Arkadaşlar herkese merhabalar. Bende 1.5 ay oldu Comet ailesine katılalı ama pek siteye girip paylaşımda bulunma fırsatım olmadı yeni motorumla gezmekten
Motor hakkındaki izlenimlerim gayet iyi eğer almayı düşünenler olursa belki yardımcı olur biraz izlenimlerim. Alet gerçekten 250cc bir motosiklet için tatmin edici güç ve torka sahip. Bunun yanısıra uzun yolda da rahatlıkla seyahat edilebilir. Ben İzmirdeyim motoru İstanbuldan aldım ve kullanarak geldim. 110-120 km arası sabitledim ne motor yoruldu nede ben. İlk motorum Cbf 150 olduğu içinmi bilinmez bana yeterli geldi hızlanması, gücü v.s
Kalitesine gelirsek şayet tamamen kullanıcıda bitiyor iş:cat: Ben Cbf 150 yi alırkende yapma etme, alma, dert olur, motor aksamı dandik gibi yorumlar çok duydum ama tık bile demeden 42.000 km ve hergün bindim ve halada biniyorum. Bu motorlada sürekli 140-150 ve üstü hızlarda gidilirse dandik motor olur evet ama adam akıllı kullanılırsa sorun açacağını düşünmüyorum.
Yardımınıza ihtiyaç duyduğum birkaç konu var aydınlatırsanız sevinirim.
1. Yakıt tüketimi nasıldır sizin motorlarınızda? Şehir içi ve dışı olarak?
2. Buji değeri nedir? Kataloğunda standart tip CR8E yazıyor bunumu kullanıyorsunuz? İridyum kullanan varmı?