31
Çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

1-)Gt250'nin 0'ı üretilmekte mi?
---Üretiliyor ancak sanirim artık TR ye gelmeyek GTR geliyor ama comet gelmiyecek.
2-)Yedek parça durumu nedir?
---bir çok japonda olsada gt de parca sorunu yok en kötü Koreden 2 haftada geliyor.
3-)Kronik problemi varmı ?
---Kronik denilcek sorunların maliyeti 30TL o yüzden o var bu var yazmıyorum. ( Buji Piposu catlatması gibi NOT: Krank falan kırmıyor.)
4-)Ben uzun seayahtları seviyorum bu motor kaldırabilirmi uzun yolculukları?
---Ben 30.000 KM kullandım Birkac Link fikir verir
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/109266-nevsehir-kapadokya-aksaray-ihlara-vadisi-nigde-aladaglar-konya-side-ve-antalya.html

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/118989-akdeniz-antalya-cirali-demre-2000-km-06-07-2013-13-07-2013-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/120631-izmir-gumuldur-hipocamp-bayram-gezisi.html

5-)Titreşim ve konfor durumu nedir?
---250cc ler arasında orta titreşimde denebilir rahatsız eden bir durumu yok yolcu konforu iyi ama artcı konforu o kadar iyi degil.
Çok teşekkür ederim.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
selam arkadaşlar yaa benim motorun debriyaj balatası bitti anırsam degiştirmeyi düşünüyorum acaba başka bi marka motorun balatasını takmak itesem hangi modelinki uyum saglar degiştiren yada bilen varsa bilgisini paylaşırsa sevinirim İyi sürüşler tekerinize taş degmesin....
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
selam arkadaşlar yaa benim motorun debriyaj balatası bitti anırsam degiştirmeyi düşünüyorum acaba başka bi marka motorun balatasını takmak itesem hangi modelinki uyum saglar degiştiren yada bilen varsa bilgisini paylaşırsa sevinirim İyi sürüşler tekerinize taş degmesin....

Nagi marka model balata alim demek istedin herhalde. EBC marka bak derim birde değişirken icinde sacları ile yaylarınıda değişmeyi unutma. MAsraftan kacmak için yada gerek yok dendiği için değişmez öyle bir hata yapma... He zaten satıcam gerek yok dersen sattıgın kişinin hakkını yersin birsey yapılıyorsa düzngün yapılmalı bence :D
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Nagi marka model balata alim demek istedin herhalde. EBC marka bak derim birde değişirken icinde sacları ile yaylarınıda değişmeyi unutma. MAsraftan kacmak için yada gerek yok dendiği için değişmez öyle bir hata yapma... He zaten satıcam gerek yok dersen sattıgın kişinin hakkını yersin birsey yapılıyorsa düzngün yapılmalı bence :D

Tafsiyen ve ilgin icin teşekkürler zenon ben debriyaj balatasından süşhelenmiştim ama bugün bi test ettirdim balataların iyi oldugu söylendi ama tafsiyende aklımda olacak bigün ihtiyacım oldugunda tafsiyenden yararlanırım
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba,
Ben de aranıza katıldım. 2006 model bir comet sahibiyim.Motor hakkında yazılanları uzun zamandan beri takip ediyorum.
Motoru amcamdan aldım.Fazla kullanmadığı için 7000 km de :) ön lastiği daha orjinal shimko.Arka lastik metzeler fakat o da yaklaşık 4 yıllık.En azından ön lastiği değiştirmem gerekiyor.Dün lastikçi de bir takım pırelli angel st denk geldi.Ölçüleri biraz farklı ; 160/60/17 -- 120/60 /17 lastiğin durumunu aşağıdaki foto'da görebilirsiniz.300 TL diyor çiftine. birkaç bin km yapılmıs dediğine göre.lastikler 2012 nin 15. haftasından.
Bu lastiklerin bu motora ne gibi avantaj ve dezavantajı olur.Lastiğin durumu iyi görünüyor mu almaya değer mi?
Şimdiden teşekkürler.
aPOp07.jpg
[/url][/IMG]

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
41
Sarı kabloların Statorden geliyor. Komjektörüne aşırı yük bindiğinden aşırı ısınmış konşejtorun değişmesi gerekiyor olabilir statörünü konjektörünü ölctür...
,
teşekkürler zenon. ölçüm biçtim, değerler normal. soketi değiştirip bir süre kullandım, şimdilik sıkıntı yok.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
Selam dostlar.ben mehmet adanadan.forumda birinci sayfadan 241.sayfaya kadar okudum.paylasımlar harika..bende 1 ay once sarı bir comet gt250 aldım.42000 km de.alıralmaz motul yag 5100 15-50(malum adana sıcak bolge) zincir o-ring.ve orjinal balata takımi aldım.birde 2 adet ngk buji..sormak istedigim ,dişliilerim orjinal olcude 14-46 diş son devir 10000 rpm fakat son hız(ruzgarsız hava ve iyice egilerek) 145 i zor buluyor.normal ivlenmesi guzel.motor saglıklı.sorun nedir sizce son hız neden düsük kalıyor.disli degisimi yapsam faydası olurmu..ilginize simdiden tesekkur ederim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Ayrıca 10000 devirde giderken motor gaz yemiyormu acaba diye debriyaja basiyotum hemen redline a giriyor..gücü yetmiyor galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
son hız konusunda yolun eğimi, rüzgar ve havanın nem oranı önemli. nemli havalarda patlama kalitesi ciddi ölçüde düşer. motorun performansı normalin çok az birşey altında gibi ama bence önemsenecek bir durum yok. istiyorsanız karbüratör ayarına baktırabilirsiniz. hava filtresini değiştimediyseniz ona bakılabilir. bu arada 9500 devirden sonra motorun yıpranma hızı diğer devirlere nazaran çok daha fazladır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst