çok teşekkürler,
bir acemiye göre oldukça teknik detaylar içeren bilgiler.
benim merakım Hyosung Gt 250 Naked'ın var 2008 model 17.000'de.
İlk motorum o nedenle kıyas yapma şansım yok ama seviyorum.
Genel olarak Hyosung'lara karşı bir önyargı var gibi sanki.
sonuç olarak motosikletim iyi midir? kimseye kulak asmadan gönül rahatlığıyla
binebilir miyim? yoksa değiştirip japon motoru mu almak gerekli ki bunu hiç istemiyorum aslında.
Zira alıp hemen satayım gibi bir düşüncem olmadı en azından 2 sene kullanmak istiyorum. O nedenle
bakımlarına vs. ciddi özen göstermekle beraber, aksesuar olsun, diğer ekipmanlar olsun
hepsini tek tek elden geçirip motoru daha güzel hale getirmeye devam mı etmeliyim?
Bu arada ebay'den deneme amaçlı ayna sipariş etmiştim yaklaşık 15-20 günde sorunsuz elime ulaştı.
çin'den bir firmadan geldi. Eğer düşünenler varsa bilgilendirmek istedim.
Saygılar
motorunuz enjeksiyonlu mu, karbüratörlü mü? bir de merak ettiğiniz tam olarak nedir? konuyu biraz aha açabilirseniz belki yardımcı olabilirim.
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 12:55 ----------
v titip motorlarda silindir başları iki ayrı noktada konumlanır.bu da sübapları açıp kapatan egzantrik millerinin, silindir başları ile ayrı olarak konumlandırılmasını gerektirir. yani paralel silindirde, emme için bir, egzos sübapları için ayrı bir egzantirik mili koyarsanız bu silindirlerin hepsi için yeterli olacaktır. böylece emme için ve egzos için birer milin zamanlamasını yapmak yeterli gelir. v twin yapılı motorlar her silindir için ayrı zamanlama gerektirdiğinden işi kitabına göre yapmayan usta başarılı olmaz.