Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...li-hatasiz-gt-250-5700-km-de-164295121/detay/


Merhabalar,
Bende motosiklet arayışı içerisindeyim ve bu motosiklet sahibi ile telefonda görüştüm.Fotoğraflarında kanuni yazısı bana tuhaf geldi.Kanuni yazısının S&T yanında mı altında mı olması gerekiyor?
Teşekkürler.

2008-2010 arası kanuni yazısı S&T'nin yanında. 2010 - 2012 arasında da altında yer alıyor. ya da başka bir açıdan anlatayım ön amortisör sarı ise yanında, siyah ise altında oluyor. yani fark eden bir durum yok, ikisi de aynı.
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
6
2008-2010 arası kanuni yazısı S&T'nin yanında. 2010 - 2012 arasında da altında yer alıyor. ya da başka bir açıdan anlatayım ön amortisör sarı ise yanında, siyah ise altında oluyor. yani fark eden bir durum yok, ikisi de aynı.

Bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
2008 model buldum mavi renkte sahibiyle konuştum ettim hiç bir sorunu yok ufak tefek çizikleri dışında dedi sonra tekrar aradım motorcuya göstercem dedim bu sefer yağ yakıyor dedi bende almaktan vazgeçtim. ve yağ yakmanın tam olarak motor açısından sorunu ve masrafı ne olur birisi aydınlatabilir mi. bu gidişle alamıcam sanırım motor falan
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
2008 model buldum mavi renkte sahibiyle konuştum ettim hiç bir sorunu yok ufak tefek çizikleri dışında dedi sonra tekrar aradım motorcuya göstercem dedim bu sefer yağ yakıyor dedi bende almaktan vazgeçtim. ve yağ yakmanın tam olarak motor açısından sorunu ve masrafı ne olur birisi aydınlatabilir mi. bu gidişle alamıcam sanırım motor falan

Motor yag yakıyorsa rektifiye ile hal olur 500 tl ye derler o iş yalan oluyor en saglıklısı silindir gömlek değişmek oda cift silindir için eski bilgi ama 1500 tl sadece malzeme parası demek kötü usta elinde de bir daha iflah olmayabilir demek ;)
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
Motor yag yakıyorsa rektifiye ile hal olur 500 tl ye derler o iş yalan oluyor en saglıklısı silindir gömlek değişmek oda cift silindir için eski bilgi ama 1500 tl sadece malzeme parası demek kötü usta elinde de bir daha iflah olmayabilir demek ;)
bu da demek oluyor ki uzak dur :) bakalım artık hala daha bekleyişteyiz motor için
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar,pulsar ile hyosung gt 250 arasında kaldım,araya honda cbx ve cbf 250 de giriyor isminden dolayı bu 4 motor arasında hangisini önerirsiniz,
a-o km pulsar 7350+plaka-3 - 3.5 lt / 100 km
b-2007 20binde 4750 gt 250+alımsatım-3.4 – 4.0
lt / 100 km
c-2007 30binde 5500 cbf 250+alımsatım-2.9 – 3.62
lt / 100 km.
d-2004 40binde 5250 cbx 250+alımsatım-3.03 – 3.33
lt / 100 km.
lütfen dürüst ve tarafsız karşılaştırın,sonuçta pulsar 200cc 50 cc lik bir dez avantaj ile başlıyor
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
7.500 civarlarına temiz bir gt 250 al derim. cbf ve cbx'in düzgününü bulamazsın, zaten performans olarak gt 250'den daha gerideler. az yaksın gidişi de idare etsin dersen pulsar olabilir, ama gt 250'deki dolgunluğu vermeyecek.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
2012 gt250 aldım arkadaşlar birşey sormak istiyorum motor bloğunda gv250 yazıyor aynı motor kullanıldığı içinmi acaba yoksa motorun değiştirilmiş olma ihtimali olabilirmi.?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
aynı olay butun gt250 ve gt250r larda var. aynı motoru kullandığı için öyle yazıyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşlar elimde sıfır 2013 üretimli Shinko orjinal lastikler var.Ön arka takım.Lastiğe ihtiyacı olan varsa çok uyguna bırakacağım benimle iletişime geçebilirsiniz.Henüz ilan açmadım buradan birine gitsin.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
7250 ye aldım 250 tl bakım yaptırdım balatalar bujiler periyodik bakım işçiliği falan motor kendine gelmeye başladı sanırım ancak 150 km den sonra kafa salmaya başlıyor motor neden olabilir,aldığım kişi motorun yan yattığını söyledi ne gibi bir hasar olmuş olabilir lastik balansından kaynaklanıyor olabilirmi..bilgisi olan varsa sevinirim..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
7250 ye aldım 250 tl bakım yaptırdım balatalar bujiler periyodik bakım işçiliği falan motor kendine gelmeye başladı sanırım ancak 150 km den sonra kafa salmaya başlıyor motor neden olabilir,aldığım kişi motorun yan yattığını söyledi ne gibi bir hasar olmuş olabilir lastik balansından kaynaklanıyor olabilirmi..bilgisi olan varsa sevinirim..

dediğiniz sorunu lastik balansından yapar önce balansa baktırın...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
7250 ye aldım 250 tl bakım yaptırdım balatalar bujiler periyodik bakım işçiliği falan motor kendine gelmeye başladı sanırım ancak 150 km den sonra kafa salmaya başlıyor motor neden olabilir,aldığım kişi motorun yan yattığını söyledi ne gibi bir hasar olmuş olabilir lastik balansından kaynaklanıyor olabilirmi..bilgisi olan varsa sevinirim..

arka amortisör yumuşaktır, çanta varsa arkaya yük bindiriyor veya hava direnci uyguluyordur, ön amortisörlerinlerin yağ seviyesinde veya kalitesinde sorun vardır, arkadaşların dediği gibi lastik balansı problemlidir. bunlar neden olacabilecek şeylerin başlıcaları. motor naked zaten yüksek hızda salınım yapmaya müsait. neticede rüzgar sürücünün ön gövdesinde hapis kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

7250 ye aldım 250 tl bakım yaptırdım balatalar bujiler periyodik bakım işçiliği falan motor kendine gelmeye başladı sanırım ancak 150 km den sonra kafa salmaya başlıyor motor neden olabilir,aldığım kişi motorun yan yattığını söyledi ne gibi bir hasar olmuş olabilir lastik balansından kaynaklanıyor olabilirmi..bilgisi olan varsa sevinirim..

arka amortisör yumuşaktır, çanta varsa arkaya yük bindiriyor veya hava direnci uyguluyordur, ön amortisörlerinlerin yağ seviyesinde veya kalitesinde sorun vardır, arkadaşların dediği gibi lastik balansı problemlidir. bunlar neden olacabilecek şeylerin başlıcaları. motor naked zaten yüksek hızda salınım yapmaya müsait. neticede rüzgar sürücünün ön gövdesinde hapis kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HYOSUNG GT250 FACEBOOK GRUBU. Hala katılmayan varsa bekleriz...:cherry:

https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst