Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
tek kişi ve yüksüz
ön lastik 29
arka lastik 32

iki kişi veya yüklü
ön lastik 29
arka lastik 36

Motosikleti nasıl kullanacağına göre lastik seçimi değişir.
orta sertlikte hamur 1 yılda 10-15binkm yapacaksan uzun ömürlü lastik alman lazım
yumuşak hamur 1 yılda 10binkm den az yapacaksan ve lastiği ve motosikleti limitlerde kullanacaksan(biraz yarış vari ve ani dur-kalklarla)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ön lastik 29 arka lastik yüke göre 31 35 arası yapabilirsin. ön lastik sava marka kullanabilirsin. hem fiyatı makuldur hem de orjinal shinkolara göre çok daha iyidir..arka lastik için birşey diyemicem ben enduro metzeler tourance kullanıyorum ve memnunum ..
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
tek kişi ve yüksüz
ön lastik 29
arka lastik 32

iki kişi veya yüklü
ön lastik 29
arka lastik 36

Motosikleti nasıl kullanacağına göre lastik seçimi değişir.
orta sertlikte hamur 1 yılda 10-15binkm yapacaksan uzun ömürlü lastik alman lazım
yumuşak hamur 1 yılda 10binkm den az yapacaksan ve lastiği ve motosikleti limitlerde kullanacaksan(biraz yarış vari ve ani dur-kalklarla)

Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

ön lastik 29 arka lastik yüke göre 31 35 arası yapabilirsin. ön lastik sava marka kullanabilirsin. hem fiyatı makuldur hem de orjinal shinkolara göre çok daha iyidir..arka lastik için birşey diyemicem ben enduro metzeler tourance kullanıyorum ve memnunum ..

Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver :cherry:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------



Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver :cherry:

profesyonel kullanıyor olsan mantıklı düşünürsen olur. ama bana sorsan benim ilk aldığım zaman dışında ön ve arka lastik hiç aynı olmadı. hatta şu an ön lastik 130luk çok zorlamasam da bir sıkıntı yaşattığını görmedim.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
55
Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------



Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver :cherry:

Ön ve arka lastiğinizin farklı modeller olması (aynı marka dahi olsa) sürüş performansınızı etkiler.

---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

Ben kendi motosikletimde 120/70-17 160/70-17 olarak kullanıyorum. Fakat tavsiye edilen ölçüler şunlar:
http://www.motolastik.com/Kategori/products.asp?cat_ID=14824
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ara ara tavsiye etmek lazım.. arka amortisörlerinize iyi bakın fazla yükü asla ama asla sevmiyorlar..bedeli 450 gayme
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu son geziden sorna benim motorun arka amortisörü baya kendine geldi ( cok sertti ) yada ben alıştım ama cok yuklu ve rüzgara karşı kullanımda 2650 km yol yaptım ve ortalamada 100 km de 4,47 lt benzin yakmışım :D
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
55
Ara ara tavsiye etmek lazım.. arka amortisörlerinize iyi bakın fazla yükü asla ama asla sevmiyorlar..bedeli 450 gayme
Ben cbf 150 nin amortisörünün ucunu kesip, çıkan amortisördeki ucu taktım. Diğer taraftan da kısalttım. Kaynakçıya 5 tl, amortisöre de 100 tl verdim. 2 aydır da kullanıyorum. cbr600 ün çıkma amortisörüde gayet uyuyormuş.( gazlı ayarlanabilir 2. eli 200-250 tl)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
88
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
tam basmasa da öle sıkıntı olacak şekilde de yüksek te sayılmaz aynı boydayız hocam için rahat olsunn.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
merhaba arkadaslar,
aranızda hem mz hem de comet kullanıp kıyaslayacak biri var mi? motor genelde stabilize yollarda -köy yolu gibi- kullanılacak. surekli artcili kullanılacak. yorumlarr.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
Bu son geziden sorna benim motorun arka amortisörü baya kendine geldi ( cok sertti ) yada ben alıştım ama cok yuklu ve rüzgara karşı kullanımda 2650 km yol yaptım ve ortalamada 100 km de 4,47 lt benzin yakmışım :D

4,47 fazla dimi kardiis, gazi hunharca kullanmisin :)
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.

Boyum 1.79 tabanlarım tam olarak yere basıyor. Bence siz de sıkıntı yaşamazsınız.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
4,47 fazla dimi kardiis, gazi hunharca kullanmisin :)

Full yüklü
53644_432047736852717_375114813_o.jpg


Bu şekilde comet olmanın dezavantajı sürekli paraşüt etkisi benim 90 kg olmam ve öndeki yükü nispeten daha az gazcı UNdocab i yakalama cabalarından dolayı sürekli dip gaz gidince böyle oldu.

Yakıt km durumu altta ilgisini çekenlere

fgp3h.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
bir üsteki fotoda bakabilirsin 1,78 boyum var motorda gt650 amortisoru var ayaklarımı görebilirsin ne sekilde duruyor bakabilirsin ;)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yakıt tüketimi bilgisi güzel olmuş. Teşekkürler. Buarada Geziyosunuz baya herhalde :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
04.05.2012 den bu yana ben 10.000 km yapmışım :) artik sen karar ver geziyormuyuz :) zaman saat olarak bakarsanız özelikle dönüş yolunna motorların performanslarınıda anlayabiliruiniz. Sigara yok içki yok tek eylencemiz motorlalariniz oda çok görülmesini :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
TAMAM ARKADASLAR kızmayın yaf . sayılar yanlış olabılır :D
8000 8500 diye düzeltelim o sadece örnek olarak verilmişti :D

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 15:18 ----------



bu arada bu soru hala güncel

Ben bakındım biraz gidonlara o fiyatta renthal bulamadım yurtdışında bile... Günahını almayayım ama bi sormak lazım neden ucuz diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

barbaros bundan aldın galiba: http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=2653&p=Hyosung%20Gt250%20Zincir zinciri yaklaşık nekadar km'de bir gerdiriyorsun?


öndişli resimdeki gibi orj.kanuni ise fiyatı çok iyimiş. hyosung yazmasından ilanın karbüratörlü model için olma ihtimali var gibi geliyor bana.
alıntı : audioslave
Ön dişli için: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...57300406/detay

"redline" bilmiyorsan söyleyelim karbüratörlü ile enjeksiyonlu modellerin dişli ve zincirleri farklı. motosikletinin tam olarak modelini bilmiyoruz. istemeden yanlış yönlendirme yapmayalım.

hocam fark ne aradaki tam olarak? güme gitmeyelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

bu arada motoru kaldırıcam dememin üstüne 1500 km yapmışım, askere de motor tepesinde gidicem bu gidişle, çarşıya çıkınca binerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst