Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
ilanlar kendisinin,dikkatli bak,ikiside aynı motor...

aynı olduğunu birdaha bakınca farkettim, önemli değil.

şimdi gerçektende spartacüs ün ise üye olan bi arkadaştan almak bana daha mantıklı geliyor

en azından gezilere falan çıkmıştır arkadaş.

neyse uzatmaya gerek yok birkaç motor bakmaya gidicem hangisi aklıma gözüme yatarsa alıcam bi comet bakalım kısmet diyelim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
aynı olduğunu birdaha bakınca farkettim, önemli değil.

şimdi gerçektende spartacüs ün ise üye olan bi arkadaştan almak bana daha mantıklı geliyor

en azından gezilere falan çıkmıştır arkadaş.

neyse uzatmaya gerek yok birkaç motor bakmaya gidicem hangisi aklıma gözüme yatarsa alıcam bi comet bakalım kısmet diyelim.

sana göre çok temiz görünen bir cometin altında leş yatıyor olabilir dikkat et,çünkü altındaki motoru tanımayıp allah ne verdiyse 170-180 dip kullananlar var.gerekirse 300-500 tl fazla verip forumdaki altındaki motorun kapasitesi bilen ve ona göre kullanan bir üyeden alman çok daha mantıklı.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
http://www.motolastik.com/Urun/Michelin-120-70ZR17-58W-Pilot-Road-pmu26678.html
Sitemizde şu an world, axess, bonus ve maximum karta 12 ay taksit yapabilmekteyiz. Arka lastik daha pahalı, zor olan kısmı almışsınız. Fakat sizin motosikletinize uygun ön lastik ebatı aynı modelde mevcut değil.Bu modelde alabileceğiniz en yakın alabileceğiniz ebat Michelin 120/70ZR17 (58W) Pilot Road dur.

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:12 ----------

En uygun motosiklet lastiği için tıklayınız
ayrıca size uygun lastikler için tıklayınız
Reklam gibi oldu ama fiyatları piyasada araştırdığınızda doğruluğunu göreceksiniz. Ayrıca izmir' deyseniz yada izmir' e gelebilirseniz; profesyonel cihazlarla, sökme takma ve balans ücretsiz.

Benimde alma isteğim var ama sökme takma balans işleri sıkıntılı :(
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
usta sen 2012 model al senin farı bana ver, benim farı sana vereyim, sıfır maliyet olsun :queen:
hem bende biraz ergonomik bir far arıyordum, iyi olur böyle :cherry:

bi kaç sorum olacak cometciler ;
dün zincirin yağı ne durumda diye eğilip baktığımda, zincirde paslanmalar gördüm, bu zincirin ömrünün bittiği anlamına mı gelir? yoksa ıslandıda mı böyle oldu. daha 6000km'de motorda pas olmaması lazım değilmiydi :silent:
birde yarına buluşalım diyorum, ne dersiniz?
durun yer belirliyim, ... düşündüm bulamadım siz belirleyin :p

kardeşim zincirin bittgi paslı olup olmadıgından anlaşılmaz eger zincirin paslıysa zincirine bakım yapman gerekir castrolun zincir spryeleri var onlardan alabilirsin. zincirin bittgini ilk olarak zincirin gergisinden anlaşılır arka şasedeki vidaya bakarsın tekerlegin hizasında olan vidadan. eger vida en gerideyse zincir en son gergidedir. eger ortadaysa zincir dahada gerdirile bilir. ve zincirin sarkıp sarkmadıgına bakıcaksın bunuda arka dişlinin ordan zinciri çekerek ve zincirin yere yakınlıgından anlıyabilirsin. arkadaşlar zincirleriniz öldürse mutlaka ön dişli ve arka dişliyle birlikte degiştirin yapılan uzun km'ler sonucu ön dişli ve arka dişli sivri hale gelir yeni taktıgınız zincirin ömrünü azaltılır önerim bu motora oring degil x-ringtir. cümleten herkeze saygılar yagınızı eksik olmasın mutlaka 2 haftada bir bakın

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

arkadaslar comet tam olarak ne anlamında yani gt250 ile gt250 comet farklı modeller mi?

sevgili kardeşim bahsettgin motorlar mekanik olarak aynı tür olarak farklı motorlar gt 250 naked / comet diye geçer bir digeride gtr 250 racing tarzıdır. bu motorların oturuş posizyonu farklıdır bunun en belirgin sebebide gidondan dolayıdır yani direksiyon. biirinde direksiyon daha yukarıda digerinde daha aşagıdadır. önerim uzun yol yapıcaksın naked olanı almandır. ayrıca naked daha saglıklı çünkü krank kırma tahminimce daha az olur grenajlarının olmamasından dolayı .


ARKADAŞLAR. naked yada racing hyosung alıcak arkadaşlar fiyatına km'sine göre degerlendirmesin hiç bir şekilde anlıyalmazsınız hatta forumdan işte bak dip gaz kullanmadıda diyemezsiniz. alıcaksanız devir kesicili hyosung alın içiniz rahat etsin ön far konusundada FZ6 farı bu motora iyi gider diye düşünüyorum alt sakal ve yan grenajda ekledinizmi tamamdır.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Merhaba arkadaşlar son günlerde gt 250 comet e feci takmış durumdayım :) sorularım var şu anda cbf kullanıyorum motorumdan çok memnunum 6.000 km bi deneyimim var cbf de Şimdi
1-Öncelikle cbf kullanıp sonra gt 250 comet e geçen arkadaşlar varmı varsa yorumları neler?
2-Ben uzun yolu çok seven bir insanım uzun yolda rahatı nasıl gt nin??
3-Artçı ile yolculukta yorarmı??
4-Şimdi birde şu var bir hyosung olan ile s&t kanuni arasında bir fark var mı bir yerde muhabbeti geçmişti kalite aaynı s&t sadece motosikleti Türkiye ye getiriyor diye duymuştum
5-Kronik problemler var mı? Varsa neler?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
sana göre çok temiz görünen bir cometin altında leş yatıyor olabilir dikkat et,çünkü altındaki motoru tanımayıp allah ne verdiyse 170-180 dip kullananlar var.gerekirse 300-500 tl fazla verip forumdaki altındaki motorun kapasitesi bilen ve ona göre kullanan bir üyeden alman çok daha mantıklı.


bende aynı düşüncedeyim yorumun için tşk.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
bende aynı düşüncedeyim yorumun için tşk.

Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Merhaba arkadaşlar son günlerde gt 250 comet e feci takmış durumdayım :) sorularım var şu anda cbf kullanıyorum motorumdan çok memnunum 6.000 km bi deneyimim var cbf de Şimdi
1-Öncelikle cbf kullanıp sonra gt 250 comet e geçen arkadaşlar varmı varsa yorumları neler?
2-Ben uzun yolu çok seven bir insanım uzun yolda rahatı nasıl gt nin??
3-Artçı ile yolculukta yorarmı??
4-Şimdi birde şu var bir hyosung olan ile s&t kanuni arasında bir fark var mı bir yerde muhabbeti geçmişti kalite aaynı s&t sadece motosikleti Türkiye ye getiriyor diye duymuştum
5-Kronik problemler var mı? Varsa neler?

Cbf 150 bende kullandım Sahibi olmadım ama deneyimim var. Kısaca özetliyim sana;
Cbf 150 Kullandıktan sonra GT250 ye bindiğimde Gerçekten motosiklete bindiğimi Hissettim. Çünkü CBF150 Bisiklet gibi kalıyor insanın altında..
Gerek tork'u gerekse Sürat olarak CBF den cok üstün olduğu aşikar ortada.
Artçılı uzun yolda Artçı için ben Rahat bir yolculuk olmayacağını söyleyebilirim.
Hyosung ile ST kanuni arasında Pek bir fark olduğunu söyleyemem herkes bir takım söylemlerde bulunuyor ama benim gördüğüm açık bir farklılık bulunmamakta..
Kronik problem Bu gün dönüp baktığında bir çok motosikletin kronik sorunları olduğunu biliyoruz. Hyosung'un da olmadığını iddaa edemeyiz. Ben 16 bin km'dir kullanıyorum. Tek problemi motosikletin Sıcağı sevmemesi. Bana kalırsa kış aylarında kullanılabilecek bir motosiklet kendisi. 4 5 derecelik hava değişikliğini bile anında hissedebilen ve hissettiren bir motosiklettir kendisi. Serin hava yı çok seviyor Adeta Çoşuyor diyebilirim. Aklıma gelenler bunlar

Saygılar...
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------



Cbf 150 bende kullandım Sahibi olmadım ama deneyimim var. Kısaca özetliyim sana;
Cbf 150 Kullandıktan sonra GT250 ye bindiğimde Gerçekten motosiklete bindiğimi Hissettim. Çünkü CBF150 Bisiklet gibi kalıyor insanın altında..
Gerek tork'u gerekse Sürat olarak CBF den cok üstün olduğu aşikar ortada.
Artçılı uzun yolda Artçı için ben Rahat bir yolculuk olmayacağını söyleyebilirim.
Hyosung ile ST kanuni arasında Pek bir fark olduğunu söyleyemem herkes bir takım söylemlerde bulunuyor ama benim gördüğüm açık bir farklılık bulunmamakta..
Kronik problem Bu gün dönüp baktığında bir çok motosikletin kronik sorunları olduğunu biliyoruz. Hyosung'un da olmadığını iddaa edemeyiz. Ben 16 bin km'dir kullanıyorum. Tek problemi motosikletin Sıcağı sevmemesi. Bana kalırsa kış aylarında kullanılabilecek bir motosiklet kendisi. 4 5 derecelik hava değişikliğini bile anında hissedebilen ve hissettiren bir motosiklettir kendisi. Serin hava yı çok seviyor Adeta Çoşuyor diyebilirim. Aklıma gelenler bunlar

Saygılar...

Yani arcida problem var ya cbf i rahatlık olarak çok seviyorum ama insan uzun yolda biraz daha güç istiyor degistirsem pişman olurmuyum acaba
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
88
beyler bu motorun ömrü kaç km ? yani ne kadar kullanabilirim 40 bin kilometrede bi tane var alayım mı ? bu işlerden pek anlamıyorum da .
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Yani arcida problem var ya cbf i rahatlık olarak çok seviyorum ama insan uzun yolda biraz daha güç istiyor degistirsem pişman olurmuyum acaba

Cbf 150 ile GT250 Tek kişi de GT250 daha rahattır ama Artçılıda Cbf daha rahat çünkü Sele bir.
Yalnız su var :) Yengeni motosiklete bindirene sevdirene kadar altla karayı seçtim ilk zamanlar 40 Km/h 'ı geçmedim. Hız yapmadım Vs.vs. Geçenlerde CBF150 li arkadaşımla yengenin yanına gittik CBF 'i ben aldım. ( Birde buna binsin bakım dedim nasıl eleştirecek beğenecek mi Eleştirecek mi ) Eve geldiğimizde Bana söylediği Cümleler;

- Biz bir daha kendi motorumuzdan başka motosiklete binmeyelim. Bu çok yavaş gidiyor. Sesi de yok! Ben dönüşte Onun motoruna (CBF) binmem ....!

- Tamam aşkım.

:) İşin özeti bana kalırsa bu. Artık gerisini sen düşün.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666

Kimsenin günah'ını almak istemem Fakat Motosikletin Mega Fotograflarına bakarken bir şey dikkatimi çekti. Ön lastik motosiklete doğru yanaşmış durumda. Kazalı olma oranı yüksek. Ve bu durumda motosikletin bu fiyat olması normal. Benim motosikletimde 2006 model ben 5.250 istiyorum arada ki farkı anlamak ta Soyuldu Sana kalmış..

Saygıları..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Cbf 150 ile GT250 Tek kişi de GT250 daha rahattır ama Artçılıda Cbf daha rahat çünkü Sele bir.
Yalnız su var :) Yengeni motosiklete bindirene sevdirene kadar altla karayı seçtim ilk zamanlar 40 Km/h 'ı geçmedim. Hız yapmadım Vs.vs. Geçenlerde CBF150 li arkadaşımla yengenin yanına gittik CBF 'i ben aldım. ( Birde buna binsin bakım dedim nasıl eleştirecek beğenecek mi Eleştirecek mi ) Eve geldiğimizde Bana söylediği Cümleler;

- Biz bir daha kendi motorumuzdan başka motosiklete binmeyelim. Bu çok yavaş gidiyor. Sesi de yok! Ben dönüşte Onun motoruna (CBF) binmem ....!

- Tamam aşkım.

:) İşin özeti bana kalırsa bu. Artık gerisini sen düşün.

Gt 250 Nasil girdin kanıma sen benim yaaa :)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
3 ayda 2.motorumu aldım bende ama gönlüm hep comet'te o olmazsa da gv250 :) ama şuan ybr esd aldım artık 2-3 sene sonraya attım hyo işini... Ama her foruma girdiğimde ilk sayfam comet sayfası sonrada gv250 daha sonra bursa mt falan diğerleri :) Yazmayım yazmayım dedim tutamadım kendimi :) keyifli sürüşler arkadaşlar :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
10 sayfaya baktım ama yakıtla ilgili bilgi bulamadım.Enjeksiyonlu modellerde comet km de kaç krş yakıyor.Bu modeller her zaman hoşuma gitmiştir.Belki almayı düşünebilirim.
 
Katılım
5 May 2010
Mesajlar
4
michelin pilot yada muadili bi lastiği en uygun nerde bulurum arkadaşlar fikriniz yokmu:(

buda benim makine
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150128185839819.298395.602349818&type=3
photo.php
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

bende baya bi sayfasını okudum ve hala bakıyorum sadece biraz dikkatsizim sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst