Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
mesela dijital hız göstergesi almak istiyorum. orijinal göstergemde sorun yok ama değişiklik olsun, hem de bir deneyeyim dedim. alibaba da ebay de 50 usd civarı göstergeler var (fazla para harcamak istemiyorum) ama hangisi uyumlu, hangisi değil teknik bilgim olmadığından karar veremiyorum.


@hissizadam, almayı düşündüyün aksesuar nedir? 75 degree v-tvin açıklamasını ekleyeyip, fotoğraf koyman yararına olabilir.

@gt250-bora, statör, konjektör sorunu baş göstermiş gibi duruyor. öncelikle statörden gelen soketi çıkartıp dalgalı akım kademesiyle ölçüm yapmalısın. 5000-6000 devir civarında her uç için 60 volt ve üzeri değer görüyor olman gerek. her sarı kabloyu 1,2,3 diye zihninde numaralandır. öçü aletinin kırmızı ucu 1 de iken siyah ucu 2 de olacak. sonra kırmızı aynı sarı uçta iken siyahı 3 numaralaı kabloya getireceksin. bu şekilde kırmızı ve siyah uçlarla bütün sarı kabloları gezdiğinde birbirinin hemen hemen aynı olan olan değerler almalısın.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
@hissizadam, almayı düşündüyün aksesuar nedir? 75 degree v-tvin açıklamasını ekleyeyip, fotoğraf koyman yararına olabilir.

@gt250-bora, statör, konjektör sorunu baş göstermiş gibi duruyor. öncelikle statörden gelen soketi çıkartıp dalgalı akım kademesiyle ölçüm yapmalısın. 5000-6000 devir civarında her uç için 60 volt ve üzeri değer görüyor olman gerek. her sarı kabloyu 1,2,3 diye zihninde numaralandır. öçü aletinin kırmızı ucu 1 de iken siyah ucu 2 de olacak. sonra kırmızı aynı sarı uçta iken siyahı 3 numaralaı kabloya getireceksin. bu şekilde kırmızı ve siyah uçlarla bütün sarı kabloları gezdiğinde birbirinin hemen hemen aynı olan olan değerler almalısın.

startörse ne kadar kaçtı? konjektörse ne kadar kaçtı? diye meraklanıyorum...
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
hyosung gt 250 R ile gt 250 naked modellerin öndisk ve merkezleri aynımıdır uyarmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

2 haftadır motoru kullamöıyordum bugun bineyim diye cıkardım ön disk hissedilir sekilde skıyr acaba nedeni nedir önceden birşey yoktu
hyosung gt 250 R ile gt 250 naked modellerin öndisk ve merkezleri aynımıdır uyarmı
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
hyosung gt 250 R ile gt 250 naked modellerin öndisk ve merkezleri aynımıdır uyarmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

2 haftadır motoru kullamöıyordum bugun bineyim diye cıkardım ön disk hissedilir sekilde skıyr acaba nedeni nedir önceden birşey yoktu
hyosung gt 250 R ile gt 250 naked modellerin öndisk ve merkezleri aynımıdır uyarmı
Merkez dedigin frenin yanındaki hidrolik konulan yer aklima geliyor orası farklı diye biliyorum hortumlar comette daha uzun onun dışındaki hersey aynı... gt250r da altta sadece x2 herseyden ikitane var.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
selamlar;

iki adet gösterge hakkında fikirlerinizi almak istiyorum.
bu ilk model, ancak GT 250 Naked'lara uyumlu mu bilmiyorum? bu kkonuda yardımcı olursanız sevinirim.
http://www.aliexpress.com/item/17-tires-LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-Backlight-freeshipping-csu/1076548176.html

bu ikinci model, satıcıya mesaj gönderdim GT 250'nin teknik bilgileri ile birlikte ve bana uyumlu olduğunu söyledi ama tabii yine de emin değilim.
http://www.aliexpress.com/item/motorcycle-gauge-digital-gauge-speedmeter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html

değerli fikirlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
mesela dijital hız göstergesi almak istiyorum. orijinal göstergemde sorun yok ama değişiklik olsun, hem de bir deneyeyim dedim. alibaba da ebay de 50 usd civarı göstergeler var (fazla para harcamak istemiyorum) ama hangisi uyumlu, hangisi değil teknik bilgim olmadığından karar veremiyorum.


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

şimdi yeni bir mesaj daha geldi.
satıcı bunun da uyumlu olduğunu, en azından 17 inch lastiklerle uyumlu olduğunu yazmış.
http://www.ebay.com/itm/261221855459?item=261221855459&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
DanielDega özel mesajınız var:)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Selamlar;

Altın elbiseli adamın GT 250R ile ilgili şöyle bir inceleme videosu var.

http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ

Özellikle frenler konusunda oldukça ciddi eleştirileri olmuş. Baktım ancak
sanırım GT 250 Naked la ilgili bir videosunu bulamadım. GT 250R hakkında
yaptığı yorumları GT 250 Naked ile ne kadar ilişkilendirebiliriz acaba.
Bahsettiği avantaj veya dezavantajlar GT 250 için de geçerli olabilir mi acaba?

250 ile 250R arasında temel olarak ne gibi farklar var? bu videodan kendimiz
için ne kadar pay çıkartabiliriz.

Saygılar

Bu herife oldum olası gıcık olmuştum, bi kere daha ispatladı kendini. Apaçinin dostu ne demek ya. Motorumu severek kullansam da öyle marka hayranlığı gibi huylarım yoktur ama arkadaşım sen sokaktaki adamın gözünde beni niye apaçi yerine koyuyosun. Terbiyesiz herif. Dangalak gidip 2. el motoru test etmiş bi de. Ulan belki balataları dandik adamın. Benim tek diskli naked'ım düz giderken ezerek fren yaptığımda bile tekerleği kitleyecek kadar fren yapabiliyorsa, iki kişi yüklü barbaros bulvarının te en tepesinden dibine kadar fren yaparak indiğimde balata kokularıyla beşiktaşı doldurmuyorsa çift diskli 250R nasıl durmuyor anlamadım... Arka kaliperden de o kadar dertliysen git bi tane organik balata al yumuşak yumuşak dur...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
Selamlar;

bu göstergeden http://www.ebay.com/itm/261221855459 sipariş vermek üzereyim.

bu gösterge GT 250 Naked lar ile uyumlu mu acaba?
ayrıca alırsam eğer montajını nasıl veya nerede yaptırabilirim?

Acil olarak yardımlarınızı bekliyorum.

Saygılar.

Montajı kendiniz yapabilirsiniz aslında, eğer km saati uyumluysa tabi. Ancak anladığım kadarıyla km saati sensörlü km telini iptal edeceksin.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
satıcı 17 inch lastiklerle uyumlu olduğunu söyledi. zira motosikletin teknik bilgilerini iletmiştim kendisine ama emin olamıyorum tabi.
sensör ve tel konusu ise ayrı muamma şimdi.

tşk.ler ilginize

Montajı kendiniz yapabilirsiniz aslında, eğer km saati uyumluysa tabi. Ancak anladığım kadarıyla km saati sensörlü km telini iptal edeceksin.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
@TheArcheus, valla iyi satmışsın baya hayır doğası aldın insallah bunlarıda sorunsuz satarsın sende alanda hayırını görür.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
@TheArcheus, valla iyi satmışsın baya hayır doğası aldın insallah bunlarıda sorunsuz satarsın sende alanda hayırını görür.
saolasın hocam ,evet sattık büyük ölçüde ve hiçbirindede iade yada şikayet vs. sorunla karşılaşmadım cok şukur . ama bi kaç kaba parça kaldı bizde apartmana taşındık yer sıkıntım var onları elımden çıkartmaya çalışıyorum , kafamdaki rakamı çıkarttım o yuzden kalan parçalar için fiyat konusunda üzmüyorum arayan arkadaşları :)
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
facebook grubu kurulunca buraya bir durgunluk geldi. kaç gündür kimse birşey yazmamış :joker:

hepimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun arkadaşlar :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar elimde kalan son parçalar ,fiyat ve kargo konusunda her turlu yardımcı olurum

[url]http://img69.imageshack.us/img69/1306/kmxc.jpg[/URL]
[url]http://img30.imageshack.us/img30/6660/fogz.jpg[/URL]
[url]http://img833.imageshack.us/img833/9061/kplv.jpg[/URL]
[url]http://img543.imageshack.us/img543/3600/bqaq.jpg[/URL]
[url]http://img708.imageshack.us/img708/4140/2cmc.jpg[/URL]
[url]http://img534.imageshack.us/img534/6444/fx2w.jpg[/URL]
[url]http://img593.imageshack.us/img593/610/53bf.jpg[/URL]
[url]http://img19.imageshack.us/img19/2748/0piv.jpg[/URL]
[url]http://img801.imageshack.us/img801/5374/f87i.jpg[/URL]
[url]http://img10.imageshack.us/img10/8775/ibzn.jpg[/URL]
[url]http://img849.imageshack.us/img849/6974/z0kb.jpg[/URL]
[url]http://img36.imageshack.us/img36/289/84hw.th.jpg[/URL]
[url]http://img811.imageshack.us/img811/7533/5hc1.jpg[/URL]
[url]http://img202.imageshack.us/img202/926/zqco.jpg[/URL]
[url]http://img834.imageshack.us/img834/8695/wd1g.jpg[/URL]
[url]http://img818.imageshack.us/img818/1125/xxjr.jpg[/URL]
[url]http://img23.imageshack.us/img23/5057/h0xu.jpg[/URL]
[url]http://img856.imageshack.us/img856/7574/nbhu.jpg[/URL]
[url]http://img607.imageshack.us/img607/2920/t49g.jpg[/URL]
[url]http://img801.imageshack.us/img801/1489/zq08.jpg[/URL]
[url]http://img4.imageshack.us/img4/3214/2va2.jpg[/URL]
[url]http://img856.imageshack.us/img856/8638/0jqu.jpg[/URL]
[url]http://img571.imageshack.us/img571/8719/lp82.jpg[/URL]
[url]http://img59.imageshack.us/img59/5947/g972.jpg[/URL]
[url]http://img34.imageshack.us/img34/6207/41u8.jpg[/URL]
[url]http://img571.imageshack.us/img571/8137/0jyh.jpg[/URL]
[url]http://img11.imageshack.us/img11/2905/qnhj.jpg[/URL]
[url]http://img844.imageshack.us/img844/6281/bx4y.jpg[/URL]
[url]http://img9.imageshack.us/img9/9466/ncvn.jpg[/URL]
[url]http://img713.imageshack.us/img713/9328/1yiy.jpg[/URL]
[url]http://img27.imageshack.us/img27/4250/pio5.jpg[/URL]
[url]http://img703.imageshack.us/img703/4395/eiva.jpg[/URL]
[url]http://img707.imageshack.us/img707/2187/lqdd.jpg[/URL]
[url]http://img834.imageshack.us/img834/2762/hkxl.jpg[/URL]
[url]http://img703.imageshack.us/img703/6275/kk7u.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/2737/dc6k.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/5149/9vcf.jpg[/URL]
[url]http://img32.imageshack.us/img32/4204/qkgn.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/7730/vjbe.jpg[/URL]
[url]http://img819.imageshack.us/img819/9643/81tv.jpg[/URL]
[url]http://img407.imageshack.us/img407/9793/a9ti.jpg[/URL]
[url]http://img41.imageshack.us/img41/6884/44gd.jpg[/URL]

kardeş ateşleme bobinleri ne kadar özelden mesaj atarsan sevınırım ve km okuyucu duruyormu ön tekerdeki
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
saolasın hocam ,evet sattık büyük ölçüde ve hiçbirindede iade yada şikayet vs. sorunla karşılaşmadım cok şukur . ama bi kaç kaba parça kaldı bizde apartmana taşındık yer sıkıntım var onları elımden çıkartmaya çalışıyorum , kafamdaki rakamı çıkarttım o yuzden kalan parçalar için fiyat konusunda üzmüyorum arayan arkadaşları :)

elinde eksantrik zinciri var mı hocam...

bide şu parçaları kaça bırakırsın

ncvn.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst