- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
_oXXx_ nerden bkarsan 100 km kadar gidersin cok rahat bildigim kadarı ile gt250r bölümğnde UNdocab in yoruma bak bende ordaydım verdigi bilgiler güvenilirdir
bir aksilik olmazsa insallah görüşürüz Aladağlar gezisine Chronix ben ve UNdocab birde Transalp sahibi bir arakadaşla gidecez benim izin olayım biraz sallantıda ama insallah bir aksilik cıkmayacak
sabirsizlikla bekliyuorum bu geziyi fotolara baktıkcada gaza geliyorum
Birkac foto
Birkac foto