Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
peki 2007'den önceki modellerde bazı sorunlar varmış(krank kırma gibi), 2007 de düzeltilmiş bu sorunlar.. doğrumudur? öğrenciyim ben ya:mrgreen: masrafsız sorunsuz binmek istiyorum
@KML motorumu satarsam (tabii bu arada siz satmazsanız) sizinle iletişime geçeceğim inş:cat:

@ELINT bilgilendirme için teşekkür ederim:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

babaçi 250 cc bir motosikletin 160 km/h yol yapmaya uygun olacağını zannetmiyorum, kontrolsuz güç, güç değildir:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

caracal 12,10 HP/7350d/d dev/dk
comet 29,3 Hp - 10500 d/d

yani cometin hp si biraz abartı gibi 7000 devirde kaç hp üretir:) aldatmaya yönelik hareketler bunlar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
caracal 12,10 HP/7350d/d dev/dk
comet 29,3 Hp - 10500 d/d

yani cometin hp si biraz abartı gibi 7000 devirde kaç hp üretir:) aldatmaya yönelik hareketler bunlar:mrgreen:

Bilmeden konuşuma bunlar. Hyo 250 cc ye binmeden onun hakkında yorum yapmamalısın fikirlerini sonra soyle şimdi öğrenme zamanı. Boş bi vakınde gel benım motora bin... Gorursun o 29 beygırın hepisi birden senı nasıl tepiyor..:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Bilmeden konuşuma bunlar. Hyo 250 cc ye binmeden onun hakkında yorum yapmamalısın fikirlerini sonra soyle şimdi öğrenme zamanı. Boş bi vakınde gel benım motora bin... Gorursun o 29 beygırın hepisi birden senı nasıl tepiyor..:queen::queen:

doğrudur bildiğimden/bindiğimden değil istatistiksel bişeydi benimkisi, yoksa tereciye tere satmak değil amacım:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
doğrudur bildiğimden/bindiğimden değil istatistiksel bişeydi benimkisi, yoksa tereciye tere satmak değil amacım:)

hyosung 250cc sınıfında en fazla güç üreten bir motor.Racing tarzlarını saymazsak sınıfında görüntü ve hız konusunda üstüne yok..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Elint maşallah çok yakışıklı motor, Allah kaza bela vermesin.
Siyah motora kırmızı jant şeritleri yakışmış, egsozun da var, cillop. :)
Sana tavsiyem, ilk fırsatta lastikleri değiştir.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler.

dreamdark evet lastik konusunu daha öncede söyleyenler oldu. İlk fırsatta degiştirecegim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
3500-4000 tl aralığında dost işi comet arıyorum.

ybr yi sattık hayırlısıyla:)
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Ben arka demiri bir arkadaşıma yaptırdım.Oldukça basit.Bir kaynakçı ustası yapabilir.Bir iki sayfa öncesinde motorumun resimleri var.Sana fikir verebilir.

Abi saol. Resimleri kaydettim. Kaynakçı da yaptırıcam dediğin gibi yalnız birşey merak ettim. Tüm çantaların alt tablasının vida yerleri aynı mıdır? yani ben çantayı aldıktan sonra mı demiri yaptırsam ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst