Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız :D.

birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir :pl::pl::pl::pl::pl:

Modeli nedir kaç km de?
Kaçıncı sahibisin (işbu sorunun sebebi piyasada km düşürülmeyen motosiklet sayısı çok az olduğu için motorun durumunu tahmindir)

Önce basit düşün sonra daha ciddi sorunlara yönelinmeli.
Buji değiştirdiğinde 1 gün yapmamasını tesadüf olarak düşünüyorum.
- Soketler biraz yağmur çamur gördüyse oksitlenme yapıyor olabilir soketleri bir elden geçirip kontak spreyi veya pas sökücü birşeyle bi fıs fısla :)
- Çukurlu mukurlu asvalt dışı yol yaptıysan hava kutusuna giden hortumları kontrol et çıkan olabilir.
- Manifolt borularına bak yerinden oynayan olabilir.

Aslında bunlar her 2 bakımda 1 elden geçmesi gerekmesine rağmen kimse bakmadığı için başımıza geldiğinde "lan nasıl olur çok saçma" gözü ile bakıyoruz.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
[/COLOR]
iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız :D.

birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir :pl::pl::pl::pl::pl:


bir ihtimal sargının (statör) yalıtımında açılma varsa bahsettiğin devirlerde oluşan karakteristik vibrasyondan dolayı şase yapıyor olabilir. akü başlarından volt metre bağla. volt metreyide depoya bantla. bahsettiğin sirkeleme gerçekleştiği sırada voltajda düşme var mı diye bak bence. düşük kondisyonlu akülerde de bu tarz sirkelemeler olabiliyor. marş işleminden sonra, benzin pompası sistem içerisinde en çok elektirik sarfiyatında bulunan elemandır. konjektörünüzde de sıkıntı olabilir. içerisindeki kondansaatör şiştiyse yalıtım plastiğinden dışarı çıkmış ve şasi yapıyor olabilir.

akü yeterszliğine karşı kaliteli, yeni, tam dolu YTX14-BS ebatlarında bir akü bulup bir de onunla deneyin derim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu aksam Tocase mi monte ederim test sürüşünü yaparım :D
964660_521825531208270_1673671511_o.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
oncelıkle vıteslı motor kullandınmı bende 250 lıkle yenı baslayan bırı olarak guzel motor ama tecrubesız olunca bındıgınde kullanırken motorun aslında hıcte kucuk olmadıgını anlayacaksın eger vıteslı kullandıysan daha once rahat kullanacagından emınım ama hıc kullanmadıysan trafıge cıkmadan evvel bol bol bos alanlarda calısarak motorunu tanıman gerek ve mumkunse egıtım alma ımkanın vrsa surus egıtımı almanı tavsıye ederım benım boyumda 186 kılo 95 motor altında tam gelecektır ama hersey goruntu degıl oncelık kendını korumak olmalı motor araba gıbı degıldır hata yapmaya hıc gelmez
rum :)
öncelikle cevabın için teşekkür ederim :) boş alan bol taburda falan içtima alanında motorlar turlarım :p şaka bir yana daha önce hiç motosiklet kullanmadım (toplasan 15-20 dir yani scooter o kadar). ehliyeti alacağım kurstan eğitimde alacağım tabi her ne kadar bir ileri sürüş teknikleri kadar olmasa dahi biyerden başlamak için gt250 naked iyi bi tercih diye düşünüyo
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Eyvallah beyler valla oh be dunya varmış dedim :D

969952_522138991176924_150533878_n.jpg


10559_522138951176928_580591225_n.jpg


969753_522138961176927_1650781835_n.jpg


Dünde kendi motorumda artcı olarak topcasi test ettim bildiginiz balkonda özel loca gibi oldu bir güzel yaslanıp ucuyormuşsun gibi gidiyorsun :D

Bu arada Chronix ( Ahmet ) in motoru Esenyurttan Kayalara götürmek icin arac gerekli söyle mazot parasına bir hayrı dokunacak biri aranıyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sabit kardeş hayırlı olsun,kaç lt.kaça aldın?yakışıklı duruyor,sanırım 2 kask alır bu.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
sabit kardeş hayırlı olsun,kaç lt.kaça aldın?yakışıklı duruyor,sanırım 2 kask alır bu.

Feyizoğlundan 150 TL ye aldım.45 LT ben kendim daha test etmedim ama iki kask alir diyorlar.

c063afc-90MAXEM%2045%20SL%203.jpg


Linkte bu http://www.feyizoglu.com/45-lt-Arka-canta_47767.html#0

Zamanla nasil olur bilmem ama şimdilik gayet iyi gibi ama bir kac ayrıntı var cok dert edilmemekle birlikte beni rahatsız etti.

Kappa ya göre gözle görülür bir malzeme farkı var.
Kapak tam acılınca takılma yapıyor ciddi birsey degil elinle biraz itelemek gerekiyor.
sapından valiz sapı tutar gibi kavrayamıyorsun.
Tam sırtta gelecek kısım keskin bir cıkıntı var törpülenebilir ama o zaman güc kaybı olabilir. Birde kendi motoruma artcı olarak oturdum o cıkıntı rahatsız etmiyor.

Fiyat performans olarak bence iyi gibi kullandıkcada tahminim ses yapacak altına lastik destek koymak gerekecek bence.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
zenon aynı çantayı bende aldım hatta 2 hafta olmadı alalı . 120 Tl ye aldım. yalnız küçük bir sıkıntı var. damak sağlam değil. alt tablanın damağı çok çabuk kırılıyor. ben 2 tabla kırdım. şimdi o damağı metalden yapmaya uğraşıyorum. gelişmeleri haber veririm.

---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 10:02 ----------

Modeli nedir kaç km de?
Kaçıncı sahibisin (işbu sorunun sebebi piyasada km düşürülmeyen motosiklet sayısı çok az olduğu için motorun durumunu tahmindir)

Önce basit düşün sonra daha ciddi sorunlara yönelinmeli.
Buji değiştirdiğinde 1 gün yapmamasını tesadüf olarak düşünüyorum.
- Soketler biraz yağmur çamur gördüyse oksitlenme yapıyor olabilir soketleri bir elden geçirip kontak spreyi veya pas sökücü birşeyle bi fıs fısla :)
- Çukurlu mukurlu asvalt dışı yol yaptıysan hava kutusuna giden hortumları kontrol et çıkan olabilir.
- Manifolt borularına bak yerinden oynayan olabilir.

Aslında bunlar her 2 bakımda 1 elden geçmesi gerekmesine rağmen kimse bakmadığı için başımıza geldiğinde "lan nasıl olur çok saçma" gözü ile bakıyoruz.



motorun 2 sahibiyim. 8000 km de aldım. 18000 km de şu anda 2008 model 2009 trafiğe çıkışlı ilk gelen enjeksiyonlu lardan.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
herkese iyi akşamlar bu motor hakkında fikir verebilir misiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-bakimi-yapilmis-126834374/detay
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
bir de bişey söyleyeceğimkoruma demiri hyolara takılıyo mu acaba ? Genelinde yok ama bi iki motorda gördüm sanki , şaseyi yamultma gibi bi sorun falan olur mu ki ?
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
24
tesadüf bu ya, daha bugün yeni açılmış bir hyosung bayisi görüp içeri daldım. bu motorla ilgili olarak satıcı arkadaşla uzun bir sohbet yaptık.kendiside gerçekten motorları seven amatör ruhlu bir arkadaştı.eğer nakit param olsaydı sırf bu arkadaşın güzel sohbeti için hemen oracıkta o motoru alırdım.

ben bu motoru daha önce yakından hiç görmemiştim sadece resimlerini görmüştüm.motor kesinlikle resimde göründüğünden çok daha çekici.bi defa racing tipinde dizayn edilmiş.sele ve arka teker bunu ispatlıyor.öndeki radyatör ise benim sandığımın tersine su değil yağ soğutma radyatörü.motorun bence tek eksik yanı yanda grenaj olmaması.satıcı arkadaş bu motoru kullanmış 150'yi gördüğünü söylüyor daha da gider diyor.para olarak twister ile aynı ama ondan daha hızlı bir motor.
eğer ilerisi içinde racing ile devam etme düşünülüyorsa bu motor alınabilir.4600 ytl ye cbr 125 alınacağına 2000 ytl daha verip bu motor alınabilir.motor kesinlikle kalitesiz çin malı motorlar gibi değil.bugün zealsun mu ne o motorun 125 lik endurosuna da yakından baktım.ateşleme düğmesi falan inanılmaz dandik.o düğmenin çok kısa sürede bozulacağına dair bahse bile girerim!çin motorları tamamen gösteriş üzerine kurulmuş.bu motorları alan arkadaşlar 1-2 yıl içinde arızalardan bıkmazlar inşallah.yinede o fiyatlara o tip sıfır motorlara da binmek mümkün değil.

güzel kardeşim senin bahsettiğin cbr 125 fiatı 2nci el 2009 model cbr fiatı. sıfır cbr125r fiatı 7000 tl ve performans güç tork veteknoloji olarak hyosung dan daha üstün. bende cbr 250r var. altın elbiseli adamı dinleyin ondan sora motor alın derim hyosungda hız var, ama fren çok zayıf. kaliteli sıkıntısız uzun bir seyahat yapmak istiyosanız cbr250r tavsiyem, kalite kalitedir arkadaş yolda kalsan honda, motor içinde yol yardımı yapıyor amacım burada araç veya kişileri aşağılamak rencide etmek deyil. deyerli insanlara fikir yardımı yapmak şunu hiçbir zaman unutmayın hız=ölüm demek. hangi motoru almak isterseniz mıutlaka araştırın altın elbiseli adam youtube de saygılarımla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız :D.

birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir :pl::pl::pl::pl::pl:

UNdocab arkadaşımıza katılıyorum KM yazmamışsın motorun ilk sahibimisin bakımları zamanında yaptırırken kendimizde gözden geçirsek iyi olur. benim kanaatim elektrik aksamında oksit lenme olabilir ayrıca yakıt aldığınız istasyonlarada dikkat edin
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
sıfır cbr125r fiatı 7000 tl ve performans güç tork veteknoloji olarak hyosung dan daha üstün.

sanırım yanlışlıkla yazdınız.



hyosungda hız var, ama fren çok zayıf.

bunu deneyimlediyseniz biraz daha detaylı paylaşır mısınız? gt 250'nin fren performansının çok zayıf olduğunu düşünmüyorum. bugüne kadar panik fren ve ani fren durumlarında yüz üstü bırakmadı. şurası bir gerçek, frenleri çok iyi değil. ama bu çok zayıf olduğu anlamına da gelmiyor. iyi bir lastik ve fren balatası seti ile sürekli artan basınç uygulayarak (olması gereken frenleme tekniği) gayet kısa denebilecek bir mesafade durağan hale gelebilirsiniz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Kullandığım motorlar içinde genel puan vererek değerlendirecek olsam hyosung gt 250r bir çoğuna fark atar.Şu motoru cbr ile kıyaslayan amatörleri de hiç anlayamıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst