Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
arkadaşlar naked alıyorum bu hafta aksilik olmazsa . baya aksesuar tasarlarız diye düşünüyorum (hugger,mono kapak.alt sakal,kafa grenaj ) gibi gibi :)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Sizi tekrar online görmek sevindirici üstad , keyifli sürüşler ,güzel çalışmalar dilerim şimdiden :)
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar. kısa zaman içinde hyosung comet alacağım. kullanan arkadaşlardan iyi ve kötü yönlerini duymak isterim mesela 2-3 saatlik bir yolda titreşim insanı yorar mı? ve merak ettiğim diğer konuda hyosung'un adını neden kanuni kullandı. aynı model motorlardan kanuni ve hyosung olanı da var şimdiden teşekkürler
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
titreşim seviyesi makul ölçüde olup rahatsız edecek ölçüde değildir. gt 250 çıplak spor bir motordur. cbf150 gibi commuter kalsmanında yer almaz. dolayısıyla gidonu biraz aşağıda, ayaklıkları da geridedir. eğer eğitimli bir sürücü değilseniz, bu sürüş pozisonunda kollarınıza vücüdunuzun ağırlığını fazlasıyla aktarıp gidona baskı uygulayacağınızdan bu bölgede yorgunluk hissedebilirsiniz. çözümü de gidon yükseltmek veya en güzeli doğru oturuş ve tutunma biçimini uygulamanızdadır.

s&t, kanuni ve hyosungla ilgili bölümü hızlıca özet geçecem, zira bu çok soruluyor ve çokça cevaplandı.

2006-2008 modelleri global motor getirdi. üreticinin markası olan hyosung'u adına türkiye pazarı için tesçilletti. 2008 den sonra birtakım anlaşmazlıklardan dolayı distribütör kanuni oldu. ve tescil hadisesinden dolayı hyosung markasını kullanamadı, mahkemelik oldular. bu sebeple 2008 den sonra motor s&t kanuni adıyla satılmaya başladı. 2013 modeller ve sonrası telif hakkı sorunu bir şekilde çözüldüğü için tekrar hyosung markasıyla satılmaya başlandı. motorun türkiye pazarına girişi 2006 yılında oldu ve o günden bu güne güney kore'den türkiye'ye bütün parçları monteli vaziyette gelmekte. hiç bir kısmı burada üretilmemektedir.
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
titreşim seviyesi makul ölçüde olup rahatsız edecek ölçüde değildir. gt 250 çıplak spor bir motordur. cbf150 gibi commuter kalsmanında yer almaz. dolayısıyla gidonu biraz aşağıda, ayaklıkları da geridedir. eğer eğitimli bir sürücü değilseniz, bu sürüş pozisonunda kollarınıza vücüdunuzun ağırlığını fazlasıyla aktarıp gidona baskı uygulayacağınızdan bu bölgede yorgunluk hissedebilirsiniz. çözümü de gidon yükseltmek veya en güzeli doğru oturuş ve tutunma biçimini uygulamanızdadır.

s&t, kanuni ve hyosungla ilgili bölümü hızlıca özet geçecem, zira bu çok soruluyor ve çokça cevaplandı.

2006-2008 modelleri global motor getirdi. üreticinin markası olan hyosung'u adına türkiye pazarı için tesçilletti. 2008 den sonra birtakım anlaşmazlıklardan dolayı distribütör kanuni oldu. ve tescil hadisesinden dolayı hyosung markasını kullanamadı, mahkemelik oldular. bu sebeple 2008 den sonra motor s&t kanuni adıyla satılmaya başladı. 2013 modeller ve sonrası telif hakkı sorunu bir şekilde çözüldüğü için tekrar hyosung markasıyla satılmaya başlandı. motorun türkiye pazarına girişi 2006 yılında oldu ve o günden bu güne güney kore'den türkiye'ye bütün parçları monteli vaziyette gelmekte. hiç bir kısmı burada üretilmemektedir.

2-3 saatlik yolda titreşimen dolayı insanın eli falan uyuşmaz diyorsunuz yani. 2. motorum olacak umarım kullanımından yana bi sorun yaşamam. benim istediğim birkaç saatlik yolculuklar yapabileyim titreşimden bir taraflarım uyuşmadan ve yokuşları boğulmadan çıkıyım yeterlidir. kanuni motorun hiç bir parçasını üretmedi sadece kendi ismini bastı yani üreten yine hyosung anladığım kadarıyla

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

birde aklıma şu takıldı hyosung rt 125 ile 250 comet neden hemen hemen aynı fiyat aralığında :)
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
arkadaşlar tam comet sahibi olacağım derken motora bakmaya gittim ve büyük hüsrana uğradım adeta döküntüydü internetteki fotolar ile alakası yoktu. aydın izmir çevresinden var mı comet satan arkadaşlar
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
Fotoğraflarda fena durmuyor aslında, neyini beğenmediniz?
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
şöyle söyliyeyim bu motor düzgün kullanan birinin elinde 250 bin km yapabildiği gibi, bütün yüksek devirli motorlarda olduğu gbib 30bin km içerisinde çiddi ölçüde yıpratılabiliyor. eğer kötü durumda olan bir tanesine denk gelirsen reflektiye işlemini önerme. en azından biz bu işi düzgün yapan birisini duymadık. yani sorun parçaların yenisi ile değişmesi gerekecek. bu da 1500 tl civarında bir maliyet demek. reflektiye 500-600 tl arası tutuyor. yüksek devirli v motor yapısını reflektiye etmek çok ciddi ustalık istiyor.

Merhaba,

Şu ilana ne dersiniz acaba, gözünüze çarpan birşeyler var mı?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sahibinden-garaj-mali-hatasiz-gt-250-5700-km-de-164295121/detay/
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Merhaba,

Şu ilana ne dersiniz acaba, gözünüze çarpan birşeyler var mı?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sahibinden-garaj-mali-hatasiz-gt-250-5700-km-de-164295121/detay/

motor bloğundaki boya aşınma seviyesi kilometresinin orjinal olduğuna işaret. yani resimlere bakılırsa ve son zamanda çekildiyse orjinal km mi diye tereddüt etmenize gerekyok. sola yatması var. kaza yapıp sola yatmadıysa sorun değil. lastik, sol ayaklık gibi masrafları var. fiyatı bence çok iyi.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
Motordan anlayan bir hocam, motoru bir yerde gördüğünü pek süper görünmediğini söyledi ama yarın bir baktırtacağım bakalım güvenilir bir ustaya. Uygun çıkarsa hayırlısı :)
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
6
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...li-hatasiz-gt-250-5700-km-de-164295121/detay/

motor bloğundaki boya aşınma seviyesi kilometresinin orjinal olduğuna işaret. yani resimlere bakılırsa ve son zamanda çekildiyse orjinal km mi diye tereddüt etmenize gerekyok. sola yatması var. kaza yapıp sola yatmadıysa sorun değil. lastik, sol ayaklık gibi masrafları var. fiyatı bence çok iyi.

Merhabalar,
Bende motosiklet arayışı içerisindeyim ve bu motosiklet sahibi ile telefonda görüştüm.Fotoğraflarında kanuni yazısı bana tuhaf geldi.Kanuni yazısının S&T yanında mı altında mı olması gerekiyor?
Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
arkadaşlar bazı 2008 modellerin göstergeleri analog bazıları dijital ve bazılarında kanuni bazılarında hyosung yazıyor sebebi nedir tam olarak
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
naked alıcam demiştim alamadım malesef ,hatta satıcıyla anlastık ertesı gun gıdecektim baskasına satmayacağına söz vermiş olmasına ragmen ,yola cıkmadan arayım dedim , motoru sattım diyor :). hemde benim vereceğimin 650 tl aşağısına satmış
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
naked alıcam demiştim alamadım malesef ,hatta satıcıyla anlastık ertesı gun gıdecektim baskasına satmayacağına söz vermiş olmasına ragmen ,yola cıkmadan arayım dedim , motoru sattım diyor :). hemde benim vereceğimin 650 tl aşağısına satmış

Sana kısmet degilmiş iyiki yolla cıkmadan aramışsın ;) Hayırlı olmuş boşver motoru kakalıycak biri lazımmış ona okadar acele ettiğine göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst