- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
Teşekkür ederim iyi dileklerin için
Belki denemiş olsaydım ve aradaki farkı bilseydim değiştirebilirdim ama neyse oldu artık
Bir ara bir buluşma organize etmeyi düşünüyordun var mı bir gelişme? Bende aslında başka bir Comet deneyip benimki ile arada fark varmı test etmek istiyorum, yada senin gibi kullanan birinin benim motoru test edip herhangi bir farklılık varmı bakmasını isterdim. Eğer bir buluşma olursa bu fırsatı değerlendirmek isterim.