Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cbr 125'imi satışa çıkardım. duruma göre ya 0km gt250(r) yada ikinci el ninja 250 almayı planlıyorum. aslında gönlüm ve bütçem 0 km gt250(r)'dan yana fakat servislerine güvenemiyorum. şikayetimvar.com'da kuralkan ve kanuni servisleri hakkında tonlarca şikayet var. arızaların giderilememesi yedek parçaların gelmemesi vs vs.

anadolu yakasında motoru gözü kapalı güvenerek teslim edebileceğiniz, arıza teşhislerini doğru koyabilen ve motorun huyusu suyunu bilen "yetkili servis" tavsiyesinde bulunabilir misiniz?

Anadolu yakasında tek servis var,kartal topselvi caddesinde YEŞİLYURT MOTOR:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaşlar comete lastik aldım geçen hafta.sirkeciden baktığım arka lastik fiyatlarını belirteyim, metzeller 230, pırellı 220, dunlop 220 tl . bunlar nakit fiyatları. ben 280 liraya mıchelın pılot actıv aldım sökme balans dahil. ayrıntıları öğrenmek isteyen özelden yazsın lütfen firma ismi vermeyeyim. ayrıca ön lastik mıchelın 220 tl.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
arkadaşlar comete lastik aldım geçen hafta.sirkeciden baktığım arka lastik fiyatlarını belirteyim, metzeller 230, pırellı 220, dunlop 220 tl . bunlar nakit fiyatları. ben 280 liraya mıchelın pılot actıv aldım sökme balans dahil. ayrıntıları öğrenmek isteyen özelden yazsın lütfen firma ismi vermeyeyim. ayrıca ön lastik mıchelın 220 tl.

hayırlı olsun yeni lastiklerin tekerin düz bassın, fiyat normal buz motora baktım şimdi.
f3swev.jpg


kullandıkça lastığın yol tutuşu hakkında bilgilendirirsen güzel olur:)
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
sağolasın. yalnız balans olayı önemli,kurşun takıldı lastiğe. sirkeciden alıp herhangibir lastikçiye yaptıracaktım fakat üstteki firma :) işini bilen adamlar. tavsiye ederim. haftaya da önü taktırırım kısmetse. yol tutuşu hakkında şimdilik virajlar sanki daha bir rahatladı, bunu söyleyebilirim. ama ön hala shınko.. değişmek gerek biran önce
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Merhaba arkadaşlar bir aksilik olmazsa ayın 12-13'ü gibi Rize-Çorum gezi planım var.İçinizde 250 Comet'le uzun yola yapan olmuştu hatta gün içinde 650 km'den fazla yol yapanlarınız vardı. Burda sormak istedigim yolda sorun yaşadınız mı? Özellikle dikkat edilmesi gereken birşey var mı? Bu arada yol boyunca hızım 100-110 km gibi olacak. Yani 7000-7500 devir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar bir aksilik olmazsa ayın 12-13'ü gibi Rize-Çorum gezi planım var.İçinizde 250 Comet'le uzun yola yapan olmuştu hatta gün içinde 650 km'den fazla yol yapanlarınız vardı. Burda sormak istedigim yolda sorun yaşadınız mı? Özellikle dikkat edilmesi gereken birşey var mı? Bu arada yol boyunca hızım 100-110 km gibi olacak. Yani 7000-7500 devir.

Şimdiden iyi eğlenceler..Uzun gezi yapan arkadaşlar hemen yaşadıklarını paylaşacaktır...

Şu motoru almak bi türlü nasip olmadı. motor bana bakıyor ekrandan ben motora ...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Merhaba arkadaşlar bir aksilik olmazsa ayın 12-13'ü gibi Rize-Çorum gezi planım var.İçinizde 250 Comet'le uzun yola yapan olmuştu hatta gün içinde 650 km'den fazla yol yapanlarınız vardı. Burda sormak istedigim yolda sorun yaşadınız mı? Özellikle dikkat edilmesi gereken birşey var mı? Bu arada yol boyunca hızım 100-110 km gibi olacak. Yani 7000-7500 devir.


Öncelikle kazasız belasız bir yolculuk diliyorum...

eğer genel bir bakım yaptırırsanız buji,yağ,hava filtresi vb hiç bir sorun yaşayacağını sanmıyorum..gideceğin yol ve yapacağın hızı düşünürsek çok rahat gidip gelebilirsin , yalnız dikkat et gaz kolunda tersine bir direnç hissedersen bir yarım saat kadar ara ver motor dinlensin çünkü o direnç elinin yorulduğuna değil gaz telinin aşırı şekilde gerildiğine ve kopma derecesine geldiğinin işaretidir. nedenini bilmiyorum ama oluyor işte :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Genel tüm bakımları tamam.(filitreler yag buji vs.. ). Bu arada Chronix sanırım sen uzun yola çıkmıştın kaç km'de mola verdin. Molalar arası150-160 km ile başlayıp azaltarak 120 km ye kadar düşürmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Genel tüm bakımları tamam.(filitreler yag buji vs.. ). Bu arada Chronix sanırım sen uzun yola çıkmıştın kaç km'de mola verdin. Molalar arası150-160 km ile başlayıp azaltarak 120 km ye kadar düşürmeyi düşünüyorum.

Ankara'ya giderken 2 kere mola vermiştim o da acelem vardı dönüşü 1 yemek molası 3 kere ortalama 15dk lık ara mola vererek yapmıştım...yapacağın yolculukta eşlik edecek birileri olursa o yol daha keyifli gidilir...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Merhaba arkadaşlar bir aksilik olmazsa ayın 12-13'ü gibi Rize-Çorum gezi planım var.İçinizde 250 Comet'le uzun yola yapan olmuştu hatta gün içinde 650 km'den fazla yol yapanlarınız vardı. Burda sormak istedigim yolda sorun yaşadınız mı? Özellikle dikkat edilmesi gereken birşey var mı? Bu arada yol boyunca hızım 100-110 km gibi olacak. Yani 7000-7500 devir.[/QUO
Comet le günlük 940 km ye kadar yol aldım. Balıkesir Havrandan Bursa Yalova İstanbul gidiş İstanbul Tekirdağ Çanakkale hattindan dönüş.Ortalama 120 km de mola verdim.O da çay ve sigara için.Hiçbir sorun yaşamadım.Bu yolculuğu da gece yaptım. Motorun bakımlı olduğu için sorun çıkmaz.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
Elınt ; bizim motorlar gün içinde 650 de gider 1650 de fakat insanoğlunun 80 km den sonra totosu ağrıyor(yada benim totom) :) bende ilk molalarımı 150 km de tutmuştum ama 3 de baktımki 80 km olmuş.. iyi kide öyle yapmışım diyorum ..her mola bir sohbet demek ,çay demek, daha iyi bir konsantrasyon demek. istanbul-çeşme yaptım yazın ortasında hemde kışlık pantolon ve korumalı çizme ile, hiç de sıkıntı yaşamadım. hayırlı yolculuklar
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
12
Haydaaa 2010 model enjeksiyonlu Sıfır GT 250 Cometler 7.200 TL ye düşmüş.
Bi satamadık bizim scooter'ı. Memlekette hiç mi scooter isteyen yok anlamadım.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yarın sabah 05:30 gibi yola çıkıyorum. Soruma cevap veren arkadaşlara tşk.:rendeer:
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
21
arkadaşlar gt 250 almayı düşünüyorum.motorun servisini kim sağlıyo,yedek parça sorunu varmı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------

arkadaşlar gt 250 almayı düşünüyorum,servisi kim veriyor,yedek parça temini nasıl,siz ne yapıyosunuz.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bende bu motorun hastasıyımm ama bütçemi aşıyorr uzun süredir aradığım motor hakkında karar verdim kanuni enduro 200 ucuz ve çok konforluymuş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst