Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar;
GT 250 için gidon arıyorum. elinde olan veya bulabileceğim bir yer bilen var mıdır acaba?

Tşk.ler

1068826271.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1009083_566841236706699_1469042685_o.jpg


1277756_566841300040026_1769838267_o.jpg


1270060_566841173373372_1919069861_o.jpg


Toplu resmimiz cıkmamış bir halilin ki cikmiş :S

KArdesim her zaman bekleriz ;) sen şu işi bir hallet gezeriz bol bol :D
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
SABİT abi BORA abi şuan burada olduğunuz için direk soruyorum forumda bir arkadaşımızın asker yeşili kalın lastikli motoru vardı kullanıcı kim bilmediğim için kafa bulandırmak istemiyorum öğrenebilirmiyim kimin motoru o?:silent:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
SABİT abi BORA abi şuan burada olduğunuz için direk soruyorum forumda bir arkadaşımızın asker yeşili kalın lastikli motoru vardı kullanıcı kim bilmediğim için kafa bulandırmak istemiyorum öğrenebilirmiyim kimin motoru o?:silent:

Burda da @Chronix nickli arkadaş var Ahmet DENİZCIOĞLU onun motoru kendisi yaptı ;)

993976_621892721184676_283586_n.jpg


Kendi motoruma sarı gibi bir uzun yolu farı yapmak istiyorum :D nasil olur acaba :silent:
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
orijinal olursa daha iyi olur tabii ama aynı ölçülerde kaliteli farklı bir marka da olabilir.
usta gidon'un eğik olduğunu söyledi değiştirmem lazım.

Kendi orjinal Gidonundan mi ariyorsun?


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

satmayı düşünüyorsanız ilgilenebilirim.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
iyi geceler arkadaşlar. elimde bazı hyosung parçaları mevcut
ev taşıyacağım için bitirmek istiyorum

kalan parçalar ve düşündüğüm fiyatlar

ön arka komple fren sistemi sorunsuz (ön üst merkez mevcut değil ) 200 tl
ön arka jantlar hatasız darbesiz lastikler ve disklerle birlikte 400 tl
ön amörtisorler sorunsuz komple 400 tl (sıfırı 2-3 bin tl idi yanlış hatırlamıosam )
şasi 200 tl
konjektör 60 tl
elektrik tesisatı 90 tl
ayaklıklar tane 30 tl
arka maşa 75 tl
depo 200 tl elden geçmesi gerekir
grenajlar tanesi 50 tl ufak tefek sorunları var
stator 100 tl
volan 120 tl
otomatik gergi 40 tl 1adet kaldı
gergi kılavuzları tanesi 15
eksantrik milleri tanesi 50 .2 adet kaldı
radyatör 75 tl catlak patlak yok
şanzıman 200 tl sorunsuz
krank tek kolu arızalı 150 tl
dijital gösterge 250 tl
sol motor kapağı 90 tl
yakıt pompası 50 tl
bobin tanesi 40 tl
arka stop 30 tl
bir adet cok hafif hasarlı üst kapak var , rektefecinin kolaylıkla halledebileceği bişey olduğunu düşünüyorum 120 tl
subap kapakları 50 tl

ve envayi çeşit ıvır zıvır
alışverişi sahibinden.com get sistemi veya direk havale ile yapabiliriz .
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
orijinal olursa daha iyi olur tabii ama aynı ölçülerde kaliteli farklı bir marka da olabilir.
usta gidon'un eğik olduğunu söyledi değiştirmem lazım.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

satmayı düşünüyorsanız ilgilenebilirim.

Gidonu mu?
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
Burda da @Chronix nickli arkadaş var Ahmet DENİZCIOĞLU onun motoru kendisi yaptı ;)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/993976_621892721184676_283586_n.jpg

Kendi motoruma sarı gibi bir uzun yolu farı yapmak istiyorum :D nasil olur acaba :silent:

saol abi bende şuan arayışlardayım bizim düldülü sattık gitti :) uzun süredir takip ediyorum forumu eve yatırıp söktüğü resimlerini flanda hatırlıyorum ama bi türlü kullanıcıyı hatırlıyamadım kaça maal oldu flan diye merak ettim malum yeni başladığımız için motora görsel beklentim ön plana çıkıyor performans anlayışım daha oluşmadı :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
saol abi bende şuan arayışlardayım bizim düldülü sattık gitti :) uzun süredir takip ediyorum forumu eve yatırıp söktüğü resimlerini flanda hatırlıyorum ama bi türlü kullanıcıyı hatırlıyamadım kaça maal oldu flan diye merak ettim malum yeni başladığımız için motora görsel beklentim ön plana çıkıyor performans anlayışım daha oluşmadı :D

O ona maliyet tutugunu sanmiyorum hoşuna gittikce birseyler ekliyor adamın sigarası ickisi yok tek bagımlılıgı motoru :D aylık sigara masrafıncan cok para harcamadı hic bir zaman :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

[yt]6gc9fK8sC0E[/yt]

GS2 Ufak bir video :D
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
O ona maliyet tutugunu sanmiyorum hoşuna gittikce birseyler ekliyor adamın sigarası ickisi yok tek bagımlılıgı motoru :D aylık sigara masrafıncan cok para harcamadı hic bir zaman :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

[yt]6gc9fK8sC0E[/yt]

GS2 Ufak bir video :D


valla iyimiş benimde sigara yok içki ortam oldukça (Not: bir senelik evliyim arkadaşlarla pek ortamım zaten olmuyor:) ama ben bu hastalığa biraz geç bulaştım pek elimden gelmez, alırsam motoru yaptırmam lazım. Adresim Chronix 'in kapısımı olacak :)

Saygılar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Gidon demeyin bana :) Dün celal le benim gidonu değiştirdik,başımıza gelmeyen kalmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst