Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar Merhaba gt250 comet almayi düşünüyorum bende honda cb125e var takas +nakit şeklinde düşünüyorum sizden bi ilan hakkında fikir almak istiyorum motorun sahibi burda midir bilmiyorum ama bu motorun üstüne ne kadar nakit vermeliyim? (Benim motorum 10 bin km 2012 model 3 ay daha garantisi devam ediyor)


Takas yapmak istediğim comet bu


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-21000-km-gt-250-141171196/detay


Fikirlerinizi bekliyorum.


5000 TL den fazla verme ne kadar km düşük olasa da model yılı olarak ederi 5000 den fazla olmaz..
 
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
12
arkadaşlar merhaba
askerlik dönüşü motora olan hasretime son vermek istiyorum daha önce gv 250 kullandım ilk motorumdu tarzı değiştirip gücü değiştirmeden yola devam etmek istiyorum sitelerde veya çevresinde satılık temiz comet olan varsa eğer msj kutumu şenlendirirse çok memnun olurum
iyi günler dileğiyle:)

bir de şu motosiklet hakkında bilgisi olan var mı? model 2010 yazmış ama bu kasa 2010da var mıydı ki:thumright

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-on-fren-cift-disk-124721860/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Karbüratörlü olan model sanki , far çevresinden anlaşıldığı kadar en fazla 2007 model olsa gerek..
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
trafiğe çıkış tarihini yazmışlar. 2006 - 2008 karbüratörlü modellerden biri.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
arkadaşlar merhaba
askerlik dönüşü motora olan hasretime son vermek istiyorum daha önce gv 250 kullandım ilk motorumdu tarzı değiştirip gücü değiştirmeden yola devam etmek istiyorum sitelerde veya çevresinde satılık temiz comet olan varsa eğer msj kutumu şenlendirirse çok memnun olurum
iyi günler dileğiyle:)

bir de şu motosiklet hakkında bilgisi olan var mı? model 2010 yazmış ama bu kasa 2010da var mıydı ki:thumright

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-on-fren-cift-disk-124721860/detay

Puser yıl konusunda cevabı vermiş zaten

Çift disk, lastikler ve çanta ile bence çok güzel bir alternatif.
Fiyat /performansı iyi gibi duruyor.
Motor fotoğraflardan iyi gibi duruyor. Tabi bi servise sokup bakmak gerekir.

GÖRÜNEN KADARI İLE KONUŞURSAK bu motoru 4700 gibi bir fiyata almak süper olur açıkcası
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
20
arkadaşlar merhabalar 23 nisan tatili fırsatıyla uzun yol yapalım dedik ve eskişehir bursa - mudanya arası gezdim mükemmel bir sürüş keyfiyle tam dönerken rampa aşağı motor çalışır vaziyette boşa almıştım yavaşlayınca 40-45 km deyken 2.vitese aldım ve fı arza ışığı yanmaya başladı sebebi ne olabilir arkdaşlar 2013 model motorum 11.500 bakımını yaptırmadım 11.650 km oldu sanırım garanti dışı artık motorum çalışmasında gidişinde hiç bir sıkıntı yok ama sürekli fı ışığı yanıyor ve km panelinde fı ibaresi çıkıyor 11.500 km geçtigi için yanma ihtimali varmı gerçi 11.600 civarında yandı beyni resetleme gibi bi şansım varmı diyagnoz olmadan
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
[video=facebook;714490831940350]https://www.facebook.com/photo.php?v=714490831940350&set=vb.121589387897167&type=2&theater[/video]
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
bende gt 250 almayı düşünüyorum cometci arkadaşlarım acaba aranızda gt250ye R grenajı takan deneyen oldumu varsa fotoğraf alabilirmiyim bide bu motora aksesuar olarak ne alabiliriz
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
komple r grenajı takacaksan gtr dan daha pahalıya mal olur. far, kafa demiri işi bozan kısım. sadece yan grenajları takarsan da bence güzel bir görüntü çıkmaz ortaya.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
bence oturduğun ildeki bütün ilanları dolaş ve gör. motor bloğundaki boya atması ve disklerdeki aşınma il kilometrelerini kıyasla. böyle böyle tecrübe bir miktar fikir sahibi olursun. mümkünse yanında bu motoru uzun süredir kullanan birileri olsun.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
bence oturduğun ildeki bütün ilanları dolaş ve gör. motor bloğundaki boya atması ve disklerdeki aşınma il kilometrelerini kıyasla. böyle böyle tecrübe bir miktar fikir sahibi olursun. mümkünse yanında bu motoru uzun süredir kullanan birileri olsun.

Cevap için teşekkür ederim ama koca Ankara'da sadece bir tane Naked var, o da malesef kesinlikle kayda değer değil bana göre. Yani başka illere gitmek dışında pek şansım malesef kalmıyor.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
gt250r ilanlarını dolaş. iki motor aynı. gt250r ön çift disk olduğundan diskteki aşınma gt 250 ye göre daha az olacaktır. böylece kaç bin kmde motorun hangi fiziksel durumda olması gerektiğini öğrenebilirsin. sahibinden.com ilanlarında resim netliği yeterli olmadığından gbahsettiğin ilanlar hakkında yorum yapmak güç.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
GT250R da mantıklı yok bu rakamlara Ankara'da ama model/km/disk aşınması meselesinden bahsediyorsak bir gezeyim.

Bunun dışında İstanbul'a gelecek olsam yardımcı olan olur mu :)
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
yardımcı olmak isteriz, ancak baktığın fiyat aralığı ve km deki motorlar en zor segmentte yer alıyor. bu işi profesyonelce yapan birine ihtiyacın var. neticede kilometresi düşürülmüş veya çok fazla zorlanmış haşatı çıkmış bir tanesine denk gelme ihtimalin mevcut. istersen seni ona yönlendirim, her iki tarafında müsait olduğu birgün pek çok ilanı gezip görüp tartma ihtimaliniz olur.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
Yani servisine, ustasına da baktırılır tabi ama farklı il olunca (hatta motosiklet mevzuunda da yeni olunca) bir de hevesle birleşince insana bir gaz geliyor, olsun bitsin diyebiliyor.

Şimdilik ilanlarda genellikle depodaki yazıya, şasedeki etikete ve apaçileştirilmemiş olmasına bakıyorum. Sanırım bir ilandan ancak bu kadar görülebilir.

Bütçeyi bir tam toparlayayım da o zaman tekrar yazarım. Belki yeni ilanlar gelir.

Bir de atıyorum km geriye sarılmış bir motor aldık, bir şekilde rektefiye istedi. Ne kadara mal oluyor yaklaşık?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
şöyle söyliyeyim bu motor düzgün kullanan birinin elinde 250 bin km yapabildiği gibi, bütün yüksek devirli motorlarda olduğu gbib 30bin km içerisinde çiddi ölçüde yıpratılabiliyor. eğer kötü durumda olan bir tanesine denk gelirsen reflektiye işlemini önerme. en azından biz bu işi düzgün yapan birisini duymadık. yani sorun parçaların yenisi ile değişmesi gerekecek. bu da 1500 tl civarında bir maliyet demek. reflektiye 500-600 tl arası tutuyor. yüksek devirli v motor yapısını reflektiye etmek çok ciddi ustalık istiyor.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
Anlıyorum, alırken dikkatli alıyoruz o zaman.

Valla ilk arabamı alırken de bu kadar zordu, yine aynı zorlukta geliyor. Hayırlısı :)

Teşekkür ederim bilgiler için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst