hyosung comet im ve değişiklikler

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel makina...hyo 650 cometler benimde favorim..uygun fiyat yüksek performans...
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
alt sakal nerden temin edilebilir? birde xenon cbr aküsünü bile bitiriyor deniliyo.hyosung'da nasıl bir performansı var? xenon'dan vazgeçesim geldi onu duyunca.beyaz ampule doğru fikir değiştirdim ama performansı iyiyse xenon kesin.bu konuda yardımcı olabilirmisin?


xenon hiç bir zaman aküye bir zararı yoktur ilk farı açtığınızda 100 watt enerji çeker sonra 35 watt a sabitler 2 sn lik bir süreçtir bu bahsettiğim olay şunu bilinki xenon montajı çok önemli dir orjinal tesisata takılan xenon problem yaşatır ancak komple xenon tesisatı çeker röleli ve far sigortalı sistem yaparsanız ömürlük xenon far takmış olursun

bende honda eski bir 600 f kullanıcısıydım 2006 model hondanın tek kötülüğü far düğmesi olmadığı için direk kontak açıldığında chek yapana kadar motora xenonun 100 watt asılması aynı zamanda chek yapan makinayı zorluyor doğru ama kullanıcı hatası bu kontağı açarken uzunlar yanık olsa xenon sönük olucak ve marşa bastığında kısa farlarını açarsan honda da problem yaşamazsın


alt sakalı karizma motor muharrem özsoydan veya fatih kılıçlıdan temin edebilirsin
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
xenon hiç bir zaman aküye bir zararı yoktur ilk farı açtığınızda 100 watt enerji çeker sonra 35 watt a sabitler 2 sn lik bir süreçtir bu bahsettiğim olay şunu bilinki xenon montajı çok önemli dir orjinal tesisata takılan xenon problem yaşatır ancak komple xenon tesisatı çeker röleli ve far sigortalı sistem yaparsanız ömürlük xenon far takmış olursun

bende honda eski bir 600 f kullanıcısıydım 2006 model hondanın tek kötülüğü far düğmesi olmadığı için direk kontak açıldığında chek yapana kadar motora xenonun 100 watt asılması aynı zamanda chek yapan makinayı zorluyor doğru ama kullanıcı hatası bu kontağı açarken uzunlar yanık olsa xenon sönük olucak ve marşa bastığında kısa farlarını açarsan honda da problem yaşamazsın


alt sakalı karizma motor muharrem özsoydan veya fatih kılıçlıdan temin edebilirsin

çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için.peki sakal fiyatı nedir?
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için.peki sakal fiyatı nedir?

90 100 tl arası br fiyatı vardı alt sakalın bu arada seninmi ne birinin farı kırıktı forumda okudum orj çıkma sıfır gibi bir far var muharrem abide bugun sinyal almaya gittim 2 tane pırıl pırıl far vardı elinde lazımsa düşünmeden al kırmızı hyosung can söledi dersin hyosung çıkması bol muharrem abide
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
90 100 tl arası br fiyatı vardı alt sakalın bu arada seninmi ne birinin farı kırıktı forumda okudum orj çıkma sıfır gibi bir far var muharrem abide bugun sinyal almaya gittim 2 tane pırıl pırıl far vardı elinde lazımsa düşünmeden al kırmızı hyosung can söledi dersin hyosung çıkması bol muharrem abide

aynen benim far kırık.gtr dan gt ye çevirdim o yüzden :pale: aklımda grenajlarla toplamak var işte tekrar.ama far büyük problemdi.aslında kararsızım şu anda.gt olarak kullanayımmı yoksa r yapayımmı diye :silent:
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
off yaaa oo depo ve gidon ile naked görünümlü r kullanmak zordur yahuu
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
alt sakal dan önce kendime bir takım moto-bot aldım artık ayaklarımıda sağlama aldım
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel olmuş motorun güle güle kullan bende çok düşünmüşümdür hyosung almayı ama artçı koltugundan dolayı bir türlü ısınamadım yoksa süper estetik bir görünümü var.o yüzden gs 500 ve ya er-5 almayı düşünüyorum.arkadaşın dediği gibi motor koruma takozlarına fazla güvenme derim daha sağlıklı bir şey yaptırmanı tavsiye ederim.kazasız belasız sürüşler dilerim :p
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
teşekür ederim arjantinli artcı duzgun binerse ve 60 70 kg civarı rahat oluyor ama 90 100 kilo biri bindimi hele boyuda azcık kısa ise kask tokuşmaca oynuorsun haklısın sele konusunda


takozlara gelince allah biliyor yaa maşallahları var 1 yan düşme hikayem oldu sadece ön camurluk çizildi derince onun haricinde hişbişey olmadı motoruma allah korusun birdaha yaşatmasında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst