Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Belki denemiş olsaydım ve aradaki farkı bilseydim değiştirebilirdim ama neyse oldu artık :) Bir ara bir buluşma organize etmeyi düşünüyordun var mı bir gelişme? Bende aslında başka bir Comet deneyip benimki ile arada fark varmı test etmek istiyorum, yada senin gibi kullanan birinin benim motoru test edip herhangi bir farklılık varmı bakmasını isterdim. Eğer bir buluşma olursa bu fırsatı değerlendirmek isterim.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Belki denemiş olsaydım ve aradaki farkı bilseydim değiştirebilirdim ama neyse oldu artık :) Bir ara bir buluşma organize etmeyi düşünüyordun var mı bir gelişme? Bende aslında başka bir Comet deneyip benimki ile arada fark varmı test etmek istiyorum, yada senin gibi kullanan birinin benim motoru test edip herhangi bir farklılık varmı bakmasını isterdim. Eğer bir buluşma olursa bu fırsatı değerlendirmek isterim.

Önümüzdeki haftadan sonra havalar ısınacak Mart sonu Nisan başı gibi bir organizasyon yapabiliriz.

Sarıyer de Sahilde sabah kahvaltısı sonrasında
Garipçe , RumeliFeneri, Demirciköy, Kilyos, Gümüşdere, Zekeriyaköy, Bahçeköy, Maslak Şeklinde güzel bir tur yapabiliriz.

O gün geldiğinde Benim Cometi kullanarak aradaki farkları değerlendirebilirsin. O gün geldiğinde zaten detaylar dökülür ortaya :)


[yt]ve-jVLIQxAE[/yt]

[yt]2FKG3KB9g0M[/yt]

:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
O güzergah gayet güzel bizim motorlar için :) Havalar ısınsında ayarlarsan bende seve seve katılmaya çalışırım.
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Ben 2006 cometime debriyaj balatası arıyorum internette baktıgım fiyatlar 150 160 tl daha uygun fiyatlara yada başka bi marka modelin uyumlu balatası hakkında bilgisi olan varmı_?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
6 Liraya bundan iyisini bulamazsın Çok güzel maşşallah temizde duruyor. Ama yinede sen bir ustaya göster ne olur ne olmaz...

Hakkında hayırlısı olur inşallah.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
peki şişli yakınlarında kime baktırabilirim.iyi bi usta olsun ki gözüm arkada kalmasın :p gerçi parayı mayısın 5inde tamamlayabileceğim.ama şimdiden bakmalı :)
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
15
dostlar 2145 km deki GT me fuardan 600 tl ye Michelin Pilot Power 120/60 ZR 17 -- 160/60 ZR 17 aldım ve bagcılarda Oktay ustada taktırdım sinkoları cöpe salladım fakat havalar yuzunden test edemedim :(
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
dostlar 2145 km deki GT me fuardan 600 tl ye Michelin Pilot Power 120/60 ZR 17 -- 160/60 ZR 17 aldım ve bagcılarda Oktay ustada taktırdım sinkoları cöpe salladım fakat havalar yuzunden test edemedim :(

Hemen Test edicem diye viraj yapmaya ani durmalar yapmaya vs.vs. çalışma. 500 600 Km lastiğinin rodajının bitmesini bekle yavaş yavaş ısındıra ısındıra başla..

Hayırlı olsun güle güle kullan. Tekerine taş değmesin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

İstanbul GT250 Comet'ciler Grubu Katılmak için tıklayın..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ben 2006 cometime debriyaj balatası arıyorum internette baktıgım fiyatlar 150 160 tl daha uygun fiyatlara yada başka bi marka modelin uyumlu balatası hakkında bilgisi olan varmı_?

orjinali dışında bulabileceğin tek balata newfrendir ve kesinlikle tavsiye etmiyorum ..orjinali kullandım 40 bin de değiştirdim son 25 bin de 2 kere newfren balata değiştirdim..
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar İstanbul içinde 2009-2010 enjeksiyonlu,kazasız ve temiz bir GT 250 arıyorum. Önerdiğiniz motorlar varsa öm beklerim.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar şu motorla benim motoru takas etmek istedim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kutahyada-tekk-71995957/detay/

ancak sahibi şunu yazmış ;

"evrakları tam yalnız motor vites 2 de tırtıklama yapıyor yürümesine engel değil motorun fiyatı ondan aşşada en fazla 500 tl yapar masrafı sol ayna kırık sapı var ayna yok sol ön çamurluk granajı çatlak baska yanlarda ufak çizikler var bu kadar saygılar"

vites dişlisini değiştirmek 500 tl rutarmı abilerim :silent:
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
500 TL bana biraz pahalı geldi her ne kadar bu konuda bilgi sahibi olmasamda. Bende CBF'i takas etmek için görüşmüştüm bu arkadaşla, fakat motorunun üstüne para istediği için vazgeçmiştim. Motor biraz hırpalanmış gibi görünüyor tabi bu izlenimim sadece fotolarından, yakından bakmak lazım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
500 TL bana biraz pahalı geldi her ne kadar bu konuda bilgi sahibi olmasamda. Bende CBF'i takas etmek için görüşmüştüm bu arkadaşla, fakat motorunun üstüne para istediği için vazgeçmiştim. Motor biraz hırpalanmış gibi görünüyor tabi bu izlenimim sadece fotolarından, yakından bakmak lazım.

banada fazla geldiği için zaten sorayım dedim buradaki abilere birde motor yaptıran hiç oldumu gt250 yi kaç para tutar tahmini km49bin olunca sizin dediğiniz gibi hırpalanmışsada motoruda bitik olabilir kütahyadan bir abiye baktırayım en iyisi
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
s.a. arkadaşlar bir arkadaşa temiz 25000 i geçmemiş 2008 ve üzeri comet arıyorum bildik tanıdık satan arkadasınız var mı 5000 tl bütçemiz var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst