Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meraba 250 comet kullancıları.ben dun 2 sendr yatan 1300 km olan 2006 model bır 250 cometle anlastım.fıyatı 2800 e anlastm motor daha sıfır lastıklerı flan herseyı sıfır denıcek kadr temız bu fıyata alınablıcek bır motormudur acaba ? pısmnlık duyarmıyım ?

2900 tlye ben cbf 150 alıyorum 3 4 güne.düşün artık ne kadar karlı bi iş yapacağınızı:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
46
Hyosung lara guven olurmu onu bılmıyorum ama kı motor sıfr kdr tmz olmasına ragmen?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorlardan pek anlamam.ama sadece fiyat tahlili olsun diye söylüyorum.250gt cometler 4bin tlden başlıyor 6bine hatta 7bin e kadar ulaşabiliyor.o fiyat biraz komik o motora.motorun temiz olduğuna inanıyorsanız kaçırmayın derim.bu sadece benim fikrim yalnız.
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
46
motor konusunda hıcbır sorun oldgunu dusnmuyorm cnkı btn parcları sıfır kadr temz motorun gorntsunden bellı zten.yardmn ıcn tsker
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
wallaha 2.900 tl hyosung varsa söle bende alıyım 2 3 tane yedekte dursun fazla motor göz cıkarmaz onuda koyucak bir otopark bulurum elbet 1300 km değil 6000 km de olsun benim alıcaklarım

nerede dir böyle motorlar yaa sahibinde de bakıyorum 3.500 tl motor resimde cicek gibi gidiyorum konuşuyoruz adamla yanlız filtremi nee tıkalı bazen çok ii gidiyor bazen gitmiyor alıp 2 tur atarsın 2 gaz cektinmi hop sekman dönüyor adamıın dediği gibi motor gitmez oluyor sebeb segman kesmis dayı hala filtre diyor gt250r na

onun icin temiz bir hyosung comet ben kendi cometimden örnek veriyim 4.800 tl 1 tl altına vermem km si 19.000 km devirmesine ragmen 4.500 tl motorsiklet dukkanı istior anadolu yakasında hazır müşterisi diyor kendiside en az 5.000 tl fiat cekiyordur

onun icin eğer boyasız hatasız bir motor ise hyosung sahiplerinden bizzat alınabilir temiz motor zor bulunur ama buldunmuda 50.000 km kafan rahat edersin motor yağımı her 2.500 km bir filtresi ile değiştiriyorum zamanından erken 15-50 castrol kullanıyorum zincirimi 45 gunde bir temizleyip yeniden yağlıyorum motorumu asla camurlu bırakmıyorum hemen temizletiyorum suana kadar 1 tanecik cizik oldu mont fermuarı birde 2 tane kucucuk nokta izi oldu benzin deposunda
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Uzun süredir yazılmayan topiği hareketlendirelim istedim.Havran Motor Dostları Hyosung Comet 250 Filosu Fotoları...........:cat

 
Son düzenleme:

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
heheyt bea şunların güzelliğine bak maşşallah abicim yaa hepsi tertemiz çok mutlu edici bir resim
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
korucu lutfen bagaj demiri ile sehpa konusunda yardımcı olursan sevinirim.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
korucu lutfen bagaj demiri ile sehpa konusunda yardımcı olursan sevinirim.

Arkadaşlar fotoları daha önce yüklemiştim.Onlara bakarak 10 luk demirden yaptırabilirsiniz. Tanıdığınız bir kaynakçının 1 saatini alır.Alt sehpa da Ramzey 125lik alt sehpa. Yeri hazır zaten.Bunları ben kendim yaptım.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
2 ay önce almıştım s&t kanuni'yi ama özellikle yol tutuşu ve amortisörler hiç güven vermiyor özellikle ön amortsörler zayıf geldi bana hafif tümseklerde düşük hızlarda bile çok sert hissediyorsunuz.. Benzin tüketimi bastığım zamanlar normal karşılıyorum ama normal sürüşlerde günde 15 ytl benzin parası veriyorum gittiğim km ise 80 çok fazla geldi nedense 250 cc lik motor için çok fazla gibi...
Koca bir farı var ama aydınlatma çok zayıf başkaları arkamdan gözümü kör ederken ben önümü görmekte zorlanıyorum..Debriyaj ve vites geçişi çok sert bir vites değiştiriyorum dengemi bozmaya yetecek kadar güç harcıyorum....Malesef alım durumuna göre mecbur kalarak aldım ama memnun değilim...Şimdi bu motorumu takas etmek istiyorum cbf 500 var aklımda yada önerebileceğiniz bir motor varmıdır..

model 2010
rengi siyah
km 5000 de
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar İstanbulda yaşiyorum ve Comet kullanıyorum korucu arkadaşimin yaptği topcase ve bağlanti demirleri çok hoşuma gitti eğer istanbulada arkadaşlarla konusup görüşürsek korucu arkadaşimda yardımıyla bağlantı demiri yapabiliriz bu yaz başı çok uzun bir yolculuğa cıkacağimdan 3 lü çanta gerekecek cometime yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
33
herkese selam.
bu gt 250 cometin (kanuni değil, hyosung olanı) her bir viteste devir hız oran/aralık larını bilen varmı?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
Bu motoru alın kullanın kardeşim pişman olmazsınız

+1
2006 dan beri kullanıyorum hiç pişman olmadım. bu hafta satılığa cıkarttım sebep olarak dükkan açtım kullanamıyorum .. önümüzdeki yazada artık en az 500 cc lik bir motora binmek gerek diye düşünüyorum. hayırlısı ...
hyosung lastik konusunda cok zayıf ben orjinalinden baska kullanmadım. ilk fırsatta değiştirecem .. yılın her ayında şehir dışı uzun gezi yaptım 26.000 de bir kere yolda kalmadım ayrıca 1 depo benzinle 410 km gittim onunda resimleri olacaktı 12. ayın 31 iydi .motorumla yaptığım gezilerden olusan bi seri resim atarım yakında.. kesinlikle pişman olunacak bir motor değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst