Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
_oXXx_ nerden bkarsan 100 km kadar gidersin cok rahat bildigim kadarı ile gt250r bölümğnde UNdocab in yoruma bak bende ordaydım verdigi bilgiler güvenilirdir ;) bir aksilik olmazsa insallah görüşürüz Aladağlar gezisine Chronix ben ve UNdocab birde Transalp sahibi bir arakadaşla gidecez benim izin olayım biraz sallantıda ama insallah bir aksilik cıkmayacak :D sabirsizlikla bekliyuorum bu geziyi fotolara baktıkcada gaza geliyorum :D

220px-Aladaglar_detail.JPG


aladaglar.jpg


1683690.jpg


Birkac foto :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sabırsızlıkla bekliyorum _oXXo_ ben cok geride olsun istemiyorum ve yuksekte senin canta temiri cok yuksekte ve geride geliyor bana Chronix in cantayı gördüyseniz şu anda bende oda cok koltugun ustunde artcı oturunca bana yapışıyor zayıf olunca sorun degil ama kilolu biraz gobekli biri gelince sğrğş konforu falan kalmıyor apış aram depoya yapışıyor.

Biraz uyduruk oldu ama cantanın bu şekilde durmasını istiyorum:

2012 modele yaptım ama anlayın siz işte :D

88gt250studio3.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
SABİT valla şu anda 1 tane numune yapılıyor. bakalım beğenirsek biraz oynama yaparız senın için alçalttırırız. ama aklım şu anda nasıl bişey cıkacak sorusunda beğenmessem zaten olmadı diye yazarım . ben beğenirsem sizlere öneririm.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
SABİT valla şu anda 1 tane numune yapılıyor. bakalım beğenirsek biraz oynama yaparız senın için alçalttırırız. ama aklım şu anda nasıl bişey cıkacak sorusunda beğenmessem zaten olmadı diye yazarım . ben beğenirsem sizlere öneririm.

Eyvallah umarım derdimi anlatabildim :D aslinda CBF150 nin gibi bir arka tutamak yapsalarmış zamanında 10 numara olurmuş estetiğide bozmaz aslında yani bence keske bu sekilde bir aksesuarı olsaymış
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi gezi resimlerini merakla bekliyorum. bu arada çanta demiri şu anda ustada yapım aşamasında en kısa sürede bilgi aktaracağım sana.

birde bir soru soruyum. benzin ışığı yanmaya başlayınca kaç km gittin.

bu soruya hala cevap bulamadım. benzin ışığım yanınca riske girmek istemiyorum benzinlik aramaya başlıyorum ama her yerdende benzin alınmaz. nasıl çözeceğim sorunu bilmiyorum ..
-barbaros kardeş,resimler,birkaç arkadaşın makinesinden derlenecek,onların hafıza kartlarının gelmesini bekliyorum.
-benzin ışığı yanınca ben hemen benzin alırım normalde ama yolda,yanımda arkadaşların olmasından da cesaret alarak 55-60 km.gttim ama dahada giderdi.benim bildiğime göre,lamba yanıp sönmeye başlayınca depoda 3-3,5 lt.kalıyormuş.ee bu motor 100 km.de 3-3,5 lt arası yaktığına göre,son damlasına kadar gidilirse 90 km.gider gibi bir hesap ortaya çıkıyor.
-özellikle bu gezide kızım epey sıkıntı yaşadı.1.si zaten arka koltuk artçı için rahatsız,2.si de sırt çantası vardı.yani anlayacağın sadece böyle uzun yolda kullanmak için (ki ben hep uzun yol yaparım),topcase takmak istiyorum.şehiriçinde motorun arkadan seksapelitesini bozar.:p bu yüzden çanta demirine gerçekten ihtiyacım var.çantam da hazır zaten.haber bekliyorum.koltuklar için de bir geliştirme düşünüyorum bakalım.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Eyvallah umarım derdimi anlatabildim :D aslinda CBF150 nin gibi bir arka tutamak yapsalarmış zamanında 10 numara olurmuş estetiğide bozmaz aslında yani bence keske bu sekilde bir aksesuarı olsaymış

seni çok iyi anladım. ama şu yüksek hali hem tutunma demiri olmakta hem çanta taşımakta.ama işçilik güzel olursa eğer 2-3 cm alçaltırsak senin istediğin gibi birşey cıkar diye düşünmekteyim:))

-barbaros kardeş,resimler,birkaç arkadaşın makinesinden derlenecek,onların hafıza kartlarının gelmesini bekliyorum.
-benzin ışığı yanınca ben hemen benzin alırım normalde ama yolda,yanımda arkadaşların olmasından da cesaret alarak 55-60 km.gttim ama dahada giderdi.benim bildiğime göre,lamba yanıp sönmeye başlayınca depoda 3-3,5 lt.kalıyormuş.ee bu motor 100 km.de 3-3,5 lt arası yaktığına göre,son damlasına kadar gidilirse 90 km.gider gibi bir hesap ortaya çıkıyor.
-özellikle bu gezide kızım epey sıkıntı yaşadı.1.si zaten arka koltuk artçı için rahatsız,2.si de sırt çantası vardı.yani anlayacağın sadece böyle uzun yolda kullanmak için (ki ben hep uzun yol yaparım),topcase takmak istiyorum.şehiriçinde motorun arkadan seksapelitesini bozar.:p bu yüzden çanta demirine gerçekten ihtiyacım var.çantam da hazır zaten.haber bekliyorum.koltuklar için de bir geliştirme düşünüyorum bakalım.

abi bekliyor olacağım. bu arada çanta demiri biraz geç gündeme geldi bizde. bu aralar kafa kaşıyacak zaman yok . ondan dolayı:))

şu anda sanayide ustada bugün yarın çıkar diye bekliyoruz. umarım güzel birşey çıkacak sizlere mahcup olmayacağım :))
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
-barbaros kardeş,resimler,birkaç arkadaşın makinesinden derlenecek,onların hafıza kartlarının gelmesini bekliyorum.
-benzin ışığı yanınca ben hemen benzin alırım normalde ama yolda,yanımda arkadaşların olmasından da cesaret alarak 55-60 km.gttim ama dahada giderdi.benim bildiğime göre,lamba yanıp sönmeye başlayınca depoda 3-3,5 lt.kalıyormuş.ee bu motor 100 km.de 3-3,5 lt arası yaktığına göre,son damlasına kadar gidilirse 90 km.gider gibi bir hesap ortaya çıkıyor.
-özellikle bu gezide kızım epey sıkıntı yaşadı.1.si zaten arka koltuk artçı için rahatsız,2.si de sırt çantası vardı.yani anlayacağın sadece böyle uzun yolda kullanmak için (ki ben hep uzun yol yaparım),topcase takmak istiyorum.şehiriçinde motorun arkadan seksapelitesini bozar.:p bu yüzden çanta demirine gerçekten ihtiyacım var.çantam da hazır zaten.haber bekliyorum.koltuklar için de bir geliştirme düşünüyorum bakalım.
Abi tam kararında lamba yanmaya başladığında(ara ara sönme yapmadığı zaman) 4.5lt kadar benzin kalıyor. Deponun dibini süpürmemesi açısından sonuna kadar kullanmayın fakat içiniz rahat olsun :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Barbaros ben de çanta demirini merakla bekleyenlerdenim bilgin olsun kardeşim:))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi bekliyor olacağım. bu arada çanta demiri biraz geç gündeme geldi bizde. bu aralar kafa kaşıyacak zaman yok . ondan dolayı:))

şu anda sanayide ustada bugün yarın çıkar diye bekliyoruz. umarım güzel birşey çıkacak sizlere mahcup olmayacağım :))
bu işe sen el attıysan güzel birşey ortaya çıkacağına eminim barbaroscuğum.nasıl motora alışabildi mi ?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
seni çok iyi anladım. ama şu yüksek hali hem tutunma demiri olmakta hem çanta taşımakta.ama işçilik güzel olursa eğer 2-3 cm alçaltırsak senin istediğin gibi birşey cıkar diye düşünmekteyim:))

Sonucun ne olcagını sabırsızlıkla bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

-özellikle bu gezide kızım epey sıkıntı yaşadı.1.si zaten arka koltuk artçı için rahatsız,2.si de sırt çantası vardı.yani anlayacağın sadece böyle uzun yolda kullanmak için (ki ben hep uzun yol yaparım),topcase takmak istiyorum.şehiriçinde motorun arkadan seksapelitesini bozar.:p bu yüzden çanta demirine gerçekten ihtiyacım var.çantam da hazır zaten.haber bekliyorum.koltuklar için de bir geliştirme düşünüyorum bakalım.
Bora Abi ben yorumda arkadaş demiştim ama Kızınmış bir kez daha tebrik ettim helal olsun lütfen ilet saygı duydum kendisine :)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
bu işe sen el attıysan güzel birşey ortaya çıkacağına eminim barbaroscuğum.nasıl motora alışabildi mi ?

motor yol yapmaya başladı pazar günü 50 60 km lik bir gezi bile yaptık. 3 kişi motor sürmeyi öğrenmekte :)))

bu arada çanta demiri işi itina ile devam etmekte . umarım elimize yüzümüze bulaşmaz :))
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
64
kardeş sağolasın.ADANA'da bildiğim en temiz motoru pazar günü sahibiyle beraber yeni sahibine teslim ettik.bir tane daha varmış ama ben tanımıyorum o motoru.

Bora Abi Merhaba...Ali ben HAMOK tan...Benim Hyo da satılık ..bildiğin gibi Transalp aldım 3 aydır onunlayım....Sarı Hyo yatıyor garajda...satmaya karar verdim.....İsteyen var ise bilgilerinize.....

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-hyosung-gt250-comet-cok-temiz-89788370/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst