Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Mc de yemek ısmarladığını yazmamışsın ağabey. Kesene bereket güzel gün oldu. :) Tekrarlayalım kısa sürede
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
insan yeni amortisörlerin resmini çekmez mi bea :p..hayırlı olsun allah uzun uzun ömürler versin .. bugün de gaz telinde bir.....sezdim açtım kumandayı bir de ne göreyim tek damar kalmış teli birbirine tutan hemen aldım bir tane yarın artık almış olduğum debriyaj teli ile gaz telini değiştiririm.. bizden ayrılmayın:mrgreen: aklıma gelmişken güray o amortisörlerin hali ne moruk :mrgreen: bi dakika ya kafam karıştı sizin amortisörlerin ayarı alttanmış o nasıl oluyor yav :silent: benimki hep üstte oldu da ondan soruyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Ahmet abi valla bi gt250 aldırcaksınız sonunda bana da :) Coşkun abiyle yaptığımız yazışmalar beni vazgeçirmişti ancak tekrar kanım kaynamaya başladı.

burdaki yamaha yetkili satıcısı (aynı zamanda kanuni satıcısı ve drag yarışlarına katılan bi abimiz) hyolarda arka silindirin soğutmasının sıkıntılı olduğunu ve silindirin kendini çabuk yediğini söyledi. doğruluk payı var mıdır? eğer alırsan çok uzun yolculuklarda yağ soğutmasına güvenme, hava soğutmalıymış gibi belli aralıkla dinlendir dedi...

---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

insan yeni amortisörlerin resmini çekmez mi bea :p..hayırlı olsun allah uzun uzun ömürler versin .. bugün de gaz telinde bir.....sezdim açtım kumandayı bir de ne göreyim tek damar kalmış teli birbirine tutan hemen aldım bir tane yarın artık almış olduğum debriyaj teli ile gaz telini değiştiririm.. bizden ayrılmayın:mrgreen: aklıma gelmişken güray o amortisörlerin hali ne moruk :mrgreen: bi dakika ya kafam karıştı sizin amortisörlerin ayarı alttanmış o nasıl oluyor yav :silent: benimki hep üstte oldu da ondan soruyorum

alttan olanlar acaba yan sanayi mi? sen senin motorun amortisörünü çek koy da bi de senin amortisörü görelim :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
alttan olanlar acaba yan sanayi mi? sen senin motorun amortisörünü çek koy da bi de senin amortisörü görelim :)

bu şeklinden belli olan çıkan gt250 amortisörü

scaled.php


bu da gt650 amortisörü. iç yapısı olarak farklı mı bilmiyorum ama resimden de görüldüğü gibi fark helezonu ve daha sert yapmak amaçlı demir bir aparat eklemişler..

scaled.php
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
slm arkadaşlar,az önce sıfır gt250 comet siyah motoru aldım.Pazartesiye plakası vsvs çıkacak.
Plaka vsvs dahil 9350'ye mal oldu.Allah kaza bela vermesin,inşallah hayırlı olur.


HAYIRLI UĞURLU OLSUN iyi günlerde kullanmak nasip olsun.

darısı başımıza diyelim !...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
merianne kardeş,hayırlı olsun,güle güle kullanman dileklerimle.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Merhaba arkadaşlar :) merianne kardeş hayırlı olsun. Güle güle kullan.
Bildiğiniz gibi benim motor yağ eksiltiyordu.Bu gün sabah motoru Mert ustanın orda söktük.Durum içler acısı
.Benden önceki sahibi nin hataları yüzünden üst ekzantirik grubu komple+zincirleri,bütün siboplar,piston sekman krank,ve tornada ust kapak sibop ayarı ve alıştırması,piston gömleklerinin honlanması gibi işlemler ile 1250 TL bana maal oldu.Hadi hayırlısı motoru sıfırladım.Yarın inşallah toplarız :)

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:47 ----------

Bu gün benim için çok yorucu bir gündü :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun arkadaşlar hepinizden allah razı olsun.Bugünde mont,eldiven,balaklava(bu ismi niye koymuşlar anlamadım:)) kargodan gelmiş.Ayrıca -motosikleti fark edin-çıkartma hediyesi gelmiş onları arabama yapıştıracağım.:cherry: Şöyle bir giydim tam takım hepsi çok yakıştı :). Yanlız kaskı da takınca nefes almakta zorlandım bi garip oldum. Ama değer 10 yıllık özlem sonunda bitecek inşallah.

Şimdi bir sorunum var; Motoru ankara-emek' 4.44 motordan alacağım.Evim sincan'da yaklaşık 25 km var.Emekten sincana nasıl getireceğim.Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.Dengede bir sorunum yok yani düz yolda giderim;ancak rampa yukarı,ışıklarda dur kalk,eskişehir yolu,dolmuşçuların,belediye otobüslerinin ani şekilde durmaları gibi anlardan çok korkmaktayım.Bayideki usta 1-2 saat öğretecek ama iş yine bizde bitecek.Hiç uğraşmayıp bizim kamyonete yükleyip getirsem mi:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Merhaba arkadaşlar :) merianne kardeş hayırlı olsun. Güle güle kullan.
Bildiğiniz gibi benim motor yağ eksiltiyordu.Bu gün sabah motoru Mert ustanın orda söktük.Durum içler acısı
.Benden önceki sahibi nin hataları yüzünden üst ekzantirik grubu komple+zincirleri,bütün siboplar,piston sekman krank,ve tornada ust kapak sibop ayarı ve alıştırması,piston gömleklerinin honlanması gibi işlemler ile 1250 TL bana maal oldu.Hadi hayırlısı motoru sıfırladım.Yarın inşallah toplarız :)
Bu gün benim için çok yorucu bir gündü :)

hayırlı uğurlu olsun. üst kapağa ve egzantirik zincirine ne olmuş ki? (hadi zincir ve supap keçeleri eskir anlarım da supapların sıkıntısı neydi?)

Sağolun arkadaşlar hepinizden allah razı olsun.Bugünde mont,eldiven,balaklava(bu ismi niye koymuşlar anlamadım:)) kargodan gelmiş.Ayrıca -motosikleti fark edin-çıkartma hediyesi gelmiş onları arabama yapıştıracağım.:cherry: Şöyle bir giydim tam takım hepsi çok yakıştı :). Yanlız kaskı da takınca nefes almakta zorlandım bi garip oldum. Ama değer 10 yıllık özlem sonunda bitecek inşallah.

Şimdi bir sorunum var; Motoru ankara-emek' 4.44 motordan alacağım.Evim sincan'da yaklaşık 25 km var.Emekten sincana nasıl getireceğim.Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.Dengede bir sorunum yok yani düz yolda giderim;ancak rampa yukarı,ışıklarda dur kalk,eskişehir yolu,dolmuşçuların,belediye otobüslerinin ani şekilde durmaları gibi anlardan çok korkmaktayım.Bayideki usta 1-2 saat öğretecek ama iş yine bizde bitecek.Hiç uğraşmayıp bizim kamyonete yükleyip getirsem mi:pale:

hocam bence acilen koruma demiri ya da takoz da alıp taktırın. 0 motor almışsınız, sonra düşürünce içiniz acımasın...

hayırlı olsun. en olmadı 2ye takıp sakin sakin gidersiniz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Ben aldığımda motorda ses vardı.Sibop veya şin sesi diye fazla önemsemedim. Mert ustada sökmeden kesin bişey söyleyemedi.Yağ yakma ve ses arttı en son bu sabah mahalleden çıkarken motor artık yeter dedi.Önceki sahibi toplatmış 1 kere toplayan vatandaşta motor sadece yürsün diye toplamış.
Kim ne derse desin HYOSUNG gerçekten sağlam motor yapmış.Ölüsü bile gidiyor:)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kafama takılan iki konu var beni aydınlatır mısınız... en azından almak isteyip te burayı okuyanlar da sorularına yanıt bulmuş olur.

yolcu konforu nasıl?
depo içi çabuk paslanıyor diyorlar aslı var mıdır?
bir de arka teker frenlemede ve virajda salınım yapıyor, arkası basmıyor diyorlar. (aklıma lastik kalitesi, basıncı ve amortisör ayarı geldi direk...)

teşekkürler. :rendeer:

bir de güncel rakamlarla benzin sarfiyatı nedir?
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
yolcu konforu diye bişey yok.
depo içi kesinlikle paslanmıyor kim dediyse sallamış işkembeden.
motorun agırlığı önde olduğu için arka kitliyor istediğin kadar lastik tak amortisörle oyna farketmez.
efendi sürersen 90 ı geçmeden 3.5 litre falan yakıyor. agresif sürersen ise 5.5 litreyi çok rahat görebilirsin.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motoru salı veya çarşamba günü teslim alacağım.Güvenlik açısından ne gibi ürünler almalıyım.Öncelikle alacaklarım: Branda,zincir,alarm.Başka alınması gereken ne olabilir ? Ben kafes yapmayı düşünüyorum,binanın altında motorun gireceği bir cep var oraya bir kafes yapayım diyorum mantıklı olur mu sizce?

Cometlere;jant şeridi,tank ped vb. aksesuarlar yakışıyor mu ? Tavsiye edeceğiniz ürünler var mı ? motorun rengi siyah
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst