- Katılım
- 30 Tem 2013
- Mesajlar
- 208
çok teşekkürler.
o kadar çok model var ki, hangisini alsam, uyar mı , uymaz mı vs. düşünmekten artık bıraktım gösterge işini. Kullanan veya ciddi anlayan biri varsa ve bir model önerirse ona bakarım. yurt duşında gelecek ürün, o nedenle kesin emin olmadan almak olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Selamlar;
sanırım benim makinenin arka fren balatalarının değişme zamanı gelmiş hatta geçiyor da olabilir.
Hangi marka balata önerirsiniz (hatta almışken ön fren için de alayım diyorum, nasılsa o da lazım olacak bir gün)
arka ve ön fren balatası, en kalitelisi ve güvenilir olan marka model hangisi?
ve kendim değiştirebilir miyim, daha doğrusu hiç anlamayan biri değiştirebilir mi veya otomobilden anlayan biri.
yoksa motoru bilen biri mi olmalı?
o kadar çok model var ki, hangisini alsam, uyar mı , uymaz mı vs. düşünmekten artık bıraktım gösterge işini. Kullanan veya ciddi anlayan biri varsa ve bir model önerirse ona bakarım. yurt duşında gelecek ürün, o nedenle kesin emin olmadan almak olmaz.
Aradan 1 ay geçmiş geçmiş ama, almak istediğiniz gösterge dijital okuyuludur. Hız ve km göstergelerinin doğru çalışması için V(t)=w*r gibi bir formül vardır. Bu formuldeki r sizin tekerinizin yarı çapıdır. Yani göbekten asfalta değdiği yere kadar olan kısımdır. Satıcının göstergesindeki tüm constant değerler 17 inch bir tekerlek düşünülerek ayarlandığı için tekerinizin ölçüsü 17 inch ten küçük ise hız yüksek, büyük ise hız düşük çıkacaktır. Bunun dışında far,sinyal, akü, depo göstergelerinin gelen ibredeki sokete uyma ihtimali çok yükse, çünkü universal olduğunu düşünüyorum. Yok uymaz ise biraz elektrikçilik yapıp sizin eski kabloları yeni göstergeye entegre etmek lazım. Kafası basan bir elektrikçi kolaylıkla yapabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Selamlar;
sanırım benim makinenin arka fren balatalarının değişme zamanı gelmiş hatta geçiyor da olabilir.
Hangi marka balata önerirsiniz (hatta almışken ön fren için de alayım diyorum, nasılsa o da lazım olacak bir gün)
arka ve ön fren balatası, en kalitelisi ve güvenilir olan marka model hangisi?
ve kendim değiştirebilir miyim, daha doğrusu hiç anlamayan biri değiştirebilir mi veya otomobilden anlayan biri.
yoksa motoru bilen biri mi olmalı?