Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
merhabalar arkadaslar. gtr di gt di derken pazartesi 2007 model bi gt ye bakmaya gidicem. beğenirsem alıp dönücem tekirdağa. dikkat etmem gereken özel bi yer varmı motora bakarken ?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar düşünen olursa motorum satılıktır. satma sebebim geçireceğim ameliyat yuzunden uzun bir süre binemeyeceğim . 2008 model 2009 trafiğe cıkışlı kazası olmayan bakımlrı yapılmış enjeksiyonlu kırmızı çanta ve rüzgarlığı vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
9
Herkese Merhaba,

Foruma uzun zamandır takip ediyordum ve yeni üye oldum, bende comet sahibi olmal istiyorum acaba aşağıdaki ilanla ilgili bilgi verebilir misiniz ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-r-naked-128325769/detay
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Herkese Merhaba,

Foruma uzun zamandır takip ediyordum ve yeni üye oldum, bende comet sahibi olmal istiyorum acaba aşağıdaki ilanla ilgili bilgi verebilir misiniz ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-r-naked-128325769/detay

kilometresine neden 1.500 yazılmış, anlayamadım. fotoğraflarda da 2.369 görünüyor. araştırıp sordunuz mu?
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar gt250 bakıyorum ama kararsız kaldım 2008 enjeksiyonlu mu? 2007 karbrütörlümü ? aslında enjeksiyonlu bakıyordum ama bu serideki enjeksiyonlarda problem olduğu ve ağır maaliyetli olduğunu öğrendim karbrtörlüde ise hem ibreler hiç hoş değil hemdeyakıtından korkuyorum şöyle bi soru sorsam şehirler arası stabil 100 ile ve 120 ile 2 kişi ( toplamda eşyalar ve2 kişi ağırlık toplamı 175 kg civarı) ne kadar yakar bu motor bide en az yaktığı değer ile en çok yaktığı değer nedir? saygılarımla
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar gt250 bakıyorum ama kararsız kaldım 2008 enjeksiyonlu mu? 2007 karbrütörlümü ? aslında enjeksiyonlu bakıyordum ama bu serideki enjeksiyonlarda problem olduğu ve ağır maaliyetli olduğunu öğrendim karbrtörlüde ise hem ibreler hiç hoş değil hemdeyakıtından korkuyorum şöyle bi soru sorsam şehirler arası stabil 100 ile ve 120 ile 2 kişi ( toplamda eşyalar ve2 kişi ağırlık toplamı 175 kg civarı) ne kadar yakar bu motor bide en az yaktığı değer ile en çok yaktığı değer nedir? saygılarımla

Temiz karbiratorlu alman daha mantıklı olur bakımı sorunun giderilmesi daha kolay daha ucuz min 3,5 maximum 5,5 yakar saglıklı bir makine arlarında aman aman cok ciddi fak yok enjeksiyonla onu cok dert etme ama cbf kullanıyorsun cbf den sonra alışması zor gelcek artcı konforu cbf e gore kotu test etme sansın varsa test et once derim...
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Artçı konusunda zenon'a kesinlikle katılıyorum.
Sürekli artçı ile yolculuk edeceksen bence de motosikleti test etmeye çalış.
Ben 2005 model kullanıyorum. Karbüratörlü fikir edinmen açısından yazıyorum. Şehir içi yaklaşık 5LT/100KM. şehir dışı yaklaşık 4LT/100KM. Karbüratör bu güne kadar hi sorun çıkarmadı.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar gt250 bakıyorum ama kararsız kaldım 2008 enjeksiyonlu mu? 2007 karbrütörlümü ? aslında enjeksiyonlu bakıyordum ama bu serideki enjeksiyonlarda problem olduğu ve ağır maaliyetli olduğunu öğrendim karbrtörlüde ise hem ibreler hiç hoş değil hemdeyakıtından korkuyorum şöyle bi soru sorsam şehirler arası stabil 100 ile ve 120 ile 2 kişi ( toplamda eşyalar ve2 kişi ağırlık toplamı 175 kg civarı) ne kadar yakar bu motor bide en az yaktığı değer ile en çok yaktığı değer nedir? saygılarımla

2008 enjeksiyonlu modellerde yaşanan sorunlar hakkında ne duyum aldın?

enjeksiyonlu modelde benim bildiğim en az tüketim ılıman hava şartlarında optimum ekonomik sürüşle 2,8 litre. ben geçen yaz 3 litreye kadar düşmüştüm. tabi bu tüketim için aşırı çaba sarf etmen gerekiyor :)
maksimumda da 4,5 litreyi geçmedim.

önemli olan motorun temiz ve bakımlı olması. enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması çok farketmeyecektir. enjeksiyonlu olanlar arıza tespitinde biraz daha zorlayıcıdır. ama neticede çok karışık bir sistem değil. durum birkaç sensör ve kontrol ünitesi arasında yönetilir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim son yakıt durumum 14,3 lt ile 425 km gittim yani 100 km de 3,3 lt eder :D bunun 350 si uzun yolda geri kalnını şehir içi ve sert kullanımda edinildi ilk 350 km de benzin alaydım ciddi çok düşük değer cıkardı. :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
129833766 arkadaşlar ilanı yeni verdim. motor aktif olarak kullanılıyor onun için 20000 km dedim. ilan onay sürecinde sanırım onun için az biraz bekleyin :D sabitim zenon um hafta sonu işiniz yoksa tanışıp kaynaşalım bende ameliyat oncesi son rotalarımı yapıyım :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
129833766 arkadaşlar ilanı yeni verdim. motor aktif olarak kullanılıyor onun için 20000 km dedim. ilan onay sürecinde sanırım onun için az biraz bekleyin :D sabitim zenon um hafta sonu işiniz yoksa tanışıp kaynaşalım bende ameliyat oncesi son rotalarımı yapıyım :D

valla super olurdu ama bu gun cenazemiz vardı yarında babamın evinde kaldırım geciyor motor bahcede mahsur kaldı :D
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
Arkadaşlar merhaba,
Maxi scooterımı satar satmaz gt 250 alacağım inş. Tek çekindiğim nokta yük almasındaki sıkıntı. Kamp yaptığım için belli oranda yüküm oluyor. Arkaya 40 lt civarı çanta taktıracağım. Arka çanta bağlama aparatını sağlam yapan bir usta tavsiye eder misiniz? Sadece arka çanta yetmeyeceği için yanlara soft çanta mantıklı geliyor. cbflerdeki gibi yanlara demir koyabilir miyim?
3 lü çantayla alakalı fotoğraflara ve yardımlarınıza ihtiyacım var, teşekkür ederim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlar merhaba,
Maxi scooterımı satar satmaz gt 250 alacağım inş. Tek çekindiğim nokta yük almasındaki sıkıntı. Kamp yaptığım için belli oranda yüküm oluyor. Arkaya 40 lt civarı çanta taktıracağım. Arka çanta bağlama aparatını sağlam yapan bir usta tavsiye eder misiniz? Sadece arka çanta yetmeyeceği için yanlara soft çanta mantıklı geliyor. cbflerdeki gibi yanlara demir koyabilir miyim?
3 lü çantayla alakalı fotoğraflara ve yardımlarınıza ihtiyacım var, teşekkür ederim.

Baglantı demiri bulmak ciddi sorun benimde 45 lt topcase var sorun olmuyor deli gibide yüklüyorum :D
704534_446961165361374_1104725383_o.jpg

burda topcase yok ama yeterince yük var :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst