Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
ayalık müşürü nedir? motordaki görevi nedir acaba?

ilk defa duydumda, teşekkürler :)
ayaklık müşürü birkaç işe birden yarayan ,bozuldugu zamanda adamın başına olmadık işler açan küçük bir parçadır.:p
ayaklık müşürü olan bir motor ayaklık açıkken marş basmaz,devriyajı çekip marş bassan da vitese gecirince gene stop eder motor.yani ayaklık açık unutulup da bir kaza olmasın diye yapılmış.:cat::cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaşlar uzun farım yanmıyor. ampul sağlam, elcikteki anahtar ,buton sağlam.. sigorta bulamıyorum acaba sigorta yokmu ? kablolar direk beyne gidiyor gibi sanki? bilgisi olan varsa.. teşekkürler
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
arkadaşlar uzun farım yanmıyor. ampul sağlam, elcikteki anahtar ,buton sağlam.. sigorta bulamıyorum acaba sigorta yokmu ? kablolar direk beyne gidiyor gibi sanki? bilgisi olan varsa.. teşekkürler

Farın takıldığı kısımdaki kablolar sağlammı peki? Uzunu ve kısayı ayrı kablolar kontrol ediyo orda bi temazssızlık,kopma, olabilir. Sigorta bildiğim kadarıyla tek bir sigorta vardı. Yanlış hatırlamıyorsam arka koltuğun altında ama kesin de söylemeyeyim şimdi.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
Farın takıldığı kısımdaki kablolar sağlammı peki? Uzunu ve kısayı ayrı kablolar kontrol ediyo orda bi temazssızlık,kopma, olabilir. Sigorta bildiğim kadarıyla tek bir sigorta vardı. Yanlış hatırlamıyorsam arka koltuğun altında ama kesin de söylemeyeyim şimdi.
evet arkadaşım arka koltuğun altındaki sigortadanmış problem. sigorta sağlam fakat oturduğu dişi fişde temassızlık varmış. :cat: çözülmüştür..
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
evet arkadaşım arka koltuğun altındaki sigortadanmış problem. sigorta sağlam fakat oturduğu dişi fişde temassızlık varmış. :cat: çözülmüştür..

benim uzun farımda bozuk sellektör dahi yapılamıyor acaba bahsettiğiniz sigorta akünün yanında falan mı ?
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
benim uzun farımda bozuk sellektör dahi yapılamıyor acaba bahsettiğiniz sigorta akünün yanında falan mı ?

2yl2yo0.jpg
Tam olarak burda. Arka koltukta, anahtar girişinin hizasında...
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
41
ayaklık müşürü birkaç işe birden yarayan ,bozuldugu zamanda adamın başına olmadık işler açan küçük bir parçadır.:p
ayaklık müşürü olan bir motor ayaklık açıkken marş basmaz,devriyajı çekip marş bassan da vitese gecirince gene stop eder motor.yani ayaklık açık unutulup da bir kaza olmasın diye yapılmış.:cat::cat:

o parçayı biliyordumda isminin ayaklık müşürü olduğunu yeni öğrendim, teşekkürler

çokta gerekli birşey değil bence eğer yazıldığı gibi sorunların sebebi oysa motoru alır almaz sökülmeli :)
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
benim kornamda çalışmıyor :mrgreen: sanırım komple kolda sorun var sinyallerde falan bi problem yok neyse açarım kolun içini umarım oksitlenmiştir wd 40 ile temizledikden sonra tekrar denerim
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
başıma gelmezmi hemde nasıl.otobanda sol şeridi kapatmış gidiyorum hızımda 150 falan.arkamda bir x5 var tampona yapışmıştı neredeyse.birden motor bir boguldu booooooüüüü diye ve stop etti .hemen devriyajı kaptım birde arkadakine fren lambasını görsün diye kesik kesik fren yaptım tam eşhedüenna derken valla adamda usta şöförmüş iyi bir manevrayla sıyırdı geçti beni.son 20 yıldır hiç bukadar korktugumu hatırlamıyorum.:queen::queen: sonra marşa bastım hiçbişey olmamış gibi çalıştı.servise gittim usta zaten bu motorun sorun çıkartan tek yeride o dedi.yenisin taksan da aynısı olacak iptal edelim girtsin dedi.o gün bugündür sorun yok.kesin odur diyemem ama yani bozuk yolda falan olması onu işaret ediyor.hadi kolay gelsin inşallah sonu çözersin arkadaşım.:cat::cat:

Bende ve diğer gv ci arkadaşlarda motor stop etmiyor,sadece devir oynuyor yani böüü dediğin ses var.Yine de ne olur ne olmaz ben söktüreceğim müşürü;biraz tecrübeli bir kullanıcı için gereksiz bir alet.
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
selam, motor ani gaz açışlarında anlık bir beklemeden sonra kavramaya alıyor. Ne ile ilgili olabilir?
2006 model 15500 kmde.

tşk.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
merhabalar bende 250 comet almayı dusunen bırıyım ve arıyorum merak ettgıgım cometlerın lastık ebatları ve faıtları ve hangı lastıgı onerırsınız genelde metzelermı kullanılıyor?
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
12
merhabalar bende 250 comet almayı dusunen bırıyım ve arıyorum merak ettgıgım cometlerın lastık ebatları ve faıtları ve hangı lastıgı onerırsınız genelde metzelermı kullanılıyor?

Bende arkadaşın sorusuna bir cevap bekliyorum.
Önde 110 arkada 150 lik diye biliyorum lastik genişliğini. Bir de arkaya sanırım 160 lık ta sığıyor.
Fiyat konusunda 60-70 liralık scooter lastiklerine alıştıktan sonra 400-500 biraz ağır gelicek ama ne yapalım :) Aldı mı kaliteli olmakj zorunda zira frenlerden sonra en önemli şey motorda :)
Michelen pirelli yada metzeler :)
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Bende arkadaşın sorusuna bir cevap bekliyorum.
Önde 110 arkada 150 lik diye biliyorum lastik genişliğini. Bir de arkaya sanırım 160 lık ta sığıyor.
Fiyat konusunda 60-70 liralık scooter lastiklerine alıştıktan sonra 400-500 biraz ağır gelicek ama ne yapalım :) Aldı mı kaliteli olmakj zorunda zira frenlerden sonra en önemli şey motorda :)
Michelen pirelli yada metzeler :)

Ön 110/70 17, arka 150/70 17. Lastik fiyatları genel olarak 400-500 lira civarında bazen kampanyalar oluyor tabi onlara bakmak lazım :). Markalar da michelin,dunlop,metzeller,pirelli olabilir.
:cat:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
Ön 110/70 17, arka 150/70 17. Lastik fiyatları genel olarak 400-500 lira civarında bazen kampanyalar oluyor tabi onlara bakmak lazım :). Markalar da michelin,dunlop,metzeller,pirelli olabilir.
:cat:
ön ve arka ıkısımı 400 500 cıvarı? tabı markaya gore farklılık vardır ama kullanan ve onerısı olan varmı :) netıcede tecrube ıle sabıttır
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
ön ve arka ıkısımı 400 500 cıvarı? tabı markaya gore farklılık vardır ama kullanan ve onerısı olan varmı :) netıcede tecrube ıle sabıttır

Ön arka ikisi 400-500 civarı tabi marka modele göre :). Metzeller Lazertec bu civara geliyor ben de lastik alamadan satıcam motoru ama bu lastiği gözüme kestirmiştim ön 170 lira arka da 250 lira civarında idi sanırım tekrar bakmak lazım ama emin değilim tam. :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
cbr 125'imi satışa çıkardım. duruma göre ya 0km gt250(r) yada ikinci el ninja 250 almayı planlıyorum. aslında gönlüm ve bütçem 0 km gt250(r)'dan yana fakat servislerine güvenemiyorum. şikayetimvar.com'da kuralkan ve kanuni servisleri hakkında tonlarca şikayet var. arızaların giderilememesi yedek parçaların gelmemesi vs vs.

anadolu yakasında motoru gözü kapalı güvenerek teslim edebileceğiniz, arıza teşhislerini doğru koyabilen ve motorun huyusu suyunu bilen "yetkili servis" tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
Arkadaşlar merhaba 2009 tvs apache mi abime vericem bu ay sonunda bende gt250 comet alıcam.Siyah düşünüyorum ağırlıkta ama temiz satan varsa yada bildiğiniz yardımcı olursanız sevinirim.

Herkesin Tekeri Düz Bassınnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst