Hyosung Debriyaj Sıyırması

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar,
Motosikletim 2010 GT250 comet. 2 hafta önce newfren debriyaj balatası ve km baya olduğu içinde ara sacı aldım ve değişimini yaptım . kullandığım yağ ise ipone v-twinler için üretilen bir yağ 15 50.şimdi sıkıntı şu değişimi yaptım ancak motor 3,4 ve 5. viteslerde 6000 7000 devirden sonra sıyırma yapıyor ve daha üst devirlere kadar bu sıyırma devam ediyor. 1 ve 2. viteslerde böyle bir sorun yaşamıyorum ve debriyaj ayarını 3-4 kez denedim..şunuda belirtmek isterim eski balatalarda bir sorun olduğu için değil zamanı geldiği için değişmi yaptım..cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
yağı değiştirip denedin mi? o bahsettiğin yağ chopper'lar için, gt250 v-twin olmasına rağmen yine de yüksek devir çeviriyor...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hoysungta 6000 devirlerden sonra karbüratörde 2. bir boğaz açılır. motor daha bir canlanır
sorununu bunu da göze alarak değerlendirmen gerek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst