Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese merhaba,

Comet'le ayrılığımızdan bu yana süre gelen sancılı süreç bugün itibariyle son buluyor. "Sıfır mı? ikinci el mi?" ikilemi başta olmak üzere karar vermek gerçekten zormuş. Sonuç olarak arayış 2013 Honda NC700X ile son buldu. Bir aksilik olmazsa bu akşam beyaz atımı teslim alacağım :)

İstanbul'a ilk adım, ilk buluşma !

[url]http://img824.imageshack.us/img824/3155/nc700x1.jpg[/URL]Uploaded with ImageShack.us
Hayırlı olsun bir tur verirsin artık :p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
selam yine ben zorlu ve eğlenceli maceralı bır yolculuk sonrası bende artıkın istanbulluyum.
dakka 1 gol 1 zincir dişli takımı lazım gelıyor nerden alınır. bugun alabılırsem ıyı olur yarın toplasma varsa haberım olsun :D
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
7
abilerim ve kardeşlerim bende gt 250 naked almaya karar verdim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2010-model-enjeksiyonlu-124171100/detay linkteki ilanı görmeye gideceğim foruma yazılan 200 sayfanın yarısından çoğunu okudum ama bana kullanıcı olarak bi bakıp bilgi verirseniz bu fiyat edermi?
tavsiyelerde bulunursanız sevinirim aldığım takdirde Sivas tan Muş a 600 km gelmeyi düşünüyorum?http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2010-model-enjeksiyonlu-124171100/detay
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
104
Ben de araniza 2012 model 1000km'de siyah bir gt250r ile katılmış bulunuyorum. Ankaradan aldigim aleti ayni gun istanbula getirerek 600km surdum. 1800 oldu simdiye :D

Yolculugum boyunca genelde dip gaz gittim (170 civarı) 5lt yaktı.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
170 ile stabil uzun sure gittin oyle mi? 5.vitese takmamissin sanirim? cunku 5. viteste 240 falan yapiyor gt250r..
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
7
abilerim ve kardeşlerim bende gt 250 naked almaya karar verdim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2010-model-enjeksiyonlu-124171100/detay linkteki ilanı görmeye gideceğim foruma yazılan 200 sayfanın yarısından çoğunu okudum ama bana kullanıcı olarak bi bakıp bilgi verirseniz bu fiyat edermi?
tavsiyelerde bulunursanız sevinirim aldığım takdirde Sivas tan Muş a 600 km gelmeyi düşünüyorum?http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2010-model-enjeksiyonlu-124171100/detay

arkadaşlar biraz tavsiye lütfen...:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar biraz tavsiye lütfen...:)

Fotgraflardan görülen ederi var gibi temiz gozukuyor yinede gidip bakmadan birsey denemez iyi bir ustaya gösterip yorum almakta fayda var. Alınabilirliği var gibi duruyor. Dikkatimi ceken gidonlardaki topuzlar düşmüş, depo sanirim boyanmış tam secemedim ama vites peli sanirim kırılmış yan yatmadan dolayı.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
sabıt
tamirci lazımbana istanbul ümraniyedeyim. dişli, takımı değişmesi lazım nereye gidilir
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Ben de benim motorun fotoyu koyayım gerçi daha kendim canlı göremedim ama :D Aynen alındığı gibi gidince birkaç değişiklik yapıcam :p
JuP7Dvf.jpg
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
@patates

Egzosun ses videosu varmı elinizde ? Birde ucundaki plastik kısımda erime oluyor mu ?
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
valla videosu var ama egzos hakkında en ufak bi bilgim yok nasıl bişey olduğunu bilmiyorum daha görmedim bile canlı olarak videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=SqS_HUpq3sQ&feature=youtu.be
Bu arada ben de Elazığ'dayım öğrenciyim, bir sorum olacak motor ile ilgili probleminiz olduğu zaman nereye gidiyorsunuz ?
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Doğru ya, konuşmuştuk seninle. Sende tefteydin. Motoru buraya getirmeyi düşünüyor musun ?
Motorla ilgili sıkıntı olunca kendim yapıyorum zaten sıkıntıda olmuyor :) Bizim burda bir abimizin tamirhanesi var zaten. Motoru getirirsen haberim olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst