Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı dertten yakınıyorum bende, nette araştırıdım resim buldum resmin renkli çıktısını aldım bugün bir demirciye gitim çok zahmetli iş işimde çok ben uraşamam dedi başka yer bakıcam :)
1pdu1v.jpg


Sizin motor sanırım S&T değil üsteki resim tam sizin motor için o sinyalin yanından gecen demir arka yolcu ayaklığının vidasına gidiyor oraya bağlanmış resimde tam çıkmamış belki işinize yarar.

Ben zaten bu resmi göstericem ama aynısını yaptırmıcam çünki benim motor S&T o altan giden demirin oralara kadar gitmesine gerek yok bizde arkada tutma yeri var onu sökerek onun vidalandıgı yere sabitlense kafi.

Bu arada hangimiz önce yaptırsa yada bulursa buraya yazalım :wiinkk:

aslında bu tip bişe ilerde bana da lazım bu konuda bilgisi olan veya uğraşan bilgileri paylaşsın lütfen:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
wertcvb şimdiden hayırlı olsun diyelim madem öyle :) bir önceki yazını okudumda şunu şimdiden belirtim konfor arıyrosan gidonu yükseltmek bence şart ben yükselticem, çünki sırtın 90 derece durmuyor biraz sportif motor tamam dışdan görüntü hoş oluyor ama yoruyor malesef ki ben 1.78cm boya sahibim ama ı ıh gidonu honda veya yamaha nın 125 150cc lik motorlarında kulandığı gidonla değiştircem önede Kappa ka660 cam arkayada çanta tadından yenmez sonra bu motor :cat:
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Aynı dertten yakınıyorum bende, nette araştırıdım resim buldum resmin renkli çıktısını aldım bugün bir demirciye gitim çok zahmetli iş işimde çok ben uraşamam dedi başka yer bakıcam :)
1pdu1v.jpg


Sizin motor sanırım S&T değil üsteki resim tam sizin motor için o sinyalin yanından gecen demir arka yolcu ayaklığının vidasına gidiyor oraya bağlanmış resimde tam çıkmamış belki işinize yarar.

Ben zaten bu resmi göstericem ama aynısını yaptırmıcam çünki benim motor S&T o altan giden demirin oralara kadar gitmesine gerek yok bizde arkada tutma yeri var onu sökerek onun vidalandıgı yere sabitlense kafi.

Bu arada hangimiz önce yaptırsa yada bulursa buraya yazalım :wiinkk:

Usta, yaptırmak için bir yere sordum 120TL boyasız(normal boya) fiyat çekti. 150TL ye sentetik boyalı halde yaparım dedi. Uff neymiş bu yav dedim vazgeçtim. 2.El arıyordum sanırım buldum, bizim burda cometini satan bi arkadaşın arka çanta demirini alacağım, sanırım 50-60TL civarı bi fiyata bırakır bana.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wertcvb şimdiden hayırlı olsun diyelim madem öyle :) bir önceki yazını okudumda şunu şimdiden belirtim konfor arıyrosan gidonu yükseltmek bence şart ben yükselticem, çünki sırtın 90 derece durmuyor biraz sportif motor tamam dışdan görüntü hoş oluyor ama yoruyor malesef ki ben 1.78cm boya sahibim ama ı ıh gidonu honda veya yamaha nın 125 150cc lik motorlarında kulandığı gidonla değiştircem önede Kappa ka660 cam arkayada çanta tadından yenmez sonra bu motor :cat:


eyvallah saol abi:)bende gidonu yükseltme taraftarı yım çünkü depo ya çok yakın ve çok engin gidona sahip ben enduro dan geçiyorum bu segmente ee bazı alışkanlıklarımız var tabiki öncelikle dediğiniz gibi dik oturuş pozisyonu şart.ben bu s&t gt 250 yi iskenderunda yakından inceledim şahane bence.niye biliyormusun abi ben 21 yaşındayım 90 küsür kilo 1.85 boy biz küçüklüğümüzden beri motor kullanırız ve ben şu şansa sahip olamadım büyük şehirde gözlerimizi açmadık ilçede doğduk büyüdük öle çok güzel gösterişli motosikletleri ömrü hayatımda toplasan 10 kere görmüşümdür demem o ki artık bu çin malı motosikletler baydı adamı japon modeller var 250 liklerden onlarda mubarek altın kaplama mıdır nedir alınası tipler değiller.ucuz yollu böle bi motosiklet edinmek iyi olur benim için.bikaç yıl sonra üniversite eğitimim bitecek hatay dörtyol da ikamet etmekteyim abimin yanına izmit kocaeli ne gidip çalışma şansım çok yüksek orda referanslarım var bunun akabinde yıllık izinlerde memlekete dönüşte vede hafta sonları günübirlik izmit teyken çevre illere (bursa,yalova,istanbul vs.) abim le gezi yapma olanağım da olacak artık küçük çaplı çinlerden büyük çaplara terfi etme zamanı geldiş bulunmakta ben bu S&T Kanuni gt 250 modelinde karar kıldım aldıktan sonra bile pişman olacağımı zannetmiyorum allah pişman etmesin.almadan da öncelikli olarak bilgi paylaşım sayfasına bi göz atıp siz değerli abilerimden kullanıcı bilgisi ve tecrübelerinden yararlanmak istiyorum.yardımınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim.yolunuz hep açık kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğimle sağlıcakla kalın.:mrgreen:ayrıca bu sayfanın takipçisiyim aklınıza ne gelirse yazın bizede genel kültür olur o niyetle yani:queen::rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Aynı dertten yakınıyorum bende, nette araştırıdım resim buldum resmin renkli çıktısını aldım bugün bir demirciye gitim çok zahmetli iş işimde çok ben uraşamam dedi başka yer bakıcam :)
1pdu1v.jpg


Sizin motor sanırım S&T değil üsteki resim tam sizin motor için o sinyalin yanından gecen demir arka yolcu ayaklığının vidasına gidiyor oraya bağlanmış resimde tam çıkmamış belki işinize yarar.

Ben zaten bu resmi göstericem ama aynısını yaptırmıcam çünki benim motor S&T o altan giden demirin oralara kadar gitmesine gerek yok bizde arkada tutma yeri var onu sökerek onun vidalandıgı yere sabitlense kafi.

Bu arada hangimiz önce yaptırsa yada bulursa buraya yazalım :wiinkk:

2005 model cometi olan bir arkadaşta givi marka arka çanta demiri var,birazdan gidip ölçüsünü ve kıvırma açılarını alacağım.malzeme fiyatının 10 tl'yi geçeceğini sanmıyorum,biraz kafa patlatmak lazım:)

3 lü çanta seti olan ybr den sonra çantasız motor kullanmak gerçekten işkence gibi:pale:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Arkadaş ben cometi sattım
aylardır arşivlerde yatan topic coşmuş
herkese kolay gelsin :salut:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş ben cometi sattım
aylardır arşivlerde yatan topic coşmuş
herkese kolay gelsin :salut:

demekki benim alacağım motosikleti sattın haa bu ilan heral size aitti:queen:dünya nekadar küçük şayet bu ilan sizinse:pben düşünüyordum bu motoru yavvvv:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 ----------

http://www.sahibinden.com/rossi_naked_13_000_km_de-74WQQaXQQ20164538WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------

peki arkadaşlar şu altta linkini verdiğim kinroad marka 250cc sıralı çift silindirli dik frenli motosiklet neyin necisi:)
http://www.sahibinden.com/motorumu_satiyorum-83WQQaXQQ16250244WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Usta, yaptırmak için bir yere sordum 120TL boyasız(normal boya) fiyat çekti. 150TL ye sentetik boyalı halde yaparım dedi. Uff neymiş bu yav dedim vazgeçtim. 2.El arıyordum sanırım buldum, bizim burda cometini satan bi arkadaşın arka çanta demirini alacağım, sanırım 50-60TL civarı bi fiyata bırakır bana.

Arkadaşım topiği okursan arka çanta demiri hakkında size yardımcı olabilecek gerekli bilgileri verdim. Burada herkes her şeyi biliyor- hiç bir şey bilmiyor.Okuma zahmetine katlanmıyor.Motor alacak bu topicte motor satacak (Her aklına gelen comet dışında bile) burada.Elindeki kullanıcı kitabına birzahmet bakmayıp motorun kaç litre yağ aldığını soran bu rada ,SAnkji yağını kendi degiştirecek,Comet GT 250 kullanıcıları topiğe sahip çıkın.Comet 250 ler ile ilgili akla mantığa uygun her sorunuza ben şahsen cevap vermeye hazırım
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Ben baştan sona okudum zaten sizin motorların resımelrını orta sehbayı hatta not bile aldım ramzey 125cc nın orta sehpa uyuyormus sizin motorlarda S&T degil o yüzden sizin demir bana uyar ama gerek yok daha derli toplu hallededem ben bu işi bu arada yazdım bu dkar ama tabi kim için siz yorum yaptınız bilmiyorum, enazından ben kendimi aklıyım :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Osram night braker aldım çok memnunum.H4 55/60 wat orjinal ampulu değerinde.Tavsiye ederim.

arkadaşlar az önce geriye dönük küçük bir araştırma yaptım belki işinizi görür üstteki bilgi comet ışık aydınlatması ile ilgili.alttaki linkte de el yapımı arka çanta demiri ve ramzeyin hangi modeli bilemiyorum ama verilen bilgiye göre ramzey 125 lik bir modelinin orta sehpası comet 250 liğe uyuyormuş resimler alttaki linkte;
http://img188.imageshack.us/gal.php?g=1001113a.jpg
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar orta ayaklığı merak edenler için küçük bir araştırma yaptım.aşşağıda linkini verdiğim ramzey 125 liğin ayaklığıyla üstte linkini verdiğim hyosung a uygulan mış ayaklığın benzerlik gösterdiği kanaayindeyim.haa olurda orta sehpa taktıracak olan olursa sipariş için ramzey yetkili servisine gidildiğinde şu yol izlenebilir;elinizde getirdiğiniz ramzey katologunda bu aşağıda linkini verdiğim modeli gösterip bu modelin orta sehpasını sipariş etmek istiyorum dersiniz olur biter.yardımcı olduysam ne mutlu:)saygılarr
http://www.ramzey.com.tr/rmz2010/modeller/xf125-10v.asp
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kuralkan sitesinden debriyaj sistemi fiyat listesi

satır sonundaki son rakam kdv dahil fiyatıdır


Sepete Ekle Eklenecek Miktar Stok Kodu Ürün Adı Resim No Ad. Paket Ad. Fiyat Vergiler Dahil Fiyat
21200HJ8200HPA DEBRIYAJ DISLI VE TASI GT250-GT250R3 1 1 1 227,70 268,69
21411HJ8202 DEBRIYAJ GÖBEGI GT250-GT250R 3 1 1 24,78 29,23
9169H16001 DEBRIYAJ GÖBEK PULU GT250R 5 1 1 0,43 0,50
9167H18001 DEBRIYAJ TASI PUL GT250R 6 1 1 2,58 3,04
21441HJ8201 DEBRIYAJ BALATASI GT250-GT250R 7 1 1 30,44 35,92
21451HJ8201 DEBRIYAJ ARA SACI GT250-GT250R 8 5 1 6,35 7,49
21462HJ8201 DEBRIYAJ BASKI FLANSI GT250-GT250R 9 1 1 18,54 21,87
9440H16003 DEBRIYAJ BASKI YAYI GT250R 10 5 1 1,56 1,84
23110HJ8202 DEBRIYAJ ITME ÇUBUGU 1 GT250-GT250R 12-1 1 1 17,31 20,43
23115HN9100 DEBRIYAJ ITME ÇUBUGU 2 GT250-GT250R-GT650-GT650R-ATV450 12-2 1 1 4,89 5,77
23113HJ8200 DEBRIYAJ ITME ÇUBUGU 3 GT250-GT250R 12-3 1 1 3,99 4,71
23121-38201 DEBRIYAJ BASKI RULMAN KARSILIGI GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-ATV450 13 1 1 15,39 18,16
23122HG5100 DEBRIYAJ LEVYE MILI GT250-GT250R 14 1 1 21,68 25,58
9160-15015 DEBRIYAJ BASKI RULMAN PUL GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-MS3-RX125D-RX125SM-RT125D 16 1 1 0,69 0,81
9263H15001 DEBRIYAJ BASKI IGNE RULMANI GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-ATV450 17 1 1 6,25 7,38
9282-10007 DEBRIYAJ LEVYE KEÇESI (10*20*6) GT250-GT250R-ATV450-RX125D-RX125SM-RT125D 18 1 1 2,90 3,42
9134-06010 DEBRIYAJ MILI GT250-GT250R-GT650-GT650R-ATV450-RT125D-RX125D-RX125SM 19 1 1 0,94 1,11
23271HJ8250 DEBRIYAJ LEVYESI GT250-GT250R 21 1 1 11,04 13,02

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

arka teker elemanları fiyat listesi

Sepete Ekle Eklenecek Miktar Stok Kodu Ürün Adı Resim No Ad. Paket Ad. Fiyat Vergiler Dahil Fiyat
64611HM8170120 ARKA TEKER GÖBEGI GT250-GT250R 1 1 110,01 129,81
64651HM8101 KAPLIN LASTIGI GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650 1 1 4,35 5,13
64711HM8102 ARKA TEKER AKSI GT250-GT250R 1 1 14,70 17,35
64712HJ8201 SALINCAK BAGLANTI SACI SAG GT250-GT250R 1 1 2,10 2,48
64731HM8100 ARKA TEKER BURCU GT250-GT250R-GT650-GT650R 1 1 5,76 6,80
64733HM8100 ARKA ZINCIR GÖBEK BURC GT250-GT250R-GT650-GT650R 1 1 13,96 16,48
64741HM8100 ARKA TEKER ARA MESAFE BURCU SAG GT250-GT250-RGT65-GT650R 1 1 11,44 13,50
64751HM8100 ARKA TEKER ARA MESAFE BURCU SOL GT250R-GT650-GT650R-RX125SM 1 1 7,04 8,30
65101HR8300 DIS LASTIK ARKA 150/70-17 69H GT250-GT250R 1 1 307,03 362,29
69211HM8102 ARKA TEKER DISKI GT250-GT250R-GT650-GT650R 1 1 139,44 164,54
69340HM8170120 FREN MERKEZI SABITLEME SACI GT250-GT250R-GT650-GT650R 1 1 41,15 48,56
8133-62047 ARKA TEKER RULMANI GT250R 1 1 14,08 16,61
9159H16002 ARKA TEKER AKS SOMUNU GV650-GT250-GT250R-MS3-GT650-GT650R 1 1 2,48 2,92
9169-10013 EMNIYET SACI GT250R 1 1 0,84 0,99
9280-55001 ARKA JANT ORING GT250R 1 1 2,41 2,85
9285-28001 ÖN AMORTISÖR BAG. LEVYE KEÇESI GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-RX125D-RX125SM 1 1 1,53 1,80
61421-01000 ZINCIR AYAR CIVATA SACI GT250-GT250R 1 1 2,26 2,67
64150HM8103120 ARKA JANT J17XMT4.00 GT250-GT250R 1 1 1 463,38 546,78
55101HM8100 DIS LASTIK ÖN (110/70-17 MC 54H) GT250 2 1 1 157,99 186,43
64511HM8102 ARKA TEKER ZINCIR DISLI GT250-GT250R 9 1 1 77,63 91,60

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

eksantrik zinciri ve elemanları

cbf250 nin yanında bedava gibi kalıyor

Sepete Ekle Eklenecek Miktar Stok Kodu Ürün Adı Resim No Ad. Paket Ad. Fiyat Vergiler Dahil Fiyat
12760-16E00 EKSANTRIK ZINCIRI GT250-GT250R-RX125D-RX125SM-RT125D 1 1 1 77,48 91,42
12771-16E00 EKSANTRIK GERGI LASTIGI ÖN GT250-GT250R-RX125D-RX125SM-RT125D 2 1 1 19,30 22,77
12811HJ8200 EKSANTRIK GERGI LASTIGI ARKA GT250-GT250R 3 1 1 20,84 24,59
12812H35C00 EKSANTRIK GERGI LASTIK CIVATASI GT250-GT250R 5 1 1 1,53 1,80
12837HP7600 EKSANTRIK ZINCIR GERGI CONTASI GT250-GT250R-RX125D-RX125SM-RT125D 6 2 1 2,53 2,98
12830HR6500 EKSANTRIK ZINCIR GERGISI GT250-GT250R- RX125D-RX125SM-RT125D 7 2 1 25,45 30,03
12839HN9120 EKSANTRIK GERGI AYAR CIVATASI GT250R 9 1 1 1,31 1,55
12838HP7600 EKSANTRIK GERGI AYAR CIVATA ORING GT250R 10 1 1 0,73 0,86
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gelelim zurnanın zart dediği yere siz siz olun ön maşalara iyi bakın

burada cbf 250'yi bile solluyoruz:queen:

Sepete Ekle Eklenecek Miktar Stok Kodu Ürün Adı Resim No Ad. Paket Ad. Fiyat Vergiler Dahil Fiyat
51410HP9204HPA DIREKSIYON MILI KELEPÇELI GT250-GT250R 3 1 1 273,79 323,07
9265H25001 DIREKSIYON MILI ALT YATAK RULMAN GV650-GT250-GT250R-GT650-GT650R-RX125D-RX125SM-RT125D 5 1 1 27,51 32,46
9265H28001 DIREKSIYON MILI ÜST YATAK RULMAN GV650-GT250-GT250R-GT650-GT650R-RX125D-RX125SM-RT125D 6 1 1 30,65 36,17
51643HG5801 DIREKSIYON MILI ÜST KEÇE GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-RX125D-RX125SM-RT125D 7 1 1 3,73 4,40
51631HN9101 ÖN AMORTISÖR TAPASI GT250-GT250R 8 1 1 8,16 9,63
51210HR8350120 ÖN ÇATAL SAG KOMPLE GT250-GT250R 9 1 1 1288,73 1520,70
51220HR8350120 ÖN ÇATAL SOL KOMPLE GT250-GT250R 10 1 1 1293,99 1526,91
59266HM8100 DIREKSIYON MILI KELEPÇELI KLIPS GT250-GT250R 14 1 1 2,79 3,29

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------

Benim anlamadığım 1 adet başınamı 30 TL balatanın fiyatı..

5 saç ve 5 balata var sanırım adet olarak yazılmış fiyatlar

35 tl balata
7 tl saç

toplam 210 tl ye geliyor:silent:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
gelelim zurnanın zart dediği yere siz siz olun ön maşalara iyi bakın

burada cbf 250'yi bile solluyoruz:queen:

Sepete Ekle Eklenecek Miktar Stok Kodu Ürün Adı Resim No Ad. Paket Ad. Fiyat Vergiler Dahil Fiyat
51410HP9204HPA DIREKSIYON MILI KELEPÇELI GT250-GT250R 3 1 1 273,79 323,07
9265H25001 DIREKSIYON MILI ALT YATAK RULMAN GV650-GT250-GT250R-GT650-GT650R-RX125D-RX125SM-RT125D 5 1 1 27,51 32,46
9265H28001 DIREKSIYON MILI ÜST YATAK RULMAN GV650-GT250-GT250R-GT650-GT650R-RX125D-RX125SM-RT125D 6 1 1 30,65 36,17
51643HG5801 DIREKSIYON MILI ÜST KEÇE GT250-GT250R-GT650-GT650R-GV650-RX125D-RX125SM-RT125D 7 1 1 3,73 4,40
51631HN9101 ÖN AMORTISÖR TAPASI GT250-GT250R 8 1 1 8,16 9,63
51210HR8350120 ÖN ÇATAL SAG KOMPLE GT250-GT250R 9 1 1 1288,73 1520,70
51220HR8350120 ÖN ÇATAL SOL KOMPLE GT250-GT250R 10 1 1 1293,99 1526,91
59266HM8100 DIREKSIYON MILI KELEPÇELI KLIPS GT250-GT250R 14 1 1 2,79 3,29

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------



5 saç ve 5 balata var sanırım adet olarak yazılmış fiyatlar

35 tl balata
7 tl saç

toplam 210 tl ye geliyor:silent:

Acaba TRW Lucas ta uygun debriyaj varmıdır bir kere Rt 125 te fren balatalarını kullanmıştım ve çok memnun kaldım ..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Grenajı yok diye sevinirken cidden diğer parçaların fiyatı dudak uçuklatan cinsten. Özellikle benzin deposu da çok uçuk fiyatlardaydı ona da bakmıştım bir ara. Motoru kullanmayıp camekanda pamuklarla sarıp saklasam mı napsam :queen::queen::queen:


Bu arada sorumu tekrarlayayım yeri gelmişken. Amortisör sertlik ayarını nasıl yapıcaz? Nasıl bir alet kullanıyoruz çevirmek için? Bir de sağa döndürünce sertleşiyor mu yumuşuyor mu deneyen var mı hiç ?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Grenajı yok diye sevinirken cidden diğer parçaların fiyatı dudak uçuklatan cinsten. Özellikle benzin deposu da çok uçuk fiyatlardaydı ona da bakmıştım bir ara. Motoru kullanmayıp camekanda pamuklarla sarıp saklasam mı napsam :queen::queen::queen:


Bu arada sorumu tekrarlayayım yeri gelmişken. Amortisör sertlik ayarını nasıl yapıcaz? Nasıl bir alet kullanıyoruz çevirmek için? Bir de sağa döndürünce sertleşiyor mu yumuşuyor mu deneyen var mı hiç ?

Özel bir anahtarı var onunla çok basit oluyor sende varmıdır bilmiyorum ama bir servise götürsen 1 dk sürmez onu yapması...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Grenajı yok diye sevinirken cidden diğer parçaların fiyatı dudak uçuklatan cinsten. Özellikle benzin deposu da çok uçuk fiyatlardaydı ona da bakmıştım bir ara. Motoru kullanmayıp camekanda pamuklarla sarıp saklasam mı napsam :queen::queen::queen:


Bu arada sorumu tekrarlayayım yeri gelmişken. Amortisör sertlik ayarını nasıl yapıcaz? Nasıl bir alet kullanıyoruz çevirmek için? Bir de sağa döndürünce sertleşiyor mu yumuşuyor mu deneyen var mı hiç ?

bu mevzuyu geçen akşam konuştuk bir arkadaşla,ayarlara ulaşmak çok zor dedi.

arka grubu sökmek gerekebilirmiş:silent:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Özel bir anahtarı var onunla çok basit oluyor sende varmıdır bilmiyorum ama bir servise götürsen 1 dk sürmez onu yapması...

bu mevzuyu geçen akşam konuştuk bir arkadaşla,ayarlara ulaşmak çok zor dedi.

arka grubu sökmek gerekebilirmiş:silent:

Hımm anladım artık bir servise gideyim bir ara çok teşekkürler cevaplarınız için... :cat::cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst