- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
merhabalar arkadaslar. gtr di gt di derken pazartesi 2007 model bi gt ye bakmaya gidicem. beğenirsem alıp dönücem tekirdağa. dikkat etmem gereken özel bi yer varmı motora bakarken ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-model-yeni-kasa-naked-128825349/detay/
arkadaşlar bu motorun sahibi aranızdamı? nasıldır seceresini bilen varmı? alınırmı ? açık egsozda bi sıkıntı yaşarmıyım ?
Herkese Merhaba,
Foruma uzun zamandır takip ediyordum ve yeni üye oldum, bende comet sahibi olmal istiyorum acaba aşağıdaki ilanla ilgili bilgi verebilir misiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-r-naked-128325769/detay
kilometresine neden 1.500 yazılmış, anlayamadım. fotoğraflarda da 2.369 görünüyor. araştırıp sordunuz mu?
arkadaşlar gt250 bakıyorum ama kararsız kaldım 2008 enjeksiyonlu mu? 2007 karbrütörlümü ? aslında enjeksiyonlu bakıyordum ama bu serideki enjeksiyonlarda problem olduğu ve ağır maaliyetli olduğunu öğrendim karbrtörlüde ise hem ibreler hiç hoş değil hemdeyakıtından korkuyorum şöyle bi soru sorsam şehirler arası stabil 100 ile ve 120 ile 2 kişi ( toplamda eşyalar ve2 kişi ağırlık toplamı 175 kg civarı) ne kadar yakar bu motor bide en az yaktığı değer ile en çok yaktığı değer nedir? saygılarımla
arkadaşlar gt250 bakıyorum ama kararsız kaldım 2008 enjeksiyonlu mu? 2007 karbrütörlümü ? aslında enjeksiyonlu bakıyordum ama bu serideki enjeksiyonlarda problem olduğu ve ağır maaliyetli olduğunu öğrendim karbrtörlüde ise hem ibreler hiç hoş değil hemdeyakıtından korkuyorum şöyle bi soru sorsam şehirler arası stabil 100 ile ve 120 ile 2 kişi ( toplamda eşyalar ve2 kişi ağırlık toplamı 175 kg civarı) ne kadar yakar bu motor bide en az yaktığı değer ile en çok yaktığı değer nedir? saygılarımla
129833766 arkadaşlar ilanı yeni verdim. motor aktif olarak kullanılıyor onun için 20000 km dedim. ilan onay sürecinde sanırım onun için az biraz bekleyinsabitim zenon um hafta sonu işiniz yoksa tanışıp kaynaşalım bende ameliyat oncesi son rotalarımı yapıyım
![]()
Arkadaşlar merhaba,
Maxi scooterımı satar satmaz gt 250 alacağım inş. Tek çekindiğim nokta yük almasındaki sıkıntı. Kamp yaptığım için belli oranda yüküm oluyor. Arkaya 40 lt civarı çanta taktıracağım. Arka çanta bağlama aparatını sağlam yapan bir usta tavsiye eder misiniz? Sadece arka çanta yetmeyeceği için yanlara soft çanta mantıklı geliyor. cbflerdeki gibi yanlara demir koyabilir miyim?
3 lü çantayla alakalı fotoğraflara ve yardımlarınıza ihtiyacım var, teşekkür ederim.