peki 2007'den önceki modellerde bazı sorunlar varmış(krank kırma gibi), 2007 de düzeltilmiş bu sorunlar.. doğrumudur? öğrenciyim ben ya:mrgreen: masrafsız sorunsuz binmek istiyorum
@KML motorumu satarsam (tabii bu arada siz satmazsanız) sizinle iletişime geçeceğim inş:cat:
@ELINT bilgilendirme için teşekkür ederim:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------
babaçi 250 cc bir motosikletin 160 km/h yol yapmaya uygun olacağını zannetmiyorum, kontrolsuz güç, güç değildir:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------
caracal 12,10 HP/7350d/d dev/dk
comet 29,3 Hp - 10500 d/d
yani cometin hp si biraz abartı gibi 7000 devirde kaç hp üretir

aldatmaya yönelik hareketler bunlar:mrgreen: