Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
htmetin önerdiğin siteyi inceledim parçalar türkiyeye göre biraz ucuz ama burda satılmıyan parçalarda var ben bi kaç parçayi gözüme kestirdim :)benim gibi almayı düşünen arkadaşlar varsa toplu olarak alabiliriz .
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Valla son hız deneme gibi bir alışkanlığım yok ama deneyen arkadaşım var. son hız olarak 217 km/s dedi. Ben 180km/s yaptım en fazla. Ama daha devir saati 7-8 bin devir arasındaydı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle bişeyin imkanı yok :bounce: :)

bu arada bi sorunum var.umarım herkeste aynı sorun vardır :)

35 ytl lik benzin koyuyorum.250 km yol yapıyorum. hadi 260 hadi 270 km.
bu motorlarda bu yakıt sarfiyatı normal midir ? 4, vites 80-90-100-105 km yapıyorum en fazla. 5, vites göremiyorum korkudan daha da yakar diye :)
fazla mı yakıyo yoksa normal mi ? fazlaysa nası düşürcem bu benzin sarfiyatını ?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
250cc de 4. vites 100 km/h hızında seyretmek yüksek devir kullanmak anlamındaysa fazla yakmasıda normal olmazmı :silent:
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
öyle bişeyin imkanı yok :bounce: :)

bu arada bi sorunum var.umarım herkeste aynı sorun vardır :)

35 ytl lik benzin koyuyorum.250 km yol yapıyorum. hadi 260 hadi 270 km.
bu motorlarda bu yakıt sarfiyatı normal midir ? 4, vites 80-90-100-105 km yapıyorum en fazla. 5, vites göremiyorum korkudan daha da yakar diye :)
fazla mı yakıyo yoksa normal mi ? fazlaysa nası düşürcem bu benzin sarfiyatını ?

hiç çekinme at 5'e zaten yakıt sarfiyatın düşecektir. ayrıca 80 90 km hızlarda da rahatlıkla 5.viteste gidebilirsin. cometler 6500 devir cıvarı 5.viteste 100 km hıza ulaşıyorlar. yani en azından benimkisi öyle. Ne yaparsan yap şehir içinde 100 km'de en az 4.5 Lt yakarsın. Mesala ben şehir içi km'de 15 krş yakıyorum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
yüksek vites 3000 li devirde sürmenin motosiklete zararı olmadığı gibi yakıt tüketimi düşer. Arasıra üst devirleri yoklar,eksozu temizlersiniz :)
mondial 150zat scooter 100 km de 4 litre yakarsa sizdeki 250cc motosikletin 4-4.5 litre yakması anormal değil. Aslında benzinin litre fiyatı anormal :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bi de ben bu şehir içi şehir dışı olayını anlamıyorum. 100 km yol gitcem. ama trafikli yolda gidiyorum dur kalk fln.
bi de dümdüz yolda gidiyorum 100 km. arasında ne fark var ?.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Arkadaşlar yakıt değerleriniz biraz yüksek değil mi? Benim 650 lik comet ile eğer 6. viteste 100-110 km/s hızlarda gidersem 4.5 litre civarı yakıyor. Hız yükseldikçe yakıt artıyor doğal olarak.
Bu arada arkadaşın biri 4. viteste gidiyorum daha çok yakar diye 5 e atmaya korkuyorum demiş. Asıl yüksek viteslürin amacı daha az yakmasını sağlamaktır.
Örneğin eski motosikletim Transalp de 650 cc idi ama 120 km hızla 6.5 llitre harcıyordu çünkü 6. vites yoktu.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
öyle bişeyin imkanı yok :bounce: :)

bu arada bi sorunum var.umarım herkeste aynı sorun vardır :)

35 ytl lik benzin koyuyorum.250 km yol yapıyorum. hadi 260 hadi 270 km.
bu motorlarda bu yakıt sarfiyatı normal midir ? 4, vites 80-90-100-105 km yapıyorum en fazla. 5, vites göremiyorum korkudan daha da yakar diye :)
fazla mı yakıyo yoksa normal mi ? fazlaysa nası düşürcem bu benzin sarfiyatını ?

Yakıt sarfiyatımı geçmiş sayfalarda sık sık yazdım. Yıne yazayım o sorun bende yok :D

İki kişi şehirler arası yuklu vazıyettede aynı yakıyor.

Şehir içinde de aynı yakıyor

Gazlayıncada aynı yakıyor.

Senın olçüm şeklinle soyleyeyım 35 tl benzinle 300 km gidiyorum

Ortalam 100 km/ 3.7 lt
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he bi de bişey diyim kilo yaklaşık 120 :)
bi de öyle düşünürsek sanırım normal :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Arkadaşlar yakıt değerleriniz biraz yüksek değil mi? Benim 650 lik comet ile eğer 6. viteste 100-110 km/s hızlarda gidersem 4.5 litre civarı yakıyor. Hız yükseldikçe yakıt artıyor doğal olarak.
Bu arada arkadaşın biri 4. viteste gidiyorum daha çok yakar diye 5 e atmaya korkuyorum demiş. Asıl yüksek viteslürin amacı daha az yakmasını sağlamaktır.
Örneğin eski motosikletim Transalp de 650 cc idi ama 120 km hızla 6.5 llitre harcıyordu çünkü 6. vites yoktu.

Anladığım kadarıyla sende 60 kılo civarındasın. :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi de şöyle bi sorun çıktı ya pff
yavaş giderken arka frene basınca bi trınk trınk diye ses geliyo frenden.sanki fren tutmuyor da boşa indiriyorum fren manetini de demire çarpıyo gibi ?
hızlı gidince frene basınca bi sorun yok.durunca bastım yine normal ?
ne iş çözemedim.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Anladığım kadarıyla sende 60 kılo civarındasın. :queen::queen::queen:

120 olmasam da 94 kiloyum.. Pek de hafif değilim yani.. Ama benzin sarfiyatını motor boyutlarına oranlamak doğru değil.. Ama yine de eski motosikletim CBF 250 3.5 litre civarı harcamaya sahipti. GT 250 yi 4.5-5 görünce biraz çok geldi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben de almak istiyorum. standart mıdır yoksa farklılık gösterebilir mi ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
standartı DOT4 imiş teşekkürler

Ewet dot4 o yağın genel ismi. Fren hidroliği dot4 olarak birçok marka bulabilirsin. Benim demek istediğim markanın onemi olmadığı ve alıp boşu boşuna para vermemen.

Arabam içi 5 yıl once aldığım direksiyon hidroliği hala duruyor. Topu topu kullandıım 100 gr.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst