Onur senin manifoldun sesi yeter korna yerine merak etme =P değiştirdin gerçi sen onları di mi?? ne alemdesin şimdi sıkıntı var mı?
Ben de var bu arada Nightbreaker, eski ampule göre baya da güzel aydınlatıyor, bi de bildiğim kadarıyla ampul fazla akım çekmiyo, teknolojik olduğundan güzel aydınlatıyo??? Gerçi benim tasın yansıtıcılığı pek iç açıcı olmadığı için içerde buhulu gizemli bi hava oluşmakta ama yine de belli oldu fark

Artık yeni bi tas almayı göze aldığımda camı kesip çıkarıcam içini bi güzel parlatıp sonra yeniden yapıştırmayı denicem bakalım nolacak
He bu arada sorun yok derken şu düzgün marş almama sıkıntısı var... Aha acep ondan mı :S