- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
güzel kareler,teşekkürler.
sabir kardeş,özel msj.attım,bir bakıver,sana zahmet.
Konuştuk zaten yeni gördüm
http://merkezyedekparca.com/
http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx
güzel kareler,teşekkürler.
sabir kardeş,özel msj.attım,bir bakıver,sana zahmet.
Selamlar;
GT 250 için gidon arıyorum. elinde olan veya bulabileceğim bir yer bilen var mıdır acaba?
Tşk.ler
http://www.resmim.org/i/1068826271.jpg
Yalova Motofes 2013 den bir kac foto
Selamlar;
GT 250 için gidon arıyorum. elinde olan veya bulabileceğim bir yer bilen var mıdır acaba?
Tşk.ler
http://www.resmim.org/i/1068826271.jpg
SABİT abi BORA abi şuan burada olduğunuz için direk soruyorum forumda bir arkadaşımızın asker yeşili kalın lastikli motoru vardı kullanıcı kim bilmediğim için kafa bulandırmak istemiyorum öğrenebilirmiyim kimin motoru o?:silent:
Kendi orjinal Gidonundan mi ariyorsun?
orijinal olursa daha iyi olur tabii ama aynı ölçülerde kaliteli farklı bir marka da olabilir.
usta gidon'un eğik olduğunu söyledi değiştirmem lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
satmayı düşünüyorsanız ilgilenebilirim.
Burda da @Chronix nickli arkadaş var Ahmet DENİZCIOĞLU onun motoru kendisi yaptı
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/993976_621892721184676_283586_n.jpg
Kendi motoruma sarı gibi bir uzun yolu farı yapmak istiyorumnasil olur acaba :silent:
saol abi bende şuan arayışlardayım bizim düldülü sattık gittiuzun süredir takip ediyorum forumu eve yatırıp söktüğü resimlerini flanda hatırlıyorum ama bi türlü kullanıcıyı hatırlıyamadım kaça maal oldu flan diye merak ettim malum yeni başladığımız için motora görsel beklentim ön plana çıkıyor performans anlayışım daha oluşmadı
![]()
Birdahaki sefere inşallah...
Evet..........
O ona maliyet tutugunu sanmiyorum hoşuna gittikce birseyler ekliyor adamın sigarası ickisi yok tek bagımlılıgı motoruaylık sigara masrafıncan cok para harcamadı hic bir zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
[yt]6gc9fK8sC0E[/yt]
GS2 Ufak bir video![]()
Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyorsun varyadüşünmedim aslinda ama düşüne bilirim
ama yerine koycak gidon bulmam lazım
gidon fiyatları nedir bilmiyorum hem 2. el satışında kötüyümdür
![]()