Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben Hyosnug gt 250 R alacağım sizce Hyosnug gt 250 R nasıldır güzel bir motormudur yoksa bana bu modellerde bi motor varmıdır haa bide 5 milyarı geçmiyen birşey olsun lütfen yardımcı olun
bencede cok ıyı bu fıyata 600 luk govde ve o cc motorda bu performans bence süper uygun bulursan al ben gecen aldım ınanamadım 250 lık olduguna yoldan gecenler hayran olur emın ol
temiz bir 2. elini bulup, sende zorlamadan kullanırsan gayet kullanışlı vede kendi kategorisinde kaliteli motordur... zaten cüsse si bütün bakışları üzerine toplamaya yetiyor..
iiidir iii tek rakibi kawasaki ninja zaten, ben ikisi arasında cok kararsız kalmıştım hyosungu seçtim, cok memnunun. ama bahsettiğin fiyata bulabilir misin onu bilmiyorum. bence en iii seçim hyo gt 250r
Bu aralar hiç durmaksızın herşeyini araştırdığım bi motorKısmet olursa 1 ay içinde aLmak istiorm bende senin gibi ucuz yollu bulursam ama 6-6.5 milyara temizz yollu bulunabilir:cherry: