Sağolun arkadaşlar hepinizden allah razı olsun.Bugünde mont,eldiven,balaklava(bu ismi niye koymuşlar anlamadım

) kargodan gelmiş.Ayrıca -motosikleti fark edin-çıkartma hediyesi gelmiş onları arabama yapıştıracağım.:cherry: Şöyle bir giydim tam takım hepsi çok yakıştı

. Yanlız kaskı da takınca nefes almakta zorlandım bi garip oldum. Ama değer 10 yıllık özlem sonunda bitecek inşallah.
Şimdi bir sorunum var; Motoru ankara-emek' 4.44 motordan alacağım.Evim sincan'da yaklaşık 25 km var.Emekten sincana nasıl getireceğim.Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.Dengede bir sorunum yok yani düz yolda giderim;ancak rampa yukarı,ışıklarda dur kalk,eskişehir yolu,dolmuşçuların,belediye otobüslerinin ani şekilde durmaları gibi anlardan çok korkmaktayım.Bayideki usta 1-2 saat öğretecek ama iş yine bizde bitecek.Hiç uğraşmayıp bizim kamyonete yükleyip getirsem mi

ale: