Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
ya arkadaş zincir alayım dedim kanuninin zincir fiyatı 190 TL ohaa be:pr:. orjinali alıyorsun taş çatlasa 20 bin kullanırsın geçen sene 150 tl japon xring aldım 40 bin km gittim..Karaköy de bulunan zincir dükkanların da yaptırabilirmiyim acaba:silent:
Neden yeniden japon xring almıyorsun?
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Değerli Arkadaşlar,

Herkese merhabalar...

Geçtiğimiz bahar bu iki teker sevdası acaba beni sarar mı diye gittim bir Kanuni 150 Windys aldım... Yaşım biraz geçgin bu yaştan sonra ne olur olmaz olur da kullanmazsam/kullanamazsam diye ucuz yollu birşeylerle başlayayım dedim. Sarmak ne kelime adeta aşık oldum ve mesai saatlerinin bitimini iple çektim bütün bahar ve yaz döneminde.

Muhteşem keyif aldım, çevremizdeki tüm dağ, dere, tepe, şelale, göl vs noktaları keşfettim. Şimdi bu sevdayla hani derler ya kanım bitlendi bir boy büyüyeyim dedim ama elimdeki para da Japon'ların sıfırını almaya yetmiyor. Ölçtüm biçti sonunda Kanuni 250 GT almaya karar verdim. Baktığın zaman benim bütün taleplerime yanıt verebiliyor. Gücü iyi, görüntüsü iyi, fiyatı iyi...

Ve bu kapsamda kısmetse önümüzdeki hafta 9,448 TL ödeyip bir adet alacağım.

Ancak siz değerli arkadaşların bu motosiklet ile ilgili görüş ve önerilerini mutlaka duymak isterim. Kronik sorunları var mı? Az para vermeyeceğim verdikten sonra eyvah ne yaptım demeyi istemem.

Zahmet olmazsa çok özet olarak bir kullanıcı gözüyle bir-iki satır karalayabilir misiniz lütfen?

Hikmet
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hikmet hocam hayırlısı olur inşallah. Benim GT'de çok tecrübem yok ama Hyosung'u bilirim (gerçi adı Kanuni ST oldu ya neyse) parasını kesinlike hakeden motosikletlerdir. GT'de daha çok yeni olduğum için yorum yapmak yanlış olur, ama son motosikletim olan CBF 150'den sonra güç anlamında epey beklentilerimi karşıladı diyebilirim.

Şimdiye kadar 250 cc-650 cc-150 cc motosiklet kullandım diyebilirim ki eğer sürekli uzun yol yapmıyorsanız en ideali 250 cc'dir. Şimdiden hayırlı olsun diyelim pişman olmayacağınıza eminim ben.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Değerli Arkadaşlar,

Herkese merhabalar...

Geçtiğimiz bahar bu iki teker sevdası acaba beni sarar mı diye gittim bir Kanuni 150 Windys aldım... Yaşım biraz geçgin bu yaştan sonra ne olur olmaz olur da kullanmazsam/kullanamazsam diye ucuz yollu birşeylerle başlayayım dedim. Sarmak ne kelime adeta aşık oldum ve mesai saatlerinin bitimini iple çektim bütün bahar ve yaz döneminde.

Muhteşem keyif aldım, çevremizdeki tüm dağ, dere, tepe, şelale, göl vs noktaları keşfettim. Şimdi bu sevdayla hani derler ya kanım bitlendi bir boy büyüyeyim dedim ama elimdeki para da Japon'ların sıfırını almaya yetmiyor. Ölçtüm biçti sonunda Kanuni 250 GT almaya karar verdim. Baktığın zaman benim bütün taleplerime yanıt verebiliyor. Gücü iyi, görüntüsü iyi, fiyatı iyi...

Ve bu kapsamda kısmetse önümüzdeki hafta 9,448 TL ödeyip bir adet alacağım.

Ancak siz değerli arkadaşların bu motosiklet ile ilgili görüş ve önerilerini mutlaka duymak isterim. Kronik sorunları var mı? Az para vermeyeceğim verdikten sonra eyvah ne yaptım demeyi istemem.

Zahmet olmazsa çok özet olarak bir kullanıcı gözüyle bir-iki satır karalayabilir misiniz lütfen?

Hikmet

hikmet bey motosiklet sevdanızı takdir ediyorum ancak kanuni denen firmadan motosiklet alırken şunlara dikkat etmeniz gerekecek.
1- motosikleti satana kadar size en kral müşteri muamelesi yapacaklar ancak sasdece satana kadar parayı alıp ceplerine koyduktan sonra yüzünüze bile bakmayacaklar.
2- motosikletiniz garanti kapsamına giren bir sebeple arızalansa bile kesinlikle kullanıcı hatası diyecekler ve garantiye sokmamak için ellerinden geleni yapacaklar.
3- yaşadığınız şehir olan manisada sakın kanuni servisi var diye güvenmeyin çünkü kanuni ve s&t kanuni farklı firmalar gibi davranarak s&t olan motoru normal kanuni servisleri bakmıyor bile, gerekçesi ise s&t nin anahtar takımı farklı kuralkan s&t servisi vermek için bunun anahtar takımını almasını şart koşuyor servislerde bunu almadığı için hizmet vermiyorlar.
4-alacağınız motorun lastikleri shınko marka olacak ve sizin can güvenliğinizi sağlayamacak
5- gt 250 lerin şasesi karyola profilinden bükme gibi benim kesinlikle hoşuma gitmiyor.
6- motor ısındıktan sonra ne yaparsanız yapın boşa geçme problemleri yaşayacaksınız.
7-kanunide yedek parça fiyatları çok fahiş memleketimizdeki bir sürü insan yedek parçalarını koreden getirtiyor.
özetle gidip 0 km motor alma derim sana benim nacizane tavsiyem 2010 model 6000-6500tl civarlarında temiz bir makina alman.
zaten beni dinlemeyip aldığında ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksın.
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Orco ve Panic arkadaşlar her ikinize de hızlı yanıt için teşekkürler...

Ama durum "Eyvah Eyvah"lık ... O kadar da hazırlamıştım ki kendimi Kanuni 250 GT'ye :)

Orco kaçırma der (en azından Hysoung için), Panic aman ha der... Eeee ben ne halt edeceğim şimdi???

Geçtiğimiz yıl 150 Windy alırken de çekincelerim vardı çok sıkıntı duymadım işin gerçeği. Ama dostum sonuçta kaba olacak belki ama ne kadar köfte o kadar ekmek... Şu Honda'nın çıkardığı yeni NC 700 S ve X'lere de baktım ama çarpı 2 lik bir durum. Tabi biri 250 cc diğeri 670 cc ama sonuçta ben bu motosikleti sadece bahar ve yaz aylarında keyif/hobi amaçlı daha çok da doğaya salabilmek için kullanacağım. Çalıştığım şirketin sağladığı bir araç var ve ulaşımımı bununla çözüyorum. 150 cc çoğu zaman yetmiyor 250 cc'de de Çin'lilerden se Kanuni'yi tercih ediyorsun.

İkinci el işine gelince de bilmem katılır mısınız ama tam ve tam bir kumar. Çok şanslı olabilirsin ama ya olmazsan???

Ha bir de demeden geçemeyeceğim bu 9448 TL yi bulunduğum yerdeki Beko bayinin banka ile özel anlaşması sayesinde sadece % 13'lük bir vade farkı ile 36 ayda ödeyeceğim. Ayda 300 TL dan daha az bir taksiti olacak bana. Hal böyle olunca da bütün oklar Kanuni'yi gösteriyor. Ama işte Kanuni :)))

Evet servis konusunu ben de farkettim ama yaşadığım yere 45 km uzakta (Turgutlu'da) yetkili servisi var ST Kanuni'nin. Satan kişi için ise durum pek Panic'in dediği gibi değil. Bayiliği bu sene almış ben öğrettim neyin ne olduğunu. Kanuni 250 GT alacağım dedim bizde öyle bir model yok size Phantom verelim dediler :)

Sonuç??? Ne halt edeceğim ben... :)

Sevgiler
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
valla madem o kadar parayı ayırdın bütçe olarak git 2003-2004 model fazer al veya yamaha tdm 850 al, suzuki bandit al, araştır ne makinalar var alınabilecek.
kredi çektikten sonra dert değil bu işler.
hatta 10.000 tl paraya 2002 model aprilia caponord alırsın enduroya binersin motosiklete bindiğini anlarsın.

buradan duyuru yapayım elinde aprilia caponord olan varsa 2010 model cometimle takas etmeye hazırım.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hikmet hocam panic adak'ın haklı olduğu yerler var. Ben şimdiye kadar hiç Kanuni'ye bulaşmamış biri olarak için iç yüzünü bilmiyorum ama iyi duyumlar aldığımda söylenemez.

Son yazdıklarınızdan sonra (özellikle doğaya salabilmek için) size enduro önerebilirim. O fiyatlara pekala Honda Falcon alabilirsiniz, o motorda isteklerinizi oldukça karşılayacaktır.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Orco ve Panic arkadaşlar her ikinize de hızlı yanıt için teşekkürler...

Ama durum "Eyvah Eyvah"lık ... O kadar da hazırlamıştım ki kendimi Kanuni 250 GT'ye :)

Orco kaçırma der (en azından Hysoung için), Panic aman ha der... Eeee ben ne halt edeceğim şimdi???

Geçtiğimiz yıl 150 Windy alırken de çekincelerim vardı çok sıkıntı duymadım işin gerçeği. Ama dostum sonuçta kaba olacak belki ama ne kadar köfte o kadar ekmek... Şu Honda'nın çıkardığı yeni NC 700 S ve X'lere de baktım ama çarpı 2 lik bir durum. Tabi biri 250 cc diğeri 670 cc ama sonuçta ben bu motosikleti sadece bahar ve yaz aylarında keyif/hobi amaçlı daha çok da doğaya salabilmek için kullanacağım. Çalıştığım şirketin sağladığı bir araç var ve ulaşımımı bununla çözüyorum. 150 cc çoğu zaman yetmiyor 250 cc'de de Çin'lilerden se Kanuni'yi tercih ediyorsun.

İkinci el işine gelince de bilmem katılır mısınız ama tam ve tam bir kumar. Çok şanslı olabilirsin ama ya olmazsan???

Ha bir de demeden geçemeyeceğim bu 9448 TL yi bulunduğum yerdeki Beko bayinin banka ile özel anlaşması sayesinde sadece % 13'lük bir vade farkı ile 36 ayda ödeyeceğim. Ayda 300 TL dan daha az bir taksiti olacak bana. Hal böyle olunca da bütün oklar Kanuni'yi gösteriyor. Ama işte Kanuni :)))

Evet servis konusunu ben de farkettim ama yaşadığım yere 45 km uzakta (Turgutlu'da) yetkili servisi var ST Kanuni'nin. Satan kişi için ise durum pek Panic'in dediği gibi değil. Bayiliği bu sene almış ben öğrettim neyin ne olduğunu. Kanuni 250 GT alacağım dedim bizde öyle bir model yok size Phantom verelim dediler :)

Sonuç??? Ne halt edeceğim ben... :)

Sevgiler

az biraz daha dişini sık suzuki inazuma 250 geliyor
ben de senine aynı durumdayım :)
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Sevgili Jackonbir,

Yazdım tabi hemen Suzuki'ye... Gelen yanıt aynen cut&copy aşağıda...


Sayın Güreş,

GW250 Inazuma Temmuz-Ağustos aylarında önce Almanya, Ağustos-Eylül aylarında da Türkiye’ de satışa sunulmak üzere hazırlanmaktadır. Yakında internet sitemizde ürünle ilgili bilgilere ulaşacaksınız. Perakende fiyatını iddialı bir düzeyde tutmaya çalışacağız.

Saygılarımızla,
Ali E. KARAKOC
SUZUKI A.S.


ÇOK GEÇ ABİ YAAAAAAA, BU SEZON KAÇAR :-(

Ben yine bi GT 250 alayım bari :)))

---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:32 ----------


YA BİR D HOŞ Kİ :-(((
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Değerli Arkadaşlar,

Herkese merhabalar...

Geçtiğimiz bahar bu iki teker sevdası acaba beni sarar mı diye gittim bir Kanuni 150 Windys aldım... Yaşım biraz geçgin bu yaştan sonra ne olur olmaz olur da kullanmazsam/kullanamazsam diye ucuz yollu birşeylerle başlayayım dedim. Sarmak ne kelime adeta aşık oldum ve mesai saatlerinin bitimini iple çektim bütün bahar ve yaz döneminde.

Muhteşem keyif aldım, çevremizdeki tüm dağ, dere, tepe, şelale, göl vs noktaları keşfettim. Şimdi bu sevdayla hani derler ya kanım bitlendi bir boy büyüyeyim dedim ama elimdeki para da Japon'ların sıfırını almaya yetmiyor. Ölçtüm biçti sonunda Kanuni 250 GT almaya karar verdim. Baktığın zaman benim bütün taleplerime yanıt verebiliyor. Gücü iyi, görüntüsü iyi, fiyatı iyi...

Ve bu kapsamda kısmetse önümüzdeki hafta 9,448 TL ödeyip bir adet alacağım.

Ancak siz değerli arkadaşların bu motosiklet ile ilgili görüş ve önerilerini mutlaka duymak isterim. Kronik sorunları var mı? Az para vermeyeceğim verdikten sonra eyvah ne yaptım demeyi istemem.

Zahmet olmazsa çok özet olarak bir kullanıcı gözüyle bir-iki satır karalayabilir misiniz lütfen?

Hikmet

ben olsam biraz daha bekler suzuki inazuma gw 250 alırdım, eminim ki daha çok beğeniceksiniz, isterseniz birazda bu modeli araştırın, eksiği yok fazlası var ;)
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
ben olsam biraz daha bekler suzuki inazuma gw 250 alırdım, eminim ki daha çok beğeniceksiniz, isterseniz birazda bu modeli araştırın, eksiği yok fazlası var ;)

Ama en iyi ihtimalle Ağustos-Eylül gibi gelecek derler. Yani bu sezon kaçar. Zaten (hem tatlı su motorcusu olduğumdan hem de işimin yoğunluğunun kış dönemine rastlmasının gereği) sadede Nisan-Ağustos arası kullanabiliyorum...

Ben alacağım bu GT 250'yi galiba... :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ama en iyi ihtimalle Ağustos-Eylül gibi gelecek derler. Yani bu sezon kaçar. Zaten (hem tatlı su motorcusu olduğumdan hem de işimin yoğunluğunun kış dönemine rastlmasının gereği) sadede Nisan-Ağustos arası kullanabiliyorum...

Ben alacağım bu GT 250'yi galiba... :)

Hocam eziyet etme kendine, al 2.el temiz bir GT bak keyfine. Baktın beğenmiyorsun satarsın alırsın GW 250'yi o zaman. En fazla 500-750 TL zarar edersin o da en fazla diyorum. Seninde gönlün anladığım kadarıyla GT'de.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Teşekkürler Arjantinli69, seninde tekerin düz bassın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

Güray arka çanta demirinin fotolarını istemiştin. Bu sabah çektim daha sıcak sıcak :)





 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Teşekkürler Arjantinli69, seninde tekerin düz bassın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

Güray arka çanta demirinin fotolarını istemiştin. Bu sabah çektim daha sıcak sıcak :)

[url]http://img706.imageshack.us/img706/661/32487187.jpg[/URL]
[url]http://img33.imageshack.us/img33/2429/43691897.jpg[/URL]
[url]http://img140.imageshack.us/img140/8941/70151827.jpg[/URL]
[url]http://img267.imageshack.us/img267/6404/48856928.jpg[/URL]
[url]http://img214.imageshack.us/img214/2462/72453634.jpg[/URL]

Eyvallah ağabey Teşekkür ederim. Aynen düşündüğüm gibi :) Fakat bunu yaptıktan sonra artçı ona yaslanarak trafikte yol yaparsak düşme olasılığım yüksek anca uzun yolda yaslanmasına izin verebilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst