Orco ve Panic arkadaşlar her ikinize de hızlı yanıt için teşekkürler...
Ama durum "Eyvah Eyvah"lık ... O kadar da hazırlamıştım ki kendimi Kanuni 250 GT'ye
Orco kaçırma der (en azından Hysoung için), Panic aman ha der... Eeee ben ne halt edeceğim şimdi???
Geçtiğimiz yıl 150 Windy alırken de çekincelerim vardı çok sıkıntı duymadım işin gerçeği. Ama dostum sonuçta kaba olacak belki ama ne kadar köfte o kadar ekmek... Şu Honda'nın çıkardığı yeni NC 700 S ve X'lere de baktım ama çarpı 2 lik bir durum. Tabi biri 250 cc diğeri 670 cc ama sonuçta ben bu motosikleti sadece bahar ve yaz aylarında keyif/hobi amaçlı daha çok da doğaya salabilmek için kullanacağım. Çalıştığım şirketin sağladığı bir araç var ve ulaşımımı bununla çözüyorum. 150 cc çoğu zaman yetmiyor 250 cc'de de Çin'lilerden se Kanuni'yi tercih ediyorsun.
İkinci el işine gelince de bilmem katılır mısınız ama tam ve tam bir kumar. Çok şanslı olabilirsin ama ya olmazsan???
Ha bir de demeden geçemeyeceğim bu 9448 TL yi bulunduğum yerdeki Beko bayinin banka ile özel anlaşması sayesinde sadece % 13'lük bir vade farkı ile 36 ayda ödeyeceğim. Ayda 300 TL dan daha az bir taksiti olacak bana. Hal böyle olunca da bütün oklar Kanuni'yi gösteriyor. Ama işte Kanuni

))
Evet servis konusunu ben de farkettim ama yaşadığım yere 45 km uzakta (Turgutlu'da) yetkili servisi var ST Kanuni'nin. Satan kişi için ise durum pek Panic'in dediği gibi değil. Bayiliği bu sene almış ben öğrettim neyin ne olduğunu. Kanuni 250 GT alacağım dedim bizde öyle bir model yok size Phantom verelim dediler
Sonuç??? Ne halt edeceğim ben...
Sevgiler