hyo gt250r

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
öncelikle ilk bu mesaja bakacak kişilere iyi akşamlar
ilk motorumu alacağım kafama hyo yattı
fakat fazla bi deneyimim olmadığı için sıfır ile 2. el arasında kaldım
sahibinden.com a baktım 2. el ile sıfır arasında dağlar var
şimdi benim şüphem ben bu motoru alınca yetinebilir miyim yani baya uzun bi süre yetinebilir miyim genelde şehir içi kullancam
yoksa insan illa aç gözlülük yapıp daha fazla hız mı diyor.
yani dediğim eğer ilerde motoru büyütmek istersem sattığımda biyatı çok düşer ama 2. elde o kadar fark etmez.Lütfen tecrübeli abilerimin yorumlarını bekliyorum.
sağolun şimdiden.

yok mu cevap???????:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst