Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328

kanka sitede araştırdım parçası bulunmuyormuş sorunlu makinaymış fabrikasıda kapanmış belde yamayla ortaklıkmı bitmiş nee yani anlıcan hiç hayırlı bir haber yok hakkında..
kanuniyi iyice ararştırdım bide sitede test edilmiş makine sağlam onayı almış.. kanuni için hep artıvar hemde 2000 tlye 2008 alına biliyorr yamahanın parçasıda çok pahalıymışş vazgeçtim kankaa enduroda karar kıldım hemde kolay alabilirimm onu hayırlısıysa.. bide 200cc öteki125....

yanlışmıyım bilmiyorum:mrgreen:
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
32
Herkese iyi akşamLar 2006 model 250 comet motorum var henüz 15.000 gayette memenumum ama tek bi sıkıntım var 6-7 devirlerden geçerken belli bir süre gaz yemiyor motor bunun nedeni sizce ne olabilir ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
arkadaslar öncelikle hepinize iyi aksamlar. bu motoru almayı dusunuyorumda kafama takılan bikac soru var yardımcı olursanız cok sevinirim.

1. boyum 167. bu motoru alırsam ayagım tam yere degermi yoksa parmak ucuylamı basarım yere?
2. su anda scooterım var ve ilk motorum yani hayatımda hiç vitesli bir arac kullanmadım ne motor ne araba sadece scooter kullandım. sizce bu motor uygunmudur ilk kullanım için. temkinli ve dikkatli bir surucuyumdur.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Boy konusunda şöyle yardımcı oluyum. Boy 1.78 ve durum şöyle
Ayaklar tam basıyo ve hatta dizleri bükmek zorunda kalıyorum.



Vites konusunda ise enazından işin teorik kısımını yutmuş olmak gerekiyor. Ondan sonrası senin becerine kalıyor ama şu var hız tutkun varsa motorun dibini sık sık görürüm diyorsan hiç 250 cc ye zıplama 125-150 cc birşey al (ybr 125, cbf 150). Gerçi hız olayı onlardada tehlikeli ama enazından daha hafif daha yavaş kontrolü daha kolay.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaslar öncelikle hepinize iyi aksamlar. bu motoru almayı dusunuyorumda kafama takılan bikac soru var yardımcı olursanız cok sevinirim.

1. boyum 167. bu motoru alırsam ayagım tam yere degermi yoksa parmak ucuylamı basarım yere?
2. su anda scooterım var ve ilk motorum yani hayatımda hiç vitesli bir arac kullanmadım ne motor ne araba sadece scooter kullandım. sizce bu motor uygunmudur ilk kullanım için. temkinli ve dikkatli bir surucuyumdur.

boyun 1.67 ise biraz zorlanırsın haberin olsun. alışana kadar diyemiycem ayağının tamamının basacağını zannetmiyorum. motor 170 kg ,hafif bir eğimde geri alman çok zor olacaktır. ben 169' um bot giyiyorum bir yokuş ta geri alamya çalışınca selem ıslanıyor :queen: . ama illaki alıcam bunu diyorsan binersin tabiki.. limitlerini bilyorsan herhangibir motosikletten farkı yok cometin. (bence)
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
cruiserden inip bu tarz naked yada enduro tarzlara binmek iyimi olur arada kaldım valla..boy olarakta kurtarıyoz (1.79 ) ya bunu alıcaz yada gv250..okuduğum kadarıyla sıkıntı yaratmayan bir makine..motoru uzun yolda tecrübe de eden var (ismi lazım değil :p ) ama bunun tek sıkıntısı çanta sanırım..bende çantasız zor kullanırım gibi...herkese kazasız sürüşler..
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
arkadaşım canta sorunu var demişsin ama cometlerin birçoğunda çanta var gördügüm ve gayette yakışıyor 46 lt çanta güzel duruyor ebat açısından bilgin olsun çanta takarsın ha ama demirciden ona uygun demir yaptırman lazım onuda burdan birkaç kişi yaptırmıştı:)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Arkadaşlar herkese merhabalar. Bende 1.5 ay oldu Comet ailesine katılalı ama pek siteye girip paylaşımda bulunma fırsatım olmadı yeni motorumla gezmekten:)

Motor hakkındaki izlenimlerim gayet iyi eğer almayı düşünenler olursa belki yardımcı olur biraz izlenimlerim. Alet gerçekten 250cc bir motosiklet için tatmin edici güç ve torka sahip. Bunun yanısıra uzun yolda da rahatlıkla seyahat edilebilir. Ben İzmirdeyim motoru İstanbuldan aldım ve kullanarak geldim. 110-120 km arası sabitledim ne motor yoruldu nede ben. İlk motorum Cbf 150 olduğu içinmi bilinmez bana yeterli geldi hızlanması, gücü v.s

Kalitesine gelirsek şayet tamamen kullanıcıda bitiyor iş:cat: Ben Cbf 150 yi alırkende yapma etme, alma, dert olur, motor aksamı dandik gibi yorumlar çok duydum ama tık bile demeden 42.000 km ve hergün bindim ve halada biniyorum. Bu motorlada sürekli 140-150 ve üstü hızlarda gidilirse dandik motor olur evet ama adam akıllı kullanılırsa sorun açacağını düşünmüyorum.

Yardımınıza ihtiyaç duyduğum birkaç konu var aydınlatırsanız sevinirim.

1. Yakıt tüketimi nasıldır sizin motorlarınızda? Şehir içi ve dışı olarak?
2. Buji değeri nedir? Kataloğunda standart tip CR8E yazıyor bunumu kullanıyorsunuz? İridyum kullanan varmı?
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
arkadaşım canta sorunu var demişsin ama cometlerin birçoğunda çanta var gördügüm ve gayette yakışıyor 46 lt çanta güzel duruyor ebat açısından bilgin olsun çanta takarsın ha ama demirciden ona uygun demir yaptırman lazım onuda burdan birkaç kişi yaptırmıştı:)

eheh tamamen benim anlatım bozukluğundan kaynaklanıyor :)
aslında olayın özü, benim motorda 3 tane çanta olunca bunda da tek çanta olunca ister istemez çanta sorunu oluyor dedim o açıdan yani kendi görüşümce :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
3
şimdi daha önce vitesli motor kullanmamış arkadaşlar bu motoru aldınız diyelim..üzerine bindiginizde gerçekten agır gelecek ve diger arkadaşlarımında dedigi gibi yana hafif yattıgında toparlaması güç 170kg az degil yani:) benim şahsi kanaatim önce küçük ccli makinelerle başlayın deneyim kazanın tecrube edinin viteslere alışın daha sonra buna geçtiginizde daha rahat gelecektir.piyasada aşırı derecede kırık dökük comet var çünkü kullanıcıları hep bir hevesle alıyorlar bu motoru çogunun vitesli tecrubesi bile yok sonra sıkıntı yaşıyolar çevremde görüyorum en azından..umarım yararlı olmuuşumdur
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Bir sorum olacak

öncelikle selam ben yeni bir gt 250 kullanıcısıyım ve kafama takılan bişi var yardımcı olursanız sevinirim GT 250 ön panelde sol sinyal ile uzun far ışıgı göstergesinin arasındaki ışık nedir bılen varsa acıklarsa sevinirim şimdiden tşkler
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
öncelikle selam ben yeni bir gt 250 kullanıcısıyım ve kafama takılan bişi var yardımcı olursanız sevinirim GT 250 ön panelde sol sinyal ile uzun far ışıgı göstergesinin arasındaki ışık nedir bılen varsa acıklarsa sevinirim şimdiden tşkler

yeşil ışık mı?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hyosunglarda öyle birşey yok ama ST'lerde varmış?
img2387n.jpg
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
ewet sevgili adminim bu resimde görünenden bahsediyorum

bunu acıklayabilecek bi arkadaşvar mı merak konusu oldu bende :D
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
ilanlar da gezerken şu motoru gördüm fiyatı baya uygun geldi .evet km fazla arkadaşı aradım hep uzun yolda yapılan bir km olduğunu söyledi ..diğer ilanlara baktığımda fiyatı bence makul , elimde ki rt 125'i satıp bunu almayı düşünüyorum ne dersiniz..
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
arkadaşım o ışık boş hiçbir işe yaramıyor



tşkler bilgi icin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------

ilanlar da gezerken şu motoru gördüm fiyatı baya uygun geldi .evet km fazla arkadaşı aradım hep uzun yolda yapılan bir km olduğunu söyledi ..diğer ilanlara baktığımda fiyatı bence makul , elimde ki rt 125'i satıp bunu almayı düşünüyorum ne dersiniz..


Karar senin ama bence biraz horr kulanılmış gibi iyi bi serviste tam muayene den gecir sıkıntılı görünüyo ama fiyat olarak uygun bence
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
tşkler bilgi icin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------




Karar senin ama bence biraz horr kulanılmış gibi iyi bi serviste tam muayene den gecir sıkıntılı görünüyo ama fiyat olarak uygun bence

Uyarılarını dikkate alarak bugün ustamla birlikte motoru gördüm ilanda yazdığı gibi kullanımla ilgili oluşan ufak tefek çizikleri mevcuttu, mekanik aksamıda saat gibi çalışıyordu tabi bunlar ustamın sözleri , hayırlısı ile bi sıkıntı çıkmazsa ve motor satılmazsa en kısa zamanda havanında azizliğine maruz kalmazsam motorumu alıp aranıza katılıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst