Merhaba bütün comet kullanıcıları.Tekeriniz düz bassın. Kısmet olursa bende 4-5 bin civarında bi comet veya yine 5bin civarı gtr almak istiyorum.Eskişehirdeyim.Bildiğiniz tanıdığınız motor var mıdır acaba yakın şehirlerde de olabilir.Burdaki arkadaşlarıımızdan satmayı düşününler de olursa onlarla da görüşebiliriz.Enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması fazla önemli değil.Forumu bikaç gündür okuyorum zaten 100 küsür sayfa okudum okumaya da devam ediyorum.Motor hakkında baya fikir sahibi oldum.Yardımlarınızı bekliyorum.İnşallah bi hyo alıp aranızda olurum![]()
Yakınlarda eksozu değiştirip yenisini takan oldumu ? Orjinali yerine,ne bileyim tiger,akrapovic gibi markalar deneyenler ? Az buz para değil sonuç olarak 300-500 liralar.Değermi acaba. ?
Bu arada Chronix teşekkürler.Bir kaç sayfa önceki tavsiyelerini dinleyip kontrolleri yaptım.Isınma sorunu silindirlerin kafasına göre çalışmasındanmış.Çokça masraf çıktı çok dertliyim![]()
Aslında 4.500 civarına güzel gt 250 bulabilmem mümkün diye düşünüyorum.İlanlarda fiyatlar çok yüksek görünsede biraz pazarlıkla 4.5-5bin civarına alınabilir motorlar var.Fakat sorun şurda ki yakın çevrede bulabilmem biraz zor oluyor.İlan sahibiyle konuşuyorum en ufak bi sorunu dahi olsa söyle onu bilerek geliyim diye.En son eskişehirden bursaya sorunsuz diye bakmaya gittiğim motor akıllara zarar yağ yakıyordu.Onun için güvenip de 300-500km uzaktaki motora gidip bakamıyorum.Mesela şu motora niyetlendim en son.Bu motoru tanıyan bilen fikir sahibi olan var mıdır ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-takasli-gt-250-125646512/detaymerhaba. umarım kriterlerine uygun bir gt veya gtr 250 bulabilirsin. özellikle sezon içerisinde düzgün bir gt 250'yi 5.500'ün altına bulabileceğini pek sanmıyorum. gtr tarafında ise şansın daha düşük.
Aslında 4.500 civarına güzel gt 250 bulabilmem mümkün diye düşünüyorum.İlanlarda fiyatlar çok yüksek görünsede biraz pazarlıkla 4.5-5bin civarına alınabilir motorlar var.Fakat sorun şurda ki yakın çevrede bulabilmem biraz zor oluyor.İlan sahibiyle konuşuyorum en ufak bi sorunu dahi olsa söyle onu bilerek geliyim diye.En son eskişehirden bursaya sorunsuz diye bakmaya gittiğim motor akıllara zarar yağ yakıyordu.Onun için güvenip de 300-500km uzaktaki motora gidip bakamıyorum.Mesela şu motora niyetlendim en son.Bu motoru tanıyan bilen fikir sahibi olan var mıdır ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-takasli-gt-250-125646512/detay
Fotoğraflardan tam anlaşılmıyor siyah bant da çekilmiş olabilir ama yazı olmadığı için depo boyalı gibi görünüyor. Arka lastiğin mutlaka değişmesi gerekir. Bir de motor bloğunda Hyosung yazısını göremedim. Dijital gösterge olduğuna göre S&T Kanuni olmalı. Bu kasa hakkında deneyimli arkadaşlar (Chronix, Zenon) daha ayrıntılı fikir verebilir.
Aslında 4.500 civarına güzel gt 250 bulabilmem mümkün diye düşünüyorum.İlanlarda fiyatlar çok yüksek görünsede biraz pazarlıkla 4.5-5bin civarına alınabilir motorlar var.Fakat sorun şurda ki yakın çevrede bulabilmem biraz zor oluyor.İlan sahibiyle konuşuyorum en ufak bi sorunu dahi olsa söyle onu bilerek geliyim diye.En son eskişehirden bursaya sorunsuz diye bakmaya gittiğim motor akıllara zarar yağ yakıyordu.Onun için güvenip de 300-500km uzaktaki motora gidip bakamıyorum.Mesela şu motora niyetlendim en son.Bu motoru tanıyan bilen fikir sahibi olan var mıdır ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-takasli-gt-250-125646512/detay
harley in duruşu çok fena "kask yok" olayını geç üstünde birimi var anlamadım ama orada bir harley duruyorşaka bi yana keşke bende binebilsem çok class makine.
bakıyorum da bu aralar baya bi gt arayan var . tavsiyem şu 3 e 5 e bakmayın,alın bilader![]()
not: pcx ile takas düşünebilrim eski scooter ci olarak pcx acayip hoşuma gitti .
Yav _oXXo_ sen nerelerdesin kayboldun hazır bahane lazım o tarihten sonrada musait olursak oturur laflarıziyi olur
iş güç yoğunlugu pek gıremıyorum ama hzıran 2 gibi falan istanbula dogru yolacıkıyorum
görüşeceğiz inşallah
1-2 Haziran gibi İğneada'da olcaz dönüşünde görüşürüz inşallah![]()
Alamadık şu motoru,güzel bir test sürüşü olurdu bu bahaneyle....
Hacı benim bir huyum var biliyorsun, motora ilk bindimmi ya sağa ya sola yatırırım makinayıBu motor daha sıfır km durduk yere adamın yüreğini hoplatmayalım.