Hyosnug gt 250 R motor nasıldır sizce ?

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
2
ben Hyosnug gt 250 R alacağım sizce Hyosnug gt 250 R nasıldır güzel bir motormudur yoksa bana bu modellerde bi motor varmıdır haa bide 5 milyarı geçmiyen birşey olsun lütfen yardımcı olun:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bilgi başlığı var o aletin.

google a bile yazsan çıkar.konu açmaktan daha kolay
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bencede cok ıyı bu fıyata 600 luk govde ve o cc motorda bu performans bence süper uygun bulursan al ben gecen aldım ınanamadım 250 lık olduguna yoldan gecenler hayran olur emın ol
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
142
temiz bir 2. elini bulup, sende zorlamadan kullanırsan gayet kullanışlı vede kendi kategorisinde kaliteli motordur... zaten cüsse si bütün bakışları üzerine toplamaya yetiyor..
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
102
Hyosung on numara bir motor. Dün siyah-turuncu bi hyo gördüm. Rahat 5 kez baktım arkasından da önünden de.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
11
iiidir iii tek rakibi kawasaki ninja zaten, ben ikisi arasında cok kararsız kalmıştım hyosungu seçtim, cok memnunun. ama bahsettiğin fiyata bulabilir misin onu bilmiyorum. bence en iii seçim hyo gt 250r:)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu aralar hiç durmaksızın herşeyini araştırdığım bi motor:)Kısmet olursa 1 ay içinde aLmak istiorm bende senin gibi ucuz yollu bulursam ama 6-6.5 milyara temizz yollu bulunabilir:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst