Selam arkadaslar. Bayramda bi kaza yaptım malesef. 40km hızda falan tam Mahmutbey giseden gectikten sonra minibus vurdu soldan. Neyse bende bisey yok ama motorun sol ayak basma sacı kırıldı, sol ayna kırıldı, firen manetinin ucundaki yuvarlak koptu bide gidon yamuldu hepside ufak tefek seyler. Sigortadan karsılayamıyorumda sagolsun acemi polisler 2 araba dolusu ekip geldi ama isi bilen bi polis bile yoktu. POlis alkol muayenesi icin ufletti falan sonra hastaneye gittim dizim kotu agrıyodu o an film cekildi kırık cıkık yok. Yaralanmalı kaza olarak kayıda gecmis olay ve benim kandan alkol testi yaptırmam gerekiyomus ama 3 gun sonra kaza raporunu almaya gidince ogrendim bunu. Saglık olsun diyorum acemiligime geldi iste. Ayak basma sacını siparis ettim merkez yedek parcadan 74 tl. ayna yedek vardı cin malı idareten taktım. manet ucsuzda is gorur
Ama en onemlisi gidon. Duzeltmeyi deniycem ama duzeltmek gecici tabi yeni biseyler almak lazım. Gecen Oxxo soruyodu sanırım renkli direksiyon borularını. Az daha alcak boyutta aynı genislik ve kalınlıkta bizim motora uyan gidon biliyorsanız soleyebilirmisiniz internetten aradım 2 saattir ama bulamadım uygun bisey. Simdiden tesekkurler