alt sakal nerden temin edilebilir? birde xenon cbr aküsünü bile bitiriyor deniliyo.hyosung'da nasıl bir performansı var? xenon'dan vazgeçesim geldi onu duyunca.beyaz ampule doğru fikir değiştirdim ama performansı iyiyse xenon kesin.bu konuda yardımcı olabilirmisin?
xenon hiç bir zaman aküye bir zararı yoktur ilk farı açtığınızda 100 watt enerji çeker sonra 35 watt a sabitler 2 sn lik bir süreçtir bu bahsettiğim olay şunu bilinki xenon montajı çok önemli dir orjinal tesisata takılan xenon problem yaşatır ancak komple xenon tesisatı çeker röleli ve far sigortalı sistem yaparsanız ömürlük xenon far takmış olursun
bende honda eski bir 600 f kullanıcısıydım 2006 model hondanın tek kötülüğü far düğmesi olmadığı için direk kontak açıldığında chek yapana kadar motora xenonun 100 watt asılması aynı zamanda chek yapan makinayı zorluyor doğru ama kullanıcı hatası bu kontağı açarken uzunlar yanık olsa xenon sönük olucak ve marşa bastığında kısa farlarını açarsan honda da problem yaşamazsın
alt sakalı karizma motor muharrem özsoydan veya fatih kılıçlıdan temin edebilirsin